Arresto un zar, ja arriba el got de vi, lo viril Dandee té un bon nadó. ...
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Fem cançons! Dj Feb 26 2009, 02:52
pero enserio... la lletra es inventada si o si, oi? es impossible que "tele tale tele tale" vulgui dir algo en qualsevol llengua sigui la que sigui xD (soc fan dels coros.. yei hoi yei hoi)
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
Assumpte: Re: Fem cançons! Dj Feb 26 2009, 23:35
Ei, què us sembla escriure la lletra d'aquesta cançó a base de momentos teniente? Jo ho vaig fer amb la d'en Mazinger Z i va quedar molt bé xD ("Por ahí, amb sumbreru, carai, com al·lucino!")
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
Assumpte: Re: Fem cançons! Dv Feb 27 2009, 01:40
Precisament aquest era el meu objectiu... Fer una lletra en català però que s'assembli molt fonèticament a la original...
Assumpte: Re: Fem cançons! Dv Feb 27 2009, 21:13
Doncs perdona que et digui que els dos primers versos no s'assemblen una merda a l'original...
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
bé, és que aquests versos no són des del principi, sinó des de 1:33
Spoiler:
però tampoc s'assemblen gaire
Assumpte: Re: Fem cançons! Dv Feb 27 2009, 21:28
D'acord, retificar és de savis:
Doncs perdona que et digui que els dos primers dos versos de l'1:33 no s'assemblen una merda a l'original...
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
Assumpte: Re: Fem cançons! Ds Feb 28 2009, 01:00
Em fa pupa a la patata admetre-ho però tens molta raó...
Buenu, pos canviem-los i/o millorem-los i acabem l'estrofa.
Assumpte: Re: Fem cançons! Ds Feb 28 2009, 22:43
I si comencem pel principi?
Modista apuro, sabó de cantar que hi ha en el Canigó, cago gòtic I Eva amb ell des d’ahir, tant se val Tiba en “Q” o en “I”, vaig ser jo, gòtic Si a la “Ei magazine” l’Ann Kelly, ahà, i tant home, tant si Himalaya està a l’all Taxa-li el lirilí, puto, puta Puta, petit podia ley
I Eva em sua el bidó nas, Ella com himne ja dóna el to, i botí Veo el mar, que nadó que és, Ella ja viu no sé d’on, cuidado el botí Ella que té por i, covarda, ho sap N’hi ha cinc que dan asco Ai, ja està l’all! Taxa-li el lirilí, puto, puta Puta, petit podia ley
I Eva amb ell, que se’n va a morir S’ha vist i amb ell, jo la vull, yupi Un de la boina va morir-se en mantita un, yupi Ei, que té la boina en Manhattan Cinc dan asco, Ai, ja està l’all! Taxa-li el lirilí, puto, puta Puta, petit podia ley
Elefante, elefante, elefante, Ella Elefante, elefante, Ella, pa amb pa. I ala, du-li ala, dale, du-li ala dele, dale, dele, dale, dele tanta [i m'he encallat aquí]
Podria anar així S'admeten suggerències, perquè hi ha coses molt agafades pels pèls.
Caqueta Spamatozoide
Assumpte: Re: Fem cançons! Dg Mar 01 2009, 15:37
Està molt bé, i a més té certa coherència.
Sobretot l'última estrofa... Xapó!
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Fem cançons! Dj Mar 05 2009, 02:40
Aquestnom escrigué:
Spoiler:
I si comencem pel principi?
Modista apuro, sabó de cantar que hi ha en el Canigó, cago gòtic I Eva amb ell des d’ahir, tant se val Tiba en “Q” o en “I”, vaig ser jo, gòtic Si a la “Ei magazine” l’Ann Kelly, ahà, i tant home, tant si Himalaya està a l’all Taxa-li el lirilí, puto, puta Puta, petit podia ley
I Eva em sua el bidó nas, Ella com himne ja dóna el to, i botí Veo el mar, que nadó que és, Ella ja viu no sé d’on, cuidado el botí Ella que té por i, covarda, ho sap N’hi ha cinc que dan asco Ai, ja està l’all! Taxa-li el lirilí, puto, puta Puta, petit podia ley
I Eva amb ell, que se’n va a morir S’ha vist i amb ell, jo la vull, yupi Un de la boina va morir-se en mantita un, yupi Ei, que té la boina en Manhattan Cinc dan asco, Ai, ja està l’all! Taxa-li el lirilí, puto, puta Puta, petit podia ley
Elefante, elefante, elefante, Ella Elefante, elefante, Ella, pa amb pa. I ala, du-li ala, dale, du-li ala dele, dale, dele, dale, dele tanta [i m'he encallat aquí]
Podria anar així S'admeten suggerències, perquè hi ha coses molt agafades pels pèls.
Crec que està bé, només canviaria la última estrofa i alguna cosa de la primera. La segona i la tercera estan genials! xDD
Mola perquè és el que sembla que digui. Jo això ho feia amb les canóns de coral amb la filla del jefe del pare d'en Franky.
Assumpte: Re: Fem cançons! Dj Mar 05 2009, 19:03
Nuri, amb suggerències vull dir coses concretes, en plan "En comptes de 'puré de patates' digues 'ous passats per aigua'", però no dir que canviaries tota una estrofa i quedar-te tan ampla xD
Nuni escrigué:
Mola perquè és el que sembla que digui.
Dona, si no ho sembla ja em puc fotre un tret, perquè aquí està la gràcia
Caqueta Spamatozoide
Assumpte: Re: Fem cançons! Dj Mar 05 2009, 22:09
Bé doncs quan et doni un altre atac d'inspiració, ja saps.
(És que jo estic baldat... i a més tampoc us agradaria... u.u)