| ^ Classes d'humanisme bàsic ^ | |
|
+10Nuni Rage Betty Page Mote Limonzillo Piloteta eròtica Andraixa Dino Veu Sexy Caqueta 14 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Betty Page Spammer en construcción
Nombre de missatges : 220 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 10/02/2009
| |
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dg Jun 07 2009, 23:52 | |
| Ui rage.. cuidado con quien tiras la caña.. | |
|
| |
Nombre de missatges : 220 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 10/02/2009
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dg Jun 07 2009, 23:53 | |
| :O jo nava amb kuidao xDD el troll ke por de mi muahahahahaagagaggskdjaa xd | |
|
| |
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dg Jun 07 2009, 23:53 | |
| Jajajajajajaaj que cabrona xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 01:58 | |
| - Rage escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- I per ser persona no has de penjar fotos com aquestes
- Spoiler:
- Spoiler:
- Spoiler:
fap fap fap fap..
qui deu ser aquesta misteriosa bellesa
Ell aprecia la verdadera ii sublima* bellesa de les meves estimades fotos egocèntriques:) *Oh, Toni, oh, Toni, OOOOOOOOH!(L) xD | |
|
| |
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 02:01 | |
| | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 02:09 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- Qui es en Toni?
El profe de filo d'en Dino i meu. Un geni, el puto amo! (A en Dino no crec que li caigui tan bé... xD) | |
|
| |
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 02:09 | |
| | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 02:15 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- I per què?
Perquè és un geni, o, perquè no li cau tan bé a en Dino? És un geni perquè és molt bon filòsof i molt bon professor. Ens explica molt i molt bé, vocabulari sencill i tot estructurat i clar. Amb exemples perfectes. A en Dino crec que no li cau massa bé (com a quasi tots els alumnes) perquè a l'examen és molt, molt i molt rebuscat i perquè preten que en un examen ens surti 14 fulls per davant i per darrera d'apunts ben plens i tooot super ben sabut, ja sabeu, és molt rebuscat. u.u (al primer examen nose si només vaN aprovar 4 persones? xDD (que devien anar amb xuleta)) | |
|
| |
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 02:16 | |
| | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 02:29 | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 02:47 | |
| jajajajaja
A mi em cau molt be el meu ex-profe de filosofia...
aquest darrer trimestre no vaig fer cap examen i em va posar un 3 al final del trimestre... xDD | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 11:20 | |
| fap fap fap f-
arribo tard?
ah filosofia...el meu profe tambe em cau be. Fa participar a la gent, cosa que s'ha perdut molt a segons quines classes de batxillerat. La filosofia sense debat es mera teoria morta. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 13:11 | |
| - Rage escrigué:
- La filosofia sense debat es mera teoria morta.
MENTIDA! Amb en Toni no fem debat i és molt i molt interessant. S'explica molt i molt bé. Amb en Barto feiem debat i em posava histèrica amb la puta Júlia G. dels ous tancada de ment! u.u Amb en Barto em sembla que vaig treure un 8 i pico i amb en Toni un 4.5 xD | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 13:43 | |
| - Nuni escrigué:
- Rage escrigué:
MENTIDA!
No és mentida. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 14:22 | |
| - Darko escrigué:
- Nuni escrigué:
- Rage escrigué:
MENTIDA!
No és mentida. Si que ho és. Bah, si tinguèssiu en Toni(L)... ell us ho demostraria. | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 14:32 | |
| Un debat és necessari per poder veure els diferents punts de vista i trobar la solució més lògica i que convingui més a les diverses bandes.
Pensa per un moment, que totes les persones tenim una manera de pensar diferent, per tant, la informació que ens transmet el professor varia segons la persona. Això vol dir que un mateix text o exemple de filosofia no s'interpreta igual. I aquí entra el debat.
Si jo dic que el text és A, però tu dius que és B, parlant-ne es pot arribar a la conclusió de que en realitat, és C, i si no ens haguéssim parat a debatir-ho, encara estariem a l'edat de pedra.
No vull dir que hagi de ser COMPLETAMENT imprescindible, perquè hi ha gent que ja haurà vist que era C des del principi, però un xoc d'opinions enriqueix molt a una persona, tingue-ho present. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 15:33 | |
| - Darko escrigué:
- Un debat és necessari per poder veure els diferents punts de vista i trobar la solució més lògica i que convingui més a les diverses bandes.
Pensa per un moment, que totes les persones tenim una manera de pensar diferent, per tant, la informació que ens transmet el professor varia segons la persona. Això vol dir que un mateix text o exemple de filosofia no s'interpreta igual. I aquí entra el debat.
Si jo dic que el text és A, però tu dius que és B, parlant-ne es pot arribar a la conclusió de que en realitat, és C, i si no ens haguéssim parat a debatir-ho, encara estariem a l'edat de pedra.
No vull dir que hagi de ser COMPLETAMENT imprescindible, perquè hi ha gent que ja haurà vist que era C des del principi, però un xoc d'opinions enriqueix molt a una persona, tingue-ho present. Això és una teoria de la veritat. Teoria Consensual que és la que la veritat consisteix en arribar en un acord entre els interlocutors. Habermas i Apel (Filòsofs alemanys) Sense mirar apunts (H) Toniiii!!! (L) És que en Toni ens ho posava tot molt estructurat és genial! Ell ens explica el que hi ha. Després a segon de bat potser si que fan debats dels comentaris de text. Però amb en Toni es pot apendre molt filosofia ii no és merda teoria!!! | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 16:40 | |
| - Rage escrigué:
- fap fap fap f-
arribo tard?
ah filosofia...el meu profe tambe em cau be. Fa participar a la gent, cosa que s'ha perdut molt a segons quines classes de batxillerat. La filosofia sense debat es mera teoria morta. És un dels profes que m'agrada més ^^ (I no entenc per què a tanta gent li cau malament, la veritat...) Nosaltres a la última classe li vam preguntar la seva opinió sobre alguns temes, i va ser l'hòstia - Cita :
- Això és una teoria de la veritat.
Teoria Consensual que és la que la veritat consisteix en arribar en un acord entre els interlocutors. Habermas i Apel (Filòsofs alemanys) Saps que això que has fet es molt repel·lent, Nuri? - Spoiler:
T'ho dic des de l'amistat i el respecte, però... Hosti, és repel·lent xD
| |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dl Jun 08 2009, 16:45 | |
| ahhhahhah m'encata per no han anat els tiros - Spoiler:
/clap el ultim missatje, Darko
| |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dt Jun 09 2009, 00:27 | |
| - Dino escrigué:
I pitjor era quan arribava als ultrasons quan reia Hahahah siii! És horrible!!! XDDDD La JHúlia G. és una de les persones que puc dir certament que no em cau bé. | |
|
| |
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ Dc Jun 10 2009, 17:02 | |
| - Betty Page escrigué:
- alaaa puta julia XD
per el nom ja no hem cau beee LOL Doncs em sembla que la conèixes xDD | |
|
| |
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ^ Classes d'humanisme bàsic ^ | |
| |
|
| |
| ^ Classes d'humanisme bàsic ^ | |
|