Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
Assumpte: Cròniques de cap d'any Dg Gen 04 2009, 03:30
Bé hamijos, desprès de la meva llarga abséncia, obro aquest post perqué relateu com va ser el vostre cap d'any i posar-ho en comú amb tots els spammers del fórum.
Començaré jo: Vaig anar a una masia a la vora Viloví anomenada can boigdelcap. Anava amb en Jamal & friends i en Santi. Vaig tajar-la ràpid, ja que vaig menjar poquet per sopar. La casa en sí era cutre, però hi havia molt bon ambient. Gràcies a mi, en Jamal va acabar ple de nyanyos perquè el tio m'anava provocant i tocant els pebrots. Vaig veure una escena gay entre en Jamal i en Santi.. Però per sort no va ser res greu Coses a destacar: El puto Felipe, és l'óstia, la borratxera, la fred que hi feia, l'Uri, la Malba i els crosants per esmorzar..
Conclusió: Faltava la Nuri per fer el troll i els membres d'Spamusfri que va anar a can ronxes
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
Assumpte: Re: Cròniques de cap d'any Dg Feb 15 2009, 03:34
Fets traumàtics que vaig presenciar:
¬Els morreos furtius d'en T-xebi i en Pol ¬El triangle amorós al llit restform (Gay sandwich, together forever ), concretament: +El joc de manetes d'en Pol i la Kati (Què toques, Pol? ) +Les grapades d'en Danxi (sí, es van veure molt) ¬Els gemecs d'en Pol mentre dormia ¬Els gemecs de la Nuri mentre intentava cantar
Betty Page Spammer en construcción
Nombre de missatges : 220 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 10/02/2009
Assumpte: Re: Cròniques de cap d'any Dl Feb 16 2009, 21:59
soooooort que no vaig venir
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009