Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Gen 25 2009, 15:51
home, podia ser algo semblant a el primer que...
Spoiler:
al principi et diuen el final, i després tires enrere en el temps fins al principi i ho tens que fer tot (sé que no és això, per això he dit que és semblant)
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Gen 25 2009, 16:59
si vale, el segon te dos finals
Spoiler:
un es mor la tia i mates el dahaka, l'altre no es mor i el mates
pero el tercer te dos finals "ingame"
Spoiler:
usease, pots triar entre lluitar contra tu mateix al somni de merda aquell o correr
he asi? corrigeme cucharilla
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Gen 25 2009, 17:57
Teclette escrigué:
si vale, el segon te dos finals
Spoiler:
un es mor la tia i mates el dahaka, l'altre no es mor i el mates
Spoiler:
més que morir-se la tia, no és que la mates tu? o al menys em van dir que hi ha una lluita on la tia t'ajuda, però tu igualment la pots matar
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Gen 25 2009, 18:54
Teclat, t'has liat una mica.
Spoiler:
Final fictici: Mates la Kaileena i el Dahaka et perdona.
Final real: Mates el Dahaka i la tia viu. Però després ella la palma al tercer joc...
Però això del tercer no ho sabia...
Spoiler:
Després de carregar-te el visir, entres en el somni raro. Però jo només he vist el final on persegueixes el fosc. No he lluitat pas contra ell.
Com es fa això?
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Gen 25 2009, 20:44
Spoiler:
es para en una puta mena de tros de plataforma volan, i alla o corres endarrera o lluites... si no creo recordar mal. Jo tenia versio pc, quizas cambie a consolas...
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dl Gen 26 2009, 22:26
Perdó x trencar la seqÑencia d'spoilers, xo es q ja sé xq el Prince of Persia que em vaig comprar estava tant baratu. Hi ha un tros del joc en que la càmara i el príncep van com bojos . Per sort era un combat i el vaig poder superar (i després d'això l'error es va acabar). Mai més compraré un videojoc que costi 5€.
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dt Gen 27 2009, 02:53
Teclat, era aquesta escena?
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dl Feb 02 2009, 16:16
una pregunta (sobre el primer): hi ha cofres i/o armes noves? és que avui me l'han deixat però els meus pares només em deixen jugar el cap de setmana
Caqueta Spamatozoide
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dl Feb 02 2009, 20:17
No hi ha cofres. Simplement vas canviant d'espasa de tant en tant. Però aconsegueixes nous poders per la daga, nous dipòsits de sorra i millores de vida. Estigues al tanto als passadissos de cortines i música rara. I també a la paraula màgica. Surt tres cops.
Dino Hikkikomori spam
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dc Feb 11 2009, 19:21
Caqueta escrigué:
Reocrdar = retrocedir en el temps per reparar un error que has comès, com per exemple la teva mort.
una de les moltes vegades que em vaig morir per caure d'un lloc alt, vaig tirar enrere en el temps, però sense voler vaig deixar anar el botó massa aviat, i vaig tornar a quan ja estava en l'aire, o sigui que vaig morir dos cops seguits
Caqueta Spamatozoide
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dc Feb 11 2009, 20:12
Coses que passen. A mi m'ha passat desenes de cops... u.u
Dino Hikkikomori spam
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Feb 22 2009, 01:42
lo dolent del primer (i dels demés no ho sé perquè no hi he jugat) és que quan vas jugant el prota diu coses com: "¿debo continuar?" molt alt, però en els vídeos parlen baixíssim i no me'n entero
Caqueta Spamatozoide
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Feb 22 2009, 02:15
Doncs jo no m'he adonat d'això... Potser era perquè qui parlava era lluny. Pot ser?
Dino Hikkikomori spam
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Feb 22 2009, 02:42
és que si pujo el volum (és lo que faig) després diu exageradament alt:
Cita :
DEBO CONTINUAR?
vaig per quan...
Spoiler:
crec que acabo de lluitar amb el meu pare (20 % més o menys) i és quan la tia s'uneix amb tu
Caqueta Spamatozoide
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dg Feb 22 2009, 02:48
Uf... et queda molt encara...
Spoiler:
Però aviat aconseguiràs un poder molt guai, que et permet congelar tots els enemics que hi hagi en combat i també els que vagin apareixent en uns pocs segons. I a més et pots quasi teletransportar d'enemic en enemic i anar-te'ls carregant en un plis plas, és flipant. Això sí, et gasta tots els dipòsits de poder i a més no pots absorbir la sorra dels enemics... perquè eren congelats... u.u
Dino Hikkikomori spam
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dj Mar 05 2009, 01:06
Caqueta escrigué:
Uf... et queda molt encara...
Spoiler:
Però aviat aconseguiràs un poder molt guai, que et permet congelar tots els enemics que hi hagi en combat i també els que vagin apareixent en uns pocs segons. I a més et pots quasi teletransportar d'enemic en enemic i anar-te'ls carregant en un plis plas, és flipant. Això sí, et gasta tots els dipòsits de poder i a més no pots absorbir la sorra dels enemics... perquè eren congelats... u.u
Doncs un amic meu em va dir que...
Spoiler:
...ell estava quasi al final del joc i que no tenia aquest poder.
Caqueta Spamatozoide
Assumpte: Re: Prince of Persia!! Dj Mar 05 2009, 22:13
Segurament no el va saber fer servir. Jo en tot el joc només vaig saber fer-lo servir dos o tres cops. u.u
Spoiler:
Aquest poder s'aconsegueix quan tens cinc dipòsits de sorra i cinc de poder. I per fer-lo servir, els has de tenir tots plens, crec (O almenys els de poder, no ho recordo). I és molt guai i molt bo, però et buida tots dipòsits de poder.
A més, quan tens més dipòsits de sorra i de poder, també els has de tenir tots plens (no només els cinc primers). u.ú
Dino Hikkikomori spam