| Profes | |
|
+4Aquestnom Caqueta Piloteta eròtica Dino 8 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: Profes Dt Mar 03 2009, 01:07 | |
| A nosaltres en Mauri, (el del 9,9 d'abans) ens deia totxos. I burros. Però era molt divertit. Com que no sap dir la "f", la diu com una "p", i quan havíem de fer les fitxes de tecno ens deia això:
Peu el pavor de per les pitxes o us poto pora, punyeta!- Spoiler:
| |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
| Assumpte: Re: Profes Dt Mar 03 2009, 01:43 | |
| | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Profes Dt Mar 03 2009, 15:02 | |
| vaya owned xD aixo era una pregunta malintencionada... aish aquesta colla d'eso... | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Profes Dt Mar 03 2009, 16:37 | |
| - Dino escrigué:
- Nuni escrigué:
- I els "hola" XD "Percada "hola" restaré una decima en global. xDD
Joder, quins records. xD Quan venia ens deia: "Hola" i tots dèiem: "NOO!! acaba d'arribar i ja ens posa negatiu!!"
----------------------------
- Polla Bruta escrigué:
- Dino escrigué:
- A mí no m'ho diguis, que a mí em va suspendre un trimestre i això em va generar cert rencor cap a ella.
Si jo pensés igual que tu hauria d'odiar a tots els profesors. No es per la qüestió de suspendre'm en general, sinó per suspendre'm en MATES!!! Doncs tu en mates no ets bo, em sap greu dir-t'ho però amb la Dolors es fan mates pures, lo altre són històries que pots aprov ar empollant u.ú No entenc com quasi tota la classe suspenia!! L'únic que demanava per aprovar ´çes que l'escoltessis a classe. Ja et dic, jo sense fer deures, sense estudiar i només escoltant-la vaig aprovar (amb un bé perquè em baixava nota no fer els deures. u.u) I amb les miniproves encara ho teniem més fàcil!!! Aixxxxxxx, pobra Dolors | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| Assumpte: Re: Profes Dl Jun 15 2009, 14:38 | |
| - Nuni escrigué:
- Doncs tu en mates no ets bo
Com tens la nul·la vergonya de dir això? -------------------------- - Nuni escrigué:
- Aquestnom escrigué:
La gent veu una cosa per primera vegada i diu que la persona que la fa n'és la creadora. I això és penós.
Molt. xD Doncs m'ho va dir l'Aurora. --------------------------- - Nuni escrigué:
- Dino escrigué:
- Jo crec que també tenia un 6 i em va suspendre
Un 6 amb la Dolors?? Déu ni dó, deus der bo també xD Doncs a mi em tenia mimada, perquè mai li feia els deures però com que a les mini proves treia 10s o 9s... :P:P xDD Jo també, però és que el primer trimestre em va posar tants negatius per parlar que del VAN aquell se'm va quedar un -2,5 xDDD - Nuni escrigué:
- Jo la vull despedir però no sé com fer-ho.
Tu com ho faries dino?? El primer cop que ho he llegit em pensava que volies dir que la volies fotre fora xD Jo mai sé com acomiadar-me, em poso trist - Nuni escrigué:
- Bé, com semrpe acabem parlant de profes, és que som un cas Dino xD
Sí, sempre acabem igual mentre aquest tema seguia en l'oblit. I jo no el podia reviure perquè aquest seria ja el meu tercer post seguit, així que esborro i el torno a posar - Nuni escrigué:
- De fet, ens vam "conèixer bé" parlant de profes! xDDD
Hòstia, sí, amb la de dibuix xD | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Profes Dl Jun 15 2009, 14:45 | |
| nomes puc fer que felicitar-te per aquest ultim post xD es una currada de quotes i respostes que a mi em faria MOOOOLT pal fer-ho xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Profes Dl Jun 15 2009, 14:55 | |
| Hòstia sí, quin curraso! xD A demés dins un mateix post teu poso que ets dolent en mates i després que ets bo xDDD I anar-ho a buscar de l'altre tema... QUIN PAAAAAAAAL! Ets molt aplicat, sisi ^^ Un gran exempre de bon spamejador!! | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| Assumpte: Re: Profes Dl Jun 15 2009, 14:59 | |
| Els dos primers "posts" ja estaven d'abans, només he fet el tercer com si ho fes a l'altre tema i després retallar i enganxar al final Lo de que sóc dolent i bo en el mateix post no ho he fet expressament xD
Dios... com m'avorreixo... per això he fet tot això u.u
EDIT: Hòstia, els Simpsons! Oblideu lo de que m'avorreixo xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Profes Dl Jun 15 2009, 15:50 | |
| - Dino escrigué:
- Els dos primers "posts" ja estaven d'abans, només he fet el tercer com si ho fes a l'altre tema i després retallar i enganxar al final
Lo de que sóc dolent i bo en el mateix post no ho he fet expressament xD
Dios... com m'avorreixo... per això he fet tot això u.u
EDIT: Hòstia, els Simpsons! Oblideu lo de que m'avorreixo xD Estan fent Conan!!! ÉS millor! Parlant d eprofes, a mi m'agrada la professora guay de la moto de la Doremi! xD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Profes | |
| |
|
| |
| Profes | |
|