Andraixa Spammer listillo
Nombre de missatges : 477 Age : 33 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols Registration date : 16/09/2008
| Assumpte: Re: buscoo^^ jaja Dv Set 26 2008, 21:31 | |
| | |
|
Limonzillo Locaza spammer
Nombre de missatges : 809 Age : 33 Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: buscoo^^ jaja Ds Set 27 2008, 00:06 | |
| si explicquem "el més bo" i donem una "visió general" segur que marxen corrents... xD
ironies a part, em sembla bé. Endavant. | |
|
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: buscoo^^ jaja Dj Oct 02 2008, 19:03 | |
| Vale. Qui s'hi posa...?
Aaaaaah... ah-ah-aaah... Jo ja he fet el banner... ih-ih-ih... uh-uh-uh... | |
|
Limonzillo Locaza spammer
Nombre de missatges : 809 Age : 33 Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: buscoo^^ jaja Dv Oct 03 2008, 15:35 | |
| | |
|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: buscoo^^ jaja Ds Oct 11 2008, 19:41 | |
| - Cullerot escrigué:
- A vere, abans estava molt més viu, tot i que hi havia poca gent... ¡Pero muy peleones!
I se m'ha acudit una altra idea de les meves (és a dir, brillant) per fer venir més gent...
Quan algú nou entra al fòrum, no sap on anar, i al final s'acaba perdent o es cansa... En definitiva, que marxa per no tornar. A mi gairebé em va passar això, però vaig estar xafardejant més del compte i mireu com he acabat... I tot per fiar-me de la Nuni...
Total, que la idea és fer un nou tema per visitants, on puguem explicar lo bo del fòrum i la gent en pugui tenir una visió general. Si ens sortim de tema (per variar) no passa res, així reflectirà millor la nostra temàtica i ens assegurarem que no vingui gent equivocada. I quan li passem un link del fòrum a algú, li passarem el d'aquest tema, no el del Home.
Què us sembla? Què tal si ho poses a suggerències i queixes? A mi em sembla bé. Fff.. no puc parlar amb en Chris... Li vul comentar de fer-te admin. Bé, si no em parla, ho faré igualment. | |
|
Taki El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1277 Age : 32 Ubicació : Girona - Sarrià de Ter Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Re: buscoo^^ jaja Dg Oct 12 2008, 15:23 | |
| | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: buscoo^^ jaja | |
| |
|