¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Creus en el poder dels miracles?

Ir abajo 
+3
Veu Sexy
Aquestnom
Nuni
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Feb 26 2009, 00:40

Aaaaah! Porto hores patint. Com es diu el pelupinxu vermell que va sortir quan en Petri es va fusionar amb els dibuixos dels súpers?

-----

Vale, tu ho has dit. u.u
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino


Masculí
Nombre de missatges : 1509
Age : 32
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Feb 26 2009, 00:41

Caqueta escrigué:
en Petri es va fusionar amb els dibuixos dels súpers

això no ho savia, només savia que el van canviar de cop
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Feb 26 2009, 00:43

Tampoc estic massa massa segur ( :pig: ), però em sembla que va ser així...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom


Femení
Nombre de missatges : 1016
Age : 32
Registration date : 19/10/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Feb 26 2009, 00:45

Dino escrigué:
en tomàtic no recordo si seguia sortint
Sí, però va passar de ser un titella collonut a una foto amb la boca articulada que presentava el Top Ten Tomàtic

Dino escrigué:

en petri es va anar transformant no sé com en krust
Em sembla que el va absorbir una pantalla o una cosa així. A la festa dels súpers van intentar fer-lo tornar, però va tonar la primera versió d'en Krust, que era bastant semblant a en Petri però en vermell i en dolent. Després van passar a el Krust dels cabells xungos

Dino escrigué:
(la actual presentadora de play)
i imitadora de la Mònica Terribas i la Carme Ruscalleda, entre altres. Es diu Agnés Busquets


El millor personatge després d'en Petri era la Ruïnosa, i també va desaparèixer per art de màgia.
I pel que fa a en Top, en Buf i en Flash, van passar de ser uns bitxos suposadament en miniatura interpretats per actors amb uns trajes gegants a unes masses de colorins indefinides fetes per ordinador que es movien fatal. Al cap de bastants anys van recuperar les filmacions antigues dels actors amb els trajes, que eren molt millors.
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino


Masculí
Nombre de missatges : 1509
Age : 32
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Feb 26 2009, 00:47

bé la transformació de nets a bibiana no va ser ben bé que l'absorbís un calendari, però és que no ho recordo gaire bé :scratch:

crec que la ruïnosa li va fer un encanteri o algo així i la nets es va reencarnar en una tia que sortia en un calendari menjant un bocata (l'únic que recordo perfectament és que menjava un bocata u.u)


-------------------------

la ruïnosa no va estar fins a l'últim "capítol" abans de que el canviéssin a com està ara?
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Feb 26 2009, 00:50

Wow! No m'havia adonat que la Busquets feia de Rusqui... De Terribas sí, però de l'altra no... :shock:
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom


Femení
Nombre de missatges : 1016
Age : 32
Registration date : 19/10/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Feb 26 2009, 00:51

DIno escrigué:
la ruïnosa no va estar fins a l'últim "capítol" abans de que el canviéssin a com està ara?

Portava un temps desapareguda. va anar sortint menys, menys i menys i al final ja no hi era.
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDv Feb 27 2009, 01:41

Jo em quedava hipnotitzat amb la dièresi que feia voltes... :vuelta:
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino


Masculí
Nombre de missatges : 1509
Age : 32
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDv Feb 27 2009, 01:55

algú sap per què estem parlant del club Super 3 a la secció yuri??? :shock:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDv Feb 27 2009, 01:59

Hem començat amb el do de l'Anna de saber-se lletres de cançons de dibuixos. I de la Utena ens hem desviat al Super 3.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom


Femení
Nombre de missatges : 1016
Age : 32
Registration date : 19/10/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 00:36

Un dels moments "Qui sap, qui sap, podria ser que..." (on, per cert , no diuen això xD)



A cada capítol la sèrie es tornava més i més xunga, era brutal!
Fins arribar a "...Aprofundeix, aprofundeix més" (00:57)

Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 01:17

Jo no veia gaire Utena, però les poques vegades que ho veia no m'enterava de res. El que no sé és si l'hauria entès si hagués seguit la sèrie. Vés a saber, coneixent-me... :crazy:
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino


Masculí
Nombre de missatges : 1509
Age : 32
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 01:20

jo veia que la tia tenia un anell amb una rosa, que quan li queia una gota a sobre, s'obria una porta i començava a pujar unes escales en espiral fins al lloc on feien els duels amb un castell al sostre :crazy: :crazy: :crazy:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 01:45

Això. 8)



Aquesta cançó me l'he d'aprendre abans de morir.
:P
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino


Masculí
Nombre de missatges : 1509
Age : 32
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 02:05

sí, això :^^:

crec que em va dir la meva germana que hi havia un ascensor (però no sé si en serio o ho va dir per regalar-se'n :crazy: )
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 02:12

No, no, també hi ha un ascensor, però surt en altres escenes... :pilota:

És que crec que hi ha un tram que el fa a peu, i l'altre en ascensor. O a vegades un i a vegades l'altre, no ho sé ben bé. La Nuri o l'Anna ja em corregiran.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Darko
The Killer
The Killer
Darko


Masculí
Nombre de missatges : 719
Age : 33
Registration date : 17/11/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 02:44

La fi del món...
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta


Masculí
Nombre de missatges : 4566
Age : 32
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 02:49

Vale, o he dit un disbarat i l'Anna em matarà o t'ha donat un impuls utenià... :crazy:
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom


Femení
Nombre de missatges : 1016
Age : 32
Registration date : 19/10/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Feb 28 2009, 22:55

Pensa que jo també fa bastant que no la veig, però jo recordo a la Utena caminant i amb complements del vestit del duel que li apareixien de mica en mica i també a la Himemiya i a ella en pilotes en un ascensor... :crazy: No acabo de...

Ah, i tampoc et mataria per no saber-ho, no és el carinyo que li tinc a la sèrie. El que passa és que la primera vegada que la van fer no vaig pillar absolutament res perquè no en veia masses capítols (tot i que m'agradava no entendre res, sentir missatges apocalípticopoètics que no s'entenen mola), així que em vaig proposar no saltar-me'n ni un capítol les 95328752 vegades següents que la van fer. I al final la vaig entendre! :birra: (i mola l'entenguis o no l'entenguis, però no és una d'aquelles sèries que mereixen tot el meu respecte)
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni


Femení
Nombre de missatges : 4265
Age : 31
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDg Mar 01 2009, 22:32

Utena és genial i sí, si no mires tots els capítols et perds i, a vegades també et perds sense havent-los mirat tot però si ho repeteixes ho entens.
És brutal.
I sí, mola el "aprofundeix" d'allò de la rosa negra xDD
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
kurukuu
¿Qué mierda es esta?
¿Qué mierda es esta?
kurukuu


Masculí
Nombre de missatges : 37
Age : 33
Ubicació : BCN
Registration date : 18/08/2009

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDj Ago 20 2009, 06:10

Utena és una molt bona sèrie (crec que n'he vist tots els capítols, de tntes vegades que l'han fet XD).
El tema del colisseu dels duels: podriem dir que durant la primera saga puja a peu i en la segona es refina i puja amb l'ascensor
i les cançons molen que no vegis

El que és curiós són les veus dels personatges, que councideixen amb altres sèries i t'imagines crossovers de les sèries i et motives xd
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni


Femení
Nombre de missatges : 4265
Age : 31
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Ago 22 2009, 10:36

kurukuu escrigué:


El que és curiós són les veus dels personatges, que councideixen amb altres sèries i t'imagines crossovers de les sèries i et motives xd
Friki!
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino


Masculí
Nombre de missatges : 1509
Age : 32
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Ago 22 2009, 15:11

kurukuu escrigué:
El que és curiós són les veus dels personatges, que councideixen amb altres sèries i t'imagines crossovers de les sèries i et motives xd

A mi no em passa tant, simplement noto que tenen el mateix doblador i ja està ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni


Femení
Nombre de missatges : 4265
Age : 31
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDs Ago 22 2009, 16:56

Dino escrigué:
kurukuu escrigué:
El que és curiós són les veus dels personatges, que councideixen amb altres sèries i t'imagines crossovers de les sèries i et motives xd

A mi no em passa tant, simplement noto que tenen el mateix doblador i ja està ¬¬

l'Anna en sap molt de doblatge, n'està informada :)
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom


Femení
Nombre de missatges : 1016
Age : 32
Registration date : 19/10/2008

Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitimeDl Ago 24 2009, 22:01

Sí, el món del doblatge m'interessa ^^ Alguna gent m'ha dit que quan llegeixo i tal tinc veu de dobladora Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Creus en el poder dels miracles?   Creus en el poder dels miracles? - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Creus en el poder dels miracles?
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Joc dels desitjos
» *La cassola dels trolls*

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Racó de l'otaku :: Yuri-
Canviar a: