¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Cròniques de cap d'any

+4
Rage
Betty Page
Caqueta
Piloteta eròtica
8 participantes
AutorMissatge
Piloteta eròtica
El Spammer ofisiá
El Spammer ofisiá
Piloteta eròtica

Femení
Nombre de missatges : 1275
Ubicació : A on menys t'ho esperes
Registration date : 04/01/2008

Cròniques de cap d'any Empty
MissatgeAssumpte: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDg Gen 04 2009, 03:30

Bé hamijos, desprès de la meva llarga abséncia, obro aquest post perqué relateu com va ser el vostre cap d'any i posar-ho en comú amb tots els spammers del fórum.

Començaré jo:
Vaig anar a una masia a la vora Viloví anomenada can boigdelcap. Anava amb en Jamal & friends i en Santi. Vaig tajar-la ràpid, ja que vaig menjar poquet per sopar. La casa en sí era cutre, però hi havia molt bon ambient. Gràcies a mi, en Jamal va acabar ple de nyanyos perquè el tio m'anava provocant i tocant els pebrots. Vaig veure una escena gay entre en Jamal i en Santi.. Però per sort no va ser res greu :violi:
Coses a destacar: El puto Felipe, és l'óstia, la borratxera, la fred que hi feia, l'Uri, la Malba i els crosants per esmorzar..

Conclusió: Faltava la Nuri per fer el troll i els membres d'Spamusfri que va anar a can ronxes
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/afura_mint
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí
Nombre de missatges : 4566
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDg Feb 15 2009, 03:34

Fets traumàtics que vaig presenciar:

¬Els morreos furtius d'en T-xebi i en Pol
¬El triangle amorós al llit restform (Gay sandwich, together forever :(), concretament:
+El joc de manetes d'en Pol i la Kati (Què toques, Pol? :shock:)
+Les grapades d'en Danxi (sí, es van veure molt)
¬Els gemecs d'en Pol mentre dormia
¬Els gemecs de la Nuri mentre intentava cantar
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Betty Page
Spammer en construcción
Spammer en construcción
Betty Page

Femení
Nombre de missatges : 220
Ubicació : Girona
Registration date : 10/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDl Feb 16 2009, 21:59

soooooort que no vaig venir :dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Rage
Faildmin
Faildmin
Rage

Masculí
Nombre de missatges : 690
Ubicació : In The Soviet Russia
Registration date : 24/01/2009

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp:

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDl Feb 16 2009, 23:16

Caqueta escrigué:

[color=orange]¬
Els morreos furtius d'en T-xebi i en Pol

gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay
Tornar a dalt Ir abajo
Betty Page
Spammer en construcción
Spammer en construcción
Betty Page

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDl Feb 16 2009, 23:17

eels gaaays!
Tornar a dalt Ir abajo
Darko
The Killer
The Killer
Darko

Masculí
Nombre de missatges : 719
Registration date : 17/11/2008

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDl Feb 16 2009, 23:19

Rage escrigué:
Caqueta escrigué:

[color=orange]¬
Els morreos furtius d'en T-xebi i en Pol

gay [...] gay gay

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí
Nombre de missatges : 1510
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDt Feb 17 2009, 00:22

Darko escrigué:
Spoiler:
ja el vaig veure, perquè hi ha un tio que sempre em passa vídeos així, però és dels que li fa mandra registrar-se :careto:
amb lo bé que estaria aquí... u.u
Tornar a dalt Ir abajo
Veu Sexy
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Veu Sexy

Masculí
Nombre de missatges : 1742
Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!!
Registration date : 19/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDt Feb 17 2009, 17:19

Qui és en T-xebi?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/zegeo91
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí
Nombre de missatges : 4566
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDt Feb 17 2009, 19:24

Un cosí de la Nuri.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Betty Page
Spammer en construcción
Spammer en construcción
Betty Page

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDt Feb 17 2009, 21:28

la nuri te molt cosins! i cosineees... :gam:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDt Feb 17 2009, 23:04

En T-xebi també és maricaaaaa! XDD
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Betty Page
Spammer en construcción
Spammer en construcción
Betty Page

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitimeDt Feb 17 2009, 23:12

per aixo cosinaa... hum xDD (era una broma) jajajjajaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Cròniques de cap d'any   Cròniques de cap d'any Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Cròniques de cap d'any
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1