| Aplaçament de la 6na peli | |
|
+7Dino Piloteta eròtica Caqueta Veu Sexy Andraixa Darko Nuni 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Piloteta eròtica El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Ds Gen 17 2009, 17:55 | |
| És així la Nuri, no intentis fer-la canviar d'opinió xD | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| |
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| |
| |
Andraixa Spammer listillo
Nombre de missatges : 477 Age : 33 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols Registration date : 16/09/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dg Gen 25 2009, 00:08 | |
| a mi m'agrada el 3r, és el millor de tota la saga...i quan me'l llegia sabia que en Ron i l'Hermione acabarien junts un dia o l'altre! xq tenen tensió sexual! i em van fer patir molt! | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dg Gen 25 2009, 01:54 | |
| I en quan se suposa que acaben junts aquests dos? És que jo vaig per la cinquena...- Spoiler:
...peli. u.u
| |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Gen 26 2009, 03:19 | |
| - Caqueta escrigué:
- I en quan se suposa que acaben junts aquests dos? És que jo vaig per la cinquena...
- Spoiler:
...peli. u.u
CACA!!
LLibres 4ever!! | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Gen 26 2009, 23:44 | |
| Nouuuuwww!! FILMS 4 EVER! | |
|
| |
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Gen 26 2009, 23:47 | |
| | |
|
| |
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Gen 26 2009, 23:55 | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dt Gen 27 2009, 00:07 | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dt Gen 27 2009, 00:55 | |
| | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 19:39 | |
| No entenc ni entendré mai per què hi ha gent tan cateta que prefereix la peli abans que el llibre. El meu preferi és el 3r I el segon capítol del sisé. I un capítol del qual no recordo el número del seté. I ESTIMO a en Severus Snape (al Severus Snape de la meva ment, que està a hores lluny del de la peli i bastant més proper al del llibre, com ha de ser) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 19:44 | |
| Peli: 2-3 hores. Mentres pots menjar crispetes i veure Cocacola. Estàs comode assegut. Llibre: Dies/setmanes(o meesos). Hores perdudes. Fa que perdis el temps, inclos temps que es podrian aprofitar per dormir. S'agafen males posicions al llegir ja que un s'està moltes hores...(algunes persones arriben a tenir desviament de columna) I a més acabes amb la vista cansada...Tota aquesta gent que llegeix molt acaba amb miopia Per aquesta regla de tres prefereixo veure les pel·lícules. Tampoc entenc que ens diguis catetos pel fet que fem servir la Llei del mínim esforç. - Spoiler:
Chapó
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 19:54 | |
| Peli: [tenint en compte que és l'adaptació del llibre] T'ho donen tot mastegat perquè el teu pobre cervellet de la mida d'un pistatxo no arriba a més, se salten la meitat de les cosaes, especialment les parts que molen, converteixen l¡argument en una trama tan comercial com puguin, simplifiquen els personatges (perdent, així, la seva essència), el càsting és horrible, foten tants efectes especials i tan cutres que et venen ganes de fer-te l'harakiri, i no dónen lloc a imaginar-te res. Llibre: Si t'agrada t'hi enganxes, és una de les sensacions més collonudes del món. Tu poses de la teva part en la narració, perquè t'iagines el que es descriu però a la teva manera. Pots anar fent hipòtesis sobre el final, cosa que amb la curta durada de les pelis és impossible, vius el que viuen els personatges amb molta més intensitat. A més, culturitza i ajuda a no fer faltes d'ortografia. I els que llegeixen molt poden, i només poden, acabar amb la vista cansada, NO amb miopia. A més, jo sóc hipermètrope i astigmàtica, llegeixo cada dia i cada cop que tinc revisió a l'oculista m'han baixat les dioptries. L'excuse de la miopia és la més estúpida que he sentit mai. I la llei del mínim esforç és un dels símptomes del catetisme. - Spoiler:
Chapó x infinit
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 20:14 | |
| Per començar dir que a mi no m'agrada ni la peli ni els llibres(aquesta saga, en concret). Respecto els gustos del demés.
El que no soporto és que a gent com tu digui a la resta que són catets perque li surti del cony.
¿Som mandrosos i no ens agrada llegir? Vale! Pero no diguis que som catets. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 20:26 | |
| tio, ets el meu ídol | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| |
| |
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 20:59 | |
| - Polla Bruta escrigué:
- El que no soporto és que a gent com tu digui a la resta que són catets perque li surti del cony.
¿Som mandrosos i no ens agrada llegir? Vale! Vet aquí dos símptomes més de catetisme | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 21:09 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- El que no soporto és que a gent com tu digui a la resta que són catets perque li surti del cony.
¿Som mandrosos i no ens agrada llegir? Vale! Vet aquí dos símptomes més de catetisme x'DDD Polla ets catet, ho has d'admetre. Estic amb l'Aquestnom, sí senyor! El llibre et fa estar més proper a els personatges I hi han molts personatges a la pel·lícula que els pinten d'una manera que fan que els odiïs (potser per l'actor, el director, o el que sigui). Però, al llibre és l'original i pots arribar a conèixer molt més el personatge, per això, crec que els que només han vist les películes no poden opinar tant sobre Harry Potter en general que els que ens hem llegit els llibres. No ens arriben ni a la sola de la sabata. (H) | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 21:25 | |
| Ei, què us semblaria que escriguéssim entre tots un llibre? Tenim idees i tonteria per donar i per vendre... | |
|
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 21:44 | |
| - Nuni escrigué:
- Però, al llibre és l'original i pots arribar a conèixer molt més el personatge, per això, crec que els que només han vist les películes no poden opinar tant sobre Harry Potter en general que els que ens hem llegit els llibres. No ens arriben ni a la sola de la sabata. (H)
Ostres, quan d'orgull harrypottià! La veritat és q el llibre oferix més ventatges q no pas la peli (tot i q la peli està reservada x la gent q no vol fer esforços mentals). El problema és q si t'has llegit els llibres, la peli sempre et sol decebre. Per això és millor mirar la peli 1r i comprar-se el llibre després (si et don la gana). PD/ -_- ... | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 22:06 | |
| La Bel·latrix em va encantar i la professora Trelawney no era físicament com l'esperava però també molava | |
|
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 22:13 | |
| Jo fa molt q vaig veure la peli i no m'enrecordo si els personatges m'agradaven o no... (Tot i q la Luna Lovegood em sembla q ho va fer bastant b...) | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli Dl Feb 02 2009, 22:19 | |
| Aaai, és veritat! La Luna també era forá diferent a la que m'imeginava. M'imaginava una noia amb l'estil de la professora Trelawney però en petita xD
Aaai i odio a la pel·licula doblada en castellà com li diuen a la Gemma Gemec :S Ara mateix no me'n recordo però ho prefereixo així U_U | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Aplaçament de la 6na peli | |
| |
|
| |
| Aplaçament de la 6na peli | |
|