La primera pregunta que us vindra al cap és: Qui es aquest paio? Després: I perquè en f_yomismo el posa si no és molt conegut? Serà un friky? Un extraterrestre? Tindrà una pistola làser? Doncs, per evitar preguntes sobre pistoles làser, prefereixo dir-vos que Ismael Serrano és un canta-autor poc conegut (com a mínim en el meu cole, ho és) i que vaig coneixer des de ben petit. El poso perquè crec q mereix un lloc en aquest fórum, perquè les seves cançons m'ajuden a superar els moments crítics i a ordenar el caos que és la meva ment. Per això us el poso. Si creieu que és bo (o no); que no és el vostre estil (o sí); o que estic com una cabra (o sí), és el vostre problema. I ara toca penjar vídeos!! (i com que no sé gaire com va, millor poso l'enllanç amb el teutub [en anglès, youtube])
https://www.youtube.com/watch?v=M8031X1a5L4
De moment, 1, per probar que tal va. Després més. O no.
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dc Gen 07 2009, 17:02
Potser escriuré alguna cosa interessant en aquest comentari, o no.
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dc Gen 07 2009, 17:28
No està malament
Tot i que jo sóc d'escoltar música més "hardcore" jejej
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dc Gen 07 2009, 21:43
Pailan escrigué:
I tu què entens per hardcore (entre cometes)?
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dc Gen 07 2009, 23:12
Darko escrigué:
Pailan escrigué:
I tu què entens per hardcore (entre cometes)?
Música una mica més forta, no tan melódica com aquest tal Ismael.
Piloteta eròtica El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dc Gen 07 2009, 23:57
Bla, bla, bla.. Quan realment sàpigues el significat de la paraula hardcore, arribaràs a la conclusió que la música que escoltes és més aviat soft que no pas hardcore
Mote Salgo con spam
Nombre de missatges : 621 Age : 31 Registration date : 25/10/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dj Gen 08 2009, 00:35
Hardcore també és conegut com la música maquina, la cual odio
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dj Gen 08 2009, 01:08
Violadores del Verso
A aquest tipus de "hardcore" vull dir.
Per cert, el que canta/rapea primer és el famós KaseO que surt a l'avatar del Geri.
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dj Gen 08 2009, 20:36
Bueno, deixan de banda si en Pailan escolta música hardcore o no, jo poso la meva aportació diaria al racó aquest. Vídeos!! (ara sí, en plural!)
https://www.youtube.com/watch?v=-IIxxij4RhI Ismael Serrano Papa cuéntame otra vez
https://www.youtube.com/watch?v=ivdBK7zQ4BU Ismael Serrano i Nach No disparen al pianista
I ala, ja està. Ja per prou x avui.
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dv Gen 09 2009, 18:50
ISMAEL SERRANO Y NACH
És una improvisació de Nach amb Ismael Serrano tocant la guitarra. És una mica curt el video, pero no està gens malament.
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Ismael Serrano Dj Gen 15 2009, 02:07
Túmismo escrigué:
Si creieu que és bo (o no); que no és el vostre estil (o sí); o que estic com una cabra (o sí), és el vostre problema.
Darko, em sembla que ell no ho posava en el sentit de comentar "o no" si creus que és bo. Crec que aquest "(o no)" vol dir: "Si creieu que és bo "o si no ho és..."