¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Telepatia i fets paranormals

5 participantes
AutorMissatge
Andraixa
Spammer listillo
Spammer listillo
Andraixa

Femení
Nombre de missatges : 477
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols
Registration date : 16/09/2008

Telepatia i fets paranormals Empty
MissatgeAssumpte: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 15:23

Ja que em sembla un tema interessant obro aquest tema. Segur que algú, algun cop, ha experimentat algun fet que no té gaire lògica o no està dintre de la normalitat.
A veure si aqui ens hi podem trobar fets (verídics :¬¬: ) que us hagin passat.

Copio el que ja vaig escriure per començar el tema:

sabeu què? jo tinc telepatia amb la meva germana, i no és broma! a vegades ens espantem i tot.
Podem estar una a cada punta de la casa cantant una cançó i quan ens trobem anem per la mateixa estrofa i igual, anem sincronitzades, o una està pensant una cosa i l'altre la diu (ens passa molts cops), a vegades fem actes involuntàris a la vegada (per exemple, estem sopant i les dues al moment ens piquem una cama amb la mateixa mà i a la vegada, com un acte reflex)
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí
Nombre de missatges : 1510
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 15:45

una vegada estava amb la meva germana i els dos ens vam canviar a la mateixa postura a la vegada, i alguna vegada estem pensant en la mateixa cançó, però jo crec que en 16 anys de convivència hi ha temps de sobres per les casualitats
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 17:55

Jo sempre que somio en un somni en el qual surt la Txell (una amiga) sempre estem en una mena de parc on anàvem de petites i deiem que aquell lloc era paranormal, que hi havien llops, bruixes.
I sempre aquests somnis són somnis paranormals com, una vegad vaig somiar que feiem una poció.
I, a primària, quan érem petites, a la Txell i a mi ens va caure un boli del cel! (No estàvem a prop de cap edifici, estàvem en un porxo!!
Sempre la paranormalitat de la meva vida es veu asociada amb la Txell i amb aquella mena de "parc".
Bé, també hi ha un altre lloc, que en aquests somnis no hi surt la Txell. És un camí, una dracera de St. Daniel per anar a parar a la plaça cat. En aquell camí hi ha una casa abandonada i un dia m'hi vaig acostar i vaig trobar un home, m'en vaig anar cridant i morta de por.
D'es d'aquell dia que somio encara més amb aquell camí i amb la casa. I és que la casa no té porta, t´r barres de ferro, com si fós una pressó i això fa més por. :S
M'encanta passar por i la paranormalitat, gràcies Adraixa per obrir aquest tema! ;)

AAiiix, i algú ha fet la wiha? (sé que no s'escriu així, no us esforçeu en criticar-me)
És que ningú la vol fer mai amb mio! :(

Aquesta nit en fem una!
:birra:
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Mote
Salgo con spam
Salgo con spam
Mote

Masculí
Nombre de missatges : 621
Registration date : 25/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 18:08

Nuni escrigué:
Jo sempre que somio en un somni en el qual surt la Txell (una amiga) sempre estem en una mena de parc on anàvem de petites i deiem que aquell lloc era paranormal, que hi havien llops, bruixes.
I sempre aquests somnis són somnis paranormals com, una vegad vaig somiar que feiem una poció.
I, a primària, quan érem petites, a la Txell i a mi ens va caure un boli del cel! (No estàvem a prop de cap edifici, estàvem en un porxo!!
Sempre la paranormalitat de la meva vida es veu asociada amb la Txell i amb aquella mena de "parc".
Bé, també hi ha un altre lloc, que en aquests somnis no hi surt la Txell. És un camí, una dracera de St. Daniel per anar a parar a la plaça cat. En aquell camí hi ha una casa abandonada i un dia m'hi vaig acostar i vaig trobar un home, m'en vaig anar cridant i morta de por.
D'es d'aquell dia que somio encara més amb aquell camí i amb la casa. I és que la casa no té porta, t´r barres de ferro, com si fós una pressó i això fa més por. :S
M'encanta passar por i la paranormalitat, gràcies Adraixa per obrir aquest tema! ;)

AAiiix, i algú ha fet la wiha? (sé que no s'escriu així, no us esforçeu en criticar-me)
És que ningú la vol fer mai amb mio! :(

Aquesta nit en fem una!
:birra:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí
Nombre de missatges : 4566
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 18:22

Què passa? Què ha dit?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Mote
Salgo con spam
Salgo con spam
Mote

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 18:30

Adraixa... Estic segur que ho fa expressament, això de no dir els nostres nicks correctament :careto:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 19:36

Geriàtric escrigué:
Adraixa... Estic segur que ho fa expressament, això de no dir els nostres nicks correctament :careto:
El teu si, el d'ella no.
Tornar a dalt Ir abajo
Mote
Salgo con spam
Salgo con spam
Mote

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDc Des 31 2008, 19:49

Ah.. :dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDj Gen 01 2009, 23:13

Eh :dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDv Gen 02 2009, 00:49

Ih. :dish:

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDv Gen 02 2009, 21:06

Geriàtric escrigué:
Oh :dish:

Spoiler:

No he pogut evitar esborrar-lo. U_U

Geri ets burro, si li has llegit el Spoiler no el provoquis més! :¬¬:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDg Gen 04 2009, 01:28

Nuri! Ih! :dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDv Gen 30 2009, 03:21

Estem esguerrant aquest tema de temàtica interesant u_u
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDv Gen 30 2009, 18:40

Ih! Si us plau! :dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Andraixa
Spammer listillo
Spammer listillo
Andraixa

Femení
Nombre de missatges : 477
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols
Registration date : 16/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDs Gen 31 2009, 02:22

Joers...per un tema que obro... :cry:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitimeDs Gen 31 2009, 02:42

Obre'n un altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Telepatia i fets paranormals   Telepatia i fets paranormals Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Telepatia i fets paranormals
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Off-topic :: Parides en general :: Rareses-
Canviar a: