A veure si algu els coneix (DARKO TU COM SI NO ELS CONEIXESSIS)
Megadeth es una banda de thrash metal fundada el 1983, per Dave Mustaine, despres de que aquest fos expulsat de Metallica (segons ells per ser un drogata, pero meh...aleshores porten 20 anys plagiant un drogata)
Es una banda que es caracteritza per la veu d'en Mustaine, que com veureu, es molt especial xD, per tenir una formacio molt cambiant, cosa que, lluny de destabilitzar la banda li va donar varietat i diferents epoques musicals. Te tematica variada com la tipica visio apocaliptica del mon, temes politics, la guerra, balades, etc.
Que mes en puc dir...apart de que es el meu grup preferit?
Doncs... us poso unes cançons a veure si us aficioneu al thrash.
Wake Up Dead Aquesta es del album
"Peace Sells...but Who's buying" el 2n album de Megadeth que els va fer famosos.
Set The Wolrd Afire Una de les cançons mes bones i famoses de Megadeth, del seu tercer album,
"So Far So Good, So What?" Si passeu del min 2:50 us agradara. Dic jo.
Holy Wars per molts la millor canço de Megadeth. com va dir una amic meu "THRASH EN LA VENA!!" es del album
"Rust in Peace", el que tambe es per molts el millor album de Megadeth. Sincerament TOTES les canços del album son epiques... Fins i tot "My Creation" xD
De moment aixo. Si us agrada us posare mes EPIC cançons
PD: us hep osat links (per si no os heu adonat xD) amb la millor sonoritat possible. osigui que com a minim agraime el curro de buscar xD
PDD: Aquestes son de la etapa mes bèstia, n'hi ha de més i n'hi ha de menys bèsties. Si sou softcore ja posare alguna cosa per public mes...mes...ja sabeu.