| reis d el'humor | |
|
+7Caqueta Andraixa Taki Xriiis Piloteta eròtica Nuni grajex 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Limonzillo Locaza spammer
Nombre de missatges : 809 Age : 33 Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: reis d el'humor Dj Oct 16 2008, 00:30 | |
| | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: reis d el'humor Dg Oct 19 2008, 23:06 | |
| - grajex escrigué:
- bé aqi pelis pel qe tenen un humor tontu (com jo)
no ens em d'oblidar dels millors de les pelicules d'humor els MONTHY PYTHON'S, son grandissims,.. suposu qe algu a vist alguna peli seva oi...
-los caballeros de la mesa quadrada -la vida de brian -el sentido de la vida...
o l'altre ganr mestre (tot i qe no tant bo com els monthy) en Mel Brooks
-el jovencito frankenstein -la loca historia de robin hood -la loca loca istoria del mundo -la loca historia d elas galaxias
qins 2 grans jenis...
us recumanu mirar una de les pelis dels monthy phyton sobretot les 2 primeres i de mel brooks qualsevol... XD
inga dew Déu meu, crec que t´estimo! Els Python són els meus ídols, els meus herois, estic bojament enamorada del somriure d´en Michael palin, la veu de l´Eric Idle, la capacitat còmica impressionant d´en John Cleese, els momentazos d´en Graham Chapman i en Terry Jones i, evidentment, dels dibuixos d´en Terry Gilliam! Joder, em sé de memòria tots els gags del Flying Cricus! I crec que la gent a qui no li agraden les seves pelis és perquè simplement és un humor que costa d´encaixar... va a gustos... (A mi, estranyament, la peli que m´agrada més és "El sentido de la vida") I en Mel Brooks.... és únic, únic, únic, ÚNIC! -el jovencito frankenstein "Su abuelo y yo... NOS ENTENDÍAMOS!!"-la loca historia de robin hood "S´ha de ser molt home per portar pantis!" (aquesta la tinc en català XD) -la loca loca istoria del mundo "Es bueno ser rey!"-la loca historia d elas galaxias "(part de les espases làser) Veo que la tienes más larga quela mia!"I a les pelis que tu has dit hi he d´afegir "La película muda" (en castellà "La última locura de Mel Brooks" ) i "Los Productores" (versió antiga! En Zero Mostel i en Gene Wilder són inigualables!) Fwah, després d´aquesta parrafada que poca gent/ningú haurà llegit, puc respirar en pau XD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| |
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: reis d el'humor Dg Oct 19 2008, 23:16 | |
| | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| |
| |
Piloteta eròtica El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: reis d el'humor Dg Oct 19 2008, 23:28 | |
| - Nuni escrigué:
- Ja ho sé, ja ho sé però, ja aniràs coneixent Spamusfri...
(Em torna boja la icona, me n'he enamorat!!) AM SE.. Falta l'icona d'un troll xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| |
| |
Piloteta eròtica El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: reis d el'humor Dg Oct 19 2008, 23:31 | |
| | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Poliuts Spamsexual
Nombre de missatges : 369 Age : 33 Ubicació : blanes o sant feliu de guixols Registration date : 11/08/2008
| |
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: reis d el'humor Dc Nov 26 2008, 01:09 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: reis d el'humor | |
| |
|
| |
| reis d el'humor | |
|