| On està Pollan Wally? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: On està Pollan Wally? Dv Feb 20 2009, 20:50 | |
| LI DEDICO A LA POLLA BRUTA! ^^ - Spoiler:
Si el trobeu, indiqueu amb SPOILER on és. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| |
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dv Feb 20 2009, 23:21 | |
| | |
|
| |
Betty Page Spammer en construcción
Nombre de missatges : 220 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 10/02/2009
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Ds Feb 21 2009, 00:20 | |
| jajajajaaa! pobreeets xD | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dg Feb 22 2009, 03:04 | |
| jodeer.. la puta nuri m'ho dedica i jo no m'enteroo!
perdonaa'm! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dg Feb 22 2009, 16:41 | |
| - Polla Bruta escrigué:
- jodeer.. la puta nuri m'ho dedica i jo no m'enteroo!
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? | |
|
| |
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dg Feb 22 2009, 23:06 | |
| - Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? Siiiiii! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dg Feb 22 2009, 23:21 | |
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? Siiiiii! A l'spoiler d'en Dino, oi? xD | |
|
| |
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dg Feb 22 2009, 23:22 | |
| - Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? Siiiiii! A l'spoiler d'en Dino, oi? xD ...mmmm, vale sí! m'has pillat jajajajaja | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dg Feb 22 2009, 23:52 | |
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? Siiiiii! A l'spoiler d'en Dino, oi? xD ...mmmm, vale sí! m'has pillat jajajajaja Vale, segueixes siguent en Pollan però... canviat? :S Ara ets la polla neta? o la polla bruta amb condó? | |
|
| |
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 00:12 | |
| - Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? Siiiiii! A l'spoiler d'en Dino, oi? xD ...mmmm, vale sí! m'has pillat jajajajaja Vale, segueixes siguent en Pollan però... canviat? :S Ara ets la polla neta? o la polla bruta amb condó? Amb condó, amb condó... | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 14:48 | |
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? Siiiiii! A l'spoiler d'en Dino, oi? xD ...mmmm, vale sí! m'has pillat jajajajaja Vale, segueixes siguent en Pollan però... canviat? :S Ara ets la polla neta? o la polla bruta amb condó? Amb condó, amb condó... Franky, m-äcaba d-apar÷eixer la imatge d-una nova icona. :S ¿no em va bçe el teclat? ¿els interrogants en teoria sçon par÷entesi, se m-ha canviat to i fa mandra trobar on est÷a cada cosa T%T? | |
|
| |
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 14:53 | |
| - Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
- Nuni escrigué:
- Polla Bruta escrigué:
perdonaa'm! Has trobat a en polla wally? Siiiiii! A l'spoiler d'en Dino, oi? xD ...mmmm, vale sí! m'has pillat jajajajaja Vale, segueixes siguent en Pollan però... canviat? :S Ara ets la polla neta? o la polla bruta amb condó? Amb condó, amb condó... Franky, m-äcaba d-apar÷eixer la imatge d-una nova icona. :S
¿no em va bçe el teclat?
¿els interrogants en teoria sçon par÷entesi, se m-ha canviat to i fa mandra trobar on est÷a cada cosa T%T? Has de reiniciar l'ordinador i ja estaa | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 15:20 | |
- Nuni escrigué:
¿no em va bçe el teclat?
¿els interrogants en teoria sçon par÷entesi, se m-ha canviat to i fa mandra trobar on est÷a cada cosa T%T? Has de reiniciar l'ordinador i ja estaa Fa paaal... u.u | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 16:36 | |
| | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 16:52 | |
| No, si això ja m'ho han dit però... - Spoiler:
no sé què és el shift... u.u
| |
|
| |
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 18:46 | |
| - Nuni escrigué:
- No, si això ja m'ho han dit però...
- Spoiler:
Amunt la tecla del "Ctrl" surt una tecla amb forma de fletja cap adalt... és aquella! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? Dl Feb 23 2009, 18:51 | |
- Nuni escrigué:
- No, si això ja m'ho han dit però...
- Spoiler:
Amunt la tecla del "Ctrl" surt una tecla amb forma de fletja cap adalt... és aquella! Vale... (sóc una inculta de collons T_T) Bé, igualment ja l'havia reiniciat. xD Bé, em sembla que tanco el tema perquè ja ho has vist tu i ens hem desviat, com de costum. u_ú | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: On està Pollan Wally? | |
| |
|
| |
| On està Pollan Wally? | |
|