| RAGE | |
|
+6Darko f_yomismo Piloteta eròtica Nuni Caqueta Rage 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 02:03 | |
| Tens raó i per això li hem donat la segona oportunitat.. XAPó????!
Edit: Afru te m'has colat! ¬¬ | |
|
| |
Piloteta eròtica El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 02:04 | |
| Jodéte | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| |
| |
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 02:08 | |
| Amb les mans de pagès que tens qualsevol ho díria... xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 02:10 | |
| - Piloteta eròtica escrigué:
- Amb les mans de pagès que tens qualsevol ho díria... xD
TT_______TT | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 17:41 | |
| - Darko escrigué:
Doncs sí. Si algú amb qui em duc malament es registrés al foro i no fes res dolent dins, encara que jo fos admin, m'hauria de fotre. aixo si que es sacrificar-se | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 20:45 | |
| - Rage escrigué:
- Darko escrigué:
Doncs sí. Si algú amb qui em duc malament es registrés al foro i no fes res dolent dins, encara que jo fos admin, m'hauria de fotre. aixo si que es sacrificar-se - Spoiler:
| |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 20:55 | |
| Primer: quan va venir per primer cop, jo no era admin. No vaig ser jo qui el va fotre fora. Va venir tocant els collons i el van fotre fora.
Segon: si li hem donat una segona oportunitat és perquè prefereixo trobar-me'l al fòrum que no pas que em persegueixi pel carrer, com feia abans. | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 21:11 | |
| - Caqueta escrigué:
- Primer: quan va venir per primer cop, jo no era admin. No vaig ser jo qui el va fotre fora. Va venir tocant els collons i el van fotre fora.
Segon: si li hem donat una segona oportunitat és perquè prefereixo trobar-me'l al fòrum que no pas que em persegueixi pel carrer, com feia abans. que et persegueixi pel carrer?? com es aixo PD: Darko gairabe em mates amb aixo | |
|
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 21:26 | |
| Uy..., ja sortim amb el tema "jo"... Preferixo no parlar avui d'això, q estic d bon humor (no esquivo el tema, és q tinc q fer un treball ara). PD/ - Piloteta eròtica escrigué:
- Mmmm.. L'administrador m'acaba d'explicar les raons per les quals aquest usuari va estar donat de baixa un cop, em posiciono a favor de la Nuri ara mateix. Quan un usuari inclompleix les normes, les quals estàn escrites a l'apartat de normes del fórum, els administradors tenen tot el dret de banejar-lo. En aquest cas, en f_yomismo, va incomplir-les insultant i molestant als demés usuaris.. Sincerament jo no li haguès donat una segona oportunitat...
Molt compsavia, gràcies. PPD/ Aquí no hay verdades, sólo puntos de vista. | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:03 | |
| ja veig que em tindre que buscar la vida per saber que va passar
LA VERDAD ESTÁ AHÍ FUERA, SCALLY | |
|
| |
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:04 | |
| Hi han veritats, no opinions No vull crear flame, però perquè t'entestes a seguir estant en aquest fórum si igualment no hi pintes res? És només una pregunta, no vull ferir sensibilitats ni exaltar a ningú | |
|
| |
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:06 | |
- Hi han veritats, no opinions
No vull crear flame, però perquè t'entestes a seguir estant en aquest fórum si igualment no hi pintes res? És només una pregunta, no vull ferir sensibilitats ni exaltar a ningú Què vols dir amb que no hi pinto res? Qui ets tu per dir-me si hi pertanyo o no en aquest fórum? (No ho dic cabrejat, només ho pregunto) | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:07 | |
- Hi han veritats, no opinions
No vull crear flame, però perquè t'entestes a seguir estant en aquest fórum si igualment no hi pintes res? És només una pregunta, no vull ferir sensibilitats ni exaltar a ningú a vere si ho he entès. es portava malament amb un. el banejeu. el deixeu tornar. hi ha "roces" ... quina es la conclusio? | |
|
| |
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:08 | |
| Ho dic per el que va passar al fórum fa uns mesos.. No entenc com la Nuri t'ha donat una segona oportunitat - Spoiler:
Per pesat potser?
| |
|
| |
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:09 | |
| Jo tampoc ho sé, no m'ho esperava que tornés a entrar. Però no ho discutiré, xq a mi em va b. La conclusió final seria: no siguis com jo. | |
|
| |
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:10 | |
| Conclusió final: Poor emo kid | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:11 | |
| - f_yomismo escrigué:
- Jo tampoc ho sé, no m'ho esperava que tornés a entrar.
Però no ho discutiré, xq a mi em va b. La conclusió final seria: no siguis com jo. et puc fer una critica constructiva? si no fossis tan pessimista i amb una imatge tan pobre de tu t'ho passaries millor. relacionarse amb la gent a vegades no es facil - Spoiler:
pero tampoc facis un gra massa
| |
|
| |
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:13 | |
| - Rage escrigué:
- f_yomismo escrigué:
- Jo tampoc ho sé, no m'ho esperava que tornés a entrar.
Però no ho discutiré, xq a mi em va b. La conclusió final seria: no siguis com jo. et puc fer una critica constructiva? si no fossis tan pessimista i amb una imatge tan pobre de tu t'ho passaries millor. relacionarse amb la gent a vegades no es facil Gràcies, xo es q d vegades perdo l'esperança. I reitero: Aquí no hay verdaes, solo puntos de vista | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:15 | |
| [quote="f_yomismo"] - Rage escrigué:
- f_yomismo escrigué:
et puc fer una critica constructiva? si no fossis tan pessimista i amb una imatge tan pobre de tu t'ho passaries millor. relacionarse amb la gent a vegades no es facil Gràcies, xo es q d vegades perdo l'esperança. I reitero: Aquí no hay verdaes, solo puntos de vista coi...s'ha de posar mes anims. - Spoiler:
juga al WOW puja un rogue al 80 mata a tot deu i veuras com et puja la moral
| |
|
| |
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:17 | |
| Que trizte | |
|
| |
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:19 | |
| No, si els videojocs ja m'ajuden a pujar la moral, xo tmpc gaire. A més, avui no estic gaire depre, simplement intento ser realista. PD/ BUAAAAAA!! Ara m'he enrecordat que he suspés l'examen de Bio!! PPD/ Com sempre, l'Afru, molt compasiva. | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:37 | |
| - Rage escrigué:
- Spoiler:
Que ja no estan overs!!! xDDD Ara són els magos frost, que flipes els critics que foten en pve i lo fills de puta que arriben a ser en pvp xDD El que es veu que en el proxim parche els buffejaran, perque no es normal que en raids quedin en 3er o 4rt lloc SEMPRE. | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:48 | |
| - Darko escrigué:
- Rage escrigué:
- Spoiler:
Que ja no estan overs!!! xDDD Ara són els magos frost, que flipes els critics que foten en pve i lo fills de puta que arriben a ser en pvp xDD El que es veu que en el proxim parche els buffejaran, perque no es normal que en raids quedin en 3er o 4rt lloc SEMPRE. JA HO SE COI PERO ELL NO HO SABIA JA M'HAS ESPATLLAT EL ROGUETROLLING MALP***T | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: RAGE Dl Gen 26 2009, 22:54 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: RAGE | |
| |
|