| ::El mata - trolls:: | |
|
+7Nuni Poliuts Aquestnom Caqueta Limonzillo Xriiis Piloteta eròtica 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: Dj Jul 23 2009, 19:09 | |
| - Rage escrigué:
- f_yomismo escrigué:
- religió: conjunt de idees adornades amb fantasia, que provoquen que la gent es torni boja i matin a altres persones per el que ells creuen que és veritat. I de mentres, els cures van fent diners i violen a monaguillos innocents (rodolí!?).
quina definicio mes dolenta i poc objectiva Donc fes-ne una d millor, si tant malament ho faig ¬¬ | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: Dj Jul 23 2009, 22:58 | |
| Religió: Una sèrie de creences i de pràctiques que vinculen a una persona o a un grup de persones amb el que es reconeix com a sagrat i que normalment s’identifica amb un o més déus.
Em sembla que és més o menys la definició exacta (almenys la que em van ensenyar a mi a creènces), però, jo crec que, si fós així cadascú pot tenir la seva pròpia religió.
Vale, definició de la meva llibreta de creences de fa la tira: "Conjunt de creences i pràctiques que vinculen una persona o un grup amb el que es reconeix com a sagrat i que generalment s’identifica amb un o diversos déus."
Seh, el que deia... | |
|
| |
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: Dv Jul 24 2009, 11:10 | |
| Però això no és una definició divertida... -_- Se suposa que han d fer gracia (jo com a mínim intento que facin gracia) | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: Dv Jul 24 2009, 13:40 | |
| - f_yomismo escrigué:
- els bitllets de 500€: ningú sap si existeix, xo tot quisqui l'ha vist. (ilumados...)
- Spoiler:
Duró 3 segundos en mi mano antes que mi madre me los quitara -.-
| |
|
| |
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: Ds Jul 25 2009, 12:16 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- f_yomismo escrigué:
- els bitllets de 500€: ningú sap si existeix, xo tot quisqui l'ha vist. (ilumados...)
- Spoiler:
Ostres! D'on el vas treure? | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: Ds Jul 25 2009, 13:44 | |
| - f_yomismo escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- f_yomismo escrigué:
- Spoiler:
Ostres! D'on el vas treure? Li vaig regalar jo que en tinc un munt. (H) | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: Ds Jul 25 2009, 13:58 | |
| - f_yomismo escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- f_yomismo escrigué:
- Spoiler:
Ostres! D'on el vas treure? Eran para pagar la hipoteca... -.- xD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ::El mata - trolls:: | |
| |
|
| |
| ::El mata - trolls:: | |
|