| Cançons preferides. | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 18:44 | |
| Doncs això, hi ha gent que té cançons preferides, si sou d'aquests poseu-les aquí. Nom de la cançó i grup/autor.
Jo en tinc moltíssimes de preferides per això dic que no en tinc. | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 19:47 | |
| Pufff... jo tinc cançons que m'encanten però a vegades em fa mandra escoltar, cançons que sempre escolto però per les quals no sento una passió inflamada, cançons que adoro i no em fa res escoltar 3809742'30947 vegades seguides.... Pensaré i faré una llista amb unes quantes de cada classe | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:13 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Pufff... jo tinc cançons que m'encanten però a vegades em fa mandra escoltar, cançons que sempre escolto però per les quals no sento una passió inflamada, cançons que adoro i no em fa res escoltar 3809742'30947 vegades seguides....
Pensaré i faré una llista amb unes quantes de cada classe A mi em passa el mateix però... No et costa classificar? A mi a vegades depèn de l'ànim que porti en aquell moment em va millor una cançó o una altra i la llista se'm mou i a vegades avorreixo alguna cançó i n'hi ha que no les avorreixo mai però que tampoc m'encanten i nosé, em passa com en els grups del msn, que al final els vaig acabar traient perquè algú que coneixia d'una cosa i que anàva al cole no sabia mai on buscar-lo i ... tal u.ú | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:22 | |
| Sí, sí que em passa... Però suposo que les classificaria com si estigués en un estat de completa normalitat... Les que m'agrada més escoltar a la meva habitació mentre faig altres coses, per exemple. Les cançons per plorar, les cançons per cantar a grito pelao, les cançons per adormir-me, si m'agraden només per això, no són tan i tan especials (en la majoria dels casos) | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:26 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Sí, sí que em passa... Però suposo que les classificaria com si estigués en un estat de completa normalitat... Les que m'agrada més escoltar a la meva habitació mentre faig altres coses, per exemple. Les cançons per plorar, les cançons per cantar a grito pelao, les cançons per adormir-me, si m'agraden només per això, no són tan i tan especials (en la majoria dels casos)
Doncs jo no tinc estat normal crec :S Potser sempre estic en un estat d'ànim "fort" per dir-ho d'alguna manera | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:34 | |
| No et poses música per ordenar l'habitació i fer coses d'aquestes? Perquè crec que l'estat de "estic ordenant l'habitació però escolto música i mola" és prou normal xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:39 | |
| - Aquestnom escrigué:
- No et poses música per ordenar l'habitació i fer coses d'aquestes? Perquè crec que l'estat de "estic ordenant l'habitació però escolto música i mola" és prou normal xD
Aquesta mena de música la considero com música "alegre", de motivació. Però normalment quan vaig pel carrer prefereixo les no "alegres". | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:46 | |
| Jo pel carrer depén molt del dia que faci. Si fa fred, res millor que una cançó lenta, d'aquelles que t'angoixen. Si plou, alguna de les que dóna bon rotllo escoltar, ni molt ràpida ni molt lenta. Si fa bon dia i és al matí, musicals. Si fa bon dia i és a la tarda, rock dels seixanta i setanta amb tios que criden | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:48 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Jo pel carrer depén molt del dia que faci. Si fa fred, res millor que una cançó lenta, d'aquelles que t'angoixen. Si plou, alguna de les que dóna bon rotllo escoltar, ni molt ràpida ni molt lenta. Si fa bon dia i és al matí, musicals. Si fa bon dia i és a la tarda, rock dels seixanta i setanta amb tios que criden
Què guaaay! xDDD Però potser també és lo dels estats d'ànim. Perquè l'estat d'ànim a molta gent se li canvia també amb el temps. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 21:56 | |
| Saps què em mola moltíssim? Veure com canvia el món quan vaig en bus escoltant música. Pots veure un lloc de manera completament diferent depenent del que et transmet la cançó que escoltis. És brutal.
I això dels estats d'ànim, no tens aquelles cançons que t'extreuen el mal rotllo? Depenent del que em passi, em tanco a l'habitació, apago el llum, em poso els auriculars, escolto allò i estic fresca com una rosa. Les coses que passen amb la música són increïbles. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:01 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Saps què em mola moltíssim? Veure com canvia el món quan vaig en bus escoltant música. Pots veure un lloc de manera completament diferent depenent del que et transmet la cançó que escoltis. És brutal.
I això dels estats d'ànim, no tens aquelles cançons que t'extreuen el mal rotllo? Depenent del que em passi, em tanco a l'habitació, apago el llum, em poso els auriculars, escolto allò i estic fresca com una rosa. Les coses que passen amb la música són increïbles. Sí, increíbles Jo, els dies horribles em tanco a l'habitació, auriculars, estirada al llit, evanescence i em poso a cantar cridant. Em descarrego taaaaaant... però taaaaaaaaaant.... (això sí, només ho puc fer quan estic sola T_T) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:08 | |
| Jo no les canto pas. Tanco els ulls, em concentro en la veu de qui canta o en la música, depenent de què sigui el que em recomforta, i ploro si fa falta. Oh, ho adoro | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:14 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Jo no les canto pas. Tanco els ulls, em concentro en la veu de qui canta o en la música, depenent de què sigui el que em recomforta, i ploro si fa falta. Oh, ho adoro
Quan no puc cantar també faig això però cantant em descarrego més. M'agradaria tenir bona veu T___T Avui cantant sola per casa m'he inventat una cançó tipu musical que estava prou bé xDD | |
|
| |
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:15 | |
| Si sabessis la de cançons que m'invento quan estic sola a casa! I la de coreografies guapes guapes que em surten quan escolto bandes sonores de musicals! xD | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:29 | |
| - Dino escrigué:
- Nuni escrigué:
- Avui cantant sola per casa m'he inventat una cançó tipu musical que estava prou bé xDD
doncs canta-la demà al vives no canto bé. T_T | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:42 | |
| - Dino escrigué:
- jo canto pitjor, i tu em vas dir que cantés "el baile de las gambas crudas"
Ah si? | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:52 | |
| bueno, pel facebook em vas dir: - Cita :
- oi que demà ens faràs una demostració?
| |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dl Feb 23 2009, 22:54 | |
| PROU! No vull que desviem aquest tema que m'interesa. | |
|
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Ds Feb 28 2009, 13:16 | |
| Doncs a mi m'agraden masses cançons tmb. Però per desgràcia les q m'agraden més no les coneix ningú (són de l'Ismael serrano). O sigui q ja ni les poso, total, ningú les sap. Ah! I tmb m'agraden les cançons de musicals (Sweeny, Mar i cel, "El molinu vermell", ...) | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dg Mar 01 2009, 13:55 | |
| - f_yomismo escrigué:
Ah! I tmb m'agraden les cançons de musicals (Sweeny, Mar i cel, "El molinu vermell", ...) A mi també, però jo ja que m'agraden tant sé escriure els noms dels musicals bé. "Sweeney Todd", "Moulin Rouge" U_U | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Dino Hikkikomori spam
| |
| |
| Assumpte: Re: Cançons preferides. Dt Abr 07 2009, 22:04 | |
| Ei, aquí es va desviar el tema i a mi em molava molt parlar de les emocions que aporten les cançons! Ningú vol compartir res amb nosaltres? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Cançons preferides. | |
| |
|
| |
| Cançons preferides. | |
|