Nombre de missatges : 369 Age : 33 Ubicació : blanes o sant feliu de guixols Registration date : 11/08/2008
Assumpte: final fantasy Dl Nov 24 2008, 01:04
el meu preferit es el 7. en aket raco podem donar pistas o ajudar a la gent per els final fantasys ok . tambe informa de les novatats dels proxims ke sortiran.
Danxi Spammer listillo
Nombre de missatges : 472 Age : 34 Registration date : 24/11/2008
Assumpte: Re: final fantasy Ds Des 13 2008, 02:07
dons no hi he jugat a cap jaja vaig jugar a un demo però como que no es pot dir k he jugat xD
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
Assumpte: Re: final fantasy Ds Des 13 2008, 03:00
M'he passat el VII, el VIII, el IX, el X, la puta bazofia del X-2 i el XII.
Poliuts Spamsexual
Nombre de missatges : 369 Age : 33 Ubicació : blanes o sant feliu de guixols Registration date : 11/08/2008
Assumpte: Re: final fantasy Dl Des 22 2008, 01:43
et supero darko jo me pasat el 3,4,6,7,8,9,10,10-2,12
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
io només m'he passat el 3, el 9, i tinc el 12, però està a mitges ara m'agradaria tenir el Crisis core (7 anys abans del ff7), algú sap si es pot entendre bé sense haver jugat al 7?
Darko The Killer
Assumpte: Re: final fantasy Dc Des 31 2008, 23:45
Uff... es pot, però no t'ho recomano.
Pensa que la gràcia del joc es conèixer els inicis de'n Sephiroth, la relació entre Zack i en Cloud, emocionar-te amb la seva banda sonora... és que es disfruta més si ja tens al cap la història del VII.
Consell: Passa't el VII i després juga al Crisis Core.
(Joder, és que el VII és molt millor que el Crisis, no sé ni com pots plantejar-te la idea de jugar-hi abans xD)
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
és que no tinc el 7, ni ps1 així ho tinc difícil...
bueno, en tinc una lleugera idea en cloud, zack i ssefirot son soldados en sefirot es un experimen en el qual hi van posar celules de genova (despres de saber-ho es torna dolent) estan en un lloc que es diu midgar treballen per Shin-ra, que extreu l'energia de la terra els del grup avalancha estan en contra de lextraccio de l'energia i en cloud crec que sen va dels soldados
aixo es mes o menys lo que em sé (no se si tot està bé, però així ho he entès)
Darko The Killer
Assumpte: Re: final fantasy Dj Gen 01 2009, 00:10
Bua tiu, no en tens ni puta idea xDD (en el bon sentit eh, que no saps gaire res, vaja )
Això és lo mínim, la història arriba molt més enllà. Si no tens la play ni el VII, baixa't un emulador per l'ordinador i et baixes la ISO del VII. Creume que val la pena. Aquest, juntament amb el IX, es el joc que més m'ha agradat i amb el que més he disfrutat.
Dino Hikkikomori spam
joer... es que tinc entés que sortirà el ff disidia i un kh per la psp, però no en tinc i volia que me la compressin ara que ve nadal i els pares estan tan generosos però no sabia amb quin joc demanar-la (i havia pensat en el crisis core) però ara sí que no en tinc ni idea :confused:
Darko The Killer
Assumpte: Re: final fantasy Dj Gen 01 2009, 22:20
Mira, la solució es fàcil.
Si el problema es quin joc pillar-te amb la psp, agafa el pack més econòmic i et compres a part una memory stick d'uns 2 o 4 gb. Te la pirateges i listo. I si encara vols jugar al dissidia... joder, és que havent-te passat tan pocs FF crec que no el disfrutaràs. Jo el que faria és tirar d'emulador i jugar al 7 i al 8. Un cop ho facis llavors jugues al crisis core i al dissidia.
Pensa que no hi ha pressa, sempre podràs jugar-los i crec que seria millor passar-te els jocs de PS1 abans.
Dino Hikkikomori spam
si ja pensava en piratejar-la, però no sabia amb quin joc jugar mentre no estava piratejada un amic meu crec que s'ha passat els ff del 1 al 12 i la majoria amb la psp (i jo també m'hi vull viciar igual )
però han millorat les psp i les wiis i les d'ara no es poden piratejar (de moment, clar)
----------------------------------
Final Fantasy I by the adventures of Duane and Brando: