¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Pepe Rubianes

+4
Dino
Nuni
Aquestnom
f_yomismo
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
f_yomismo
Spammer listillo
Spammer listillo
f_yomismo

Masculí
Nombre de missatges : 357
Ubicació : Aquí
Registration date : 28/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Qué coi és això!?

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDt Mar 03 2009, 18:49

Pels qui no esteu avesats al teatre, no mireu les notícies, o simplement no ho heu sentit: Pepe Rubianes va morir el diumenge passat.
Li havien diagnosticat càncer i per això va haver de suspendre les seves actuacions.
I fins aquí és quan sé.
Jo només vaig poder anar a dues actuacions que va fer, però totes dues van ser genials.
Aquest vespre a tv3, després de l'APM, fan un especial sobre ell.
Si no l'havieu vist, així el podreu conèixer. I sí ja sabieu d'ell, podeu gaudir-lo igualment.
I bueno, he obert aquest post per si volieu donar les vostres opinions, refelxions, vídeos q trobeu d'ell, etc.

Edit: ¬¬ "%€&#...

Editat per darrera vegada per f_yomismo el Dt Mar 03 2009, 20:58, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/f_etc_etc_etc
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení
Nombre de missatges : 1016
Registration date : 19/10/2008

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDt Mar 03 2009, 19:09

No cal saber de teatre per conèixer a Pepe Rubianes o per saber que està mort. És la cosa més estúpida que he sentit mai.

----------------------

Ni estar-hi avesats ni merdes. Només cal tenir certa cultura televisiva, i ni això.

Editat per darrera vegada per Aquestnom el Dj Mar 05 2009, 22:41, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 02:34

Doncs jo supero a en Frnky de incultura i dic que em sona moltíssim el nom però que no sé qui collons és i que si ho sabia me n'he oblidat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí
Nombre de missatges : 1510
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 02:58

Jo tampoc sé qui és, però bastanta gent del facebook s'ha fet fan d'ell. :|

Bastanta és correcte?
:scratch:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 03:06

Dino escrigué:

Bastanta és correcte?
:scratch:

Clar. Què vols dir, "Bastant gent"? ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí

PERFIL DEL PESONATGE

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 03:11

:dish: Ja no m'enrecordava que on hi havia problemes amb les terminacions és amb els adjectius, i això és un adverbi. :@@:

L'únic que havia sentit d'en Pepe Rubianes és que era un humorista que va morir el diumenge.
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí
Nombre de missatges : 2055
Ubicació : Girona

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 03:52

Doncs en rubianes... jo l'havia vist a buenafuente 2 o 3 vegades... alguna cosa de tele, la veritat es que insultava molt be, insults de sempre... pero el seu to era despectiu a saco xD

ero vamos era humor d'aquest, escatologic, d'insultar... que si su puta madre montada a caballo en el trampolin de la muerte, el coño humedo de la monja de su abuela... xD
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 12:31

Xriiis escrigué:
Doncs en rubianes... jo l'havia vist a buenafuente 2 o 3 vegades... alguna cosa de tele, la veritat es que insultava molt be, insults de sempre... pero el seu to era despectiu a saco xD

ero vamos era humor d'aquest, escatologic, d'insultar... que si su puta madre montada a caballo en el trampolin de la muerte, el coño humedo de la monja de su abuela... xD

M'has fet venir ganes de buscar pel youtube.

Edit: (despres de buscar pel youtube)

Joder! Si ja sé qui és! u_u'
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 19:00

Rubianes era un gran, un dels millors, un putíssim geni a qui jo vaig tenir la sort de veure en directe dues vegades. I ara que s'ha mort, molta gent que gairebé no el coneixia el deixa pels núvols. N'estic farta.
Tornar a dalt Ir abajo
Darko
The Killer
The Killer
Darko

Masculí
Nombre de missatges : 719
Registration date : 17/11/2008

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 21:06

Aquestnom escrigué:
Rubianes era un gran, un dels millors, un putíssim geni a qui jo vaig tenir la sort de veure en directe dues vegades. I ara que s'ha mort, molta gent que gairebé no el coneixia el deixa pels núvols. N'estic farta.

Exacte.
Jo no el coneixia, i quan vaig saber que va morir em vaig posar a veure videos d'ell.

Em va caure bé i m'agradava la manera que tenia de dir les coses, però posar-me a plorar perquè s'hagi mort seria molt hipòcrita per part meva.
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí
Nombre de missatges : 4566
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 22:06

Jo al igual que el Teclat l'havia vist uns quants cops a la tele, i em queia molt bé. I recordo una tarda de quan era més petit que anava en cotxe per Palamós i veia cartells d'un monòleg seu (suposo que el "Solamente", perquè en el cartell feia el gest de les banyes) i vaig pensar "quan sigui més gran aniré a veure'l".
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDj Mar 05 2009, 22:34

Amb això que has dit m'has fet recordar una cosa. Un dia, a "Una altra cosa" van entrevistar a en Rubianes, però abans van posar un vídeo amb altres grans humoristes parlant d'ell ("un geni, una màquina còmica, etc."). A la meitat del vídeo va aparèixer ell al plató dient "Coño Andreu, qué es esto? Ni que me hubiera muerto, hostia!". En aquell moment vaig pensar "El dia que es mori en Rubianes serà un drama. Catalunya estarà commocionada".
I mira com estem, tu.
Tornar a dalt Ir abajo
Andraixa
Spammer listillo
Spammer listillo
Andraixa

Femení
Nombre de missatges : 477
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols
Registration date : 16/09/2008

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 18:31

El mateix diumenge van donar la notícia per la ràdio i quan ho vaig sentir em vaig quedar clavada, dreta al costat de la ràdio, no m'ho podia creure. El cop va ser el mateix de quan es va morir en Paul Newman, els tenia com persones immortals. Quina llàstima, recordo que quan era petita i no tant, el sentia a la ràdio insultant a l'Anzar i a tothom que se li posava al davant.
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 19:25

Andraixa escrigué:
... els tenia com persones immortals.

Hòstia! O__O
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 20:04

A veure, vol dir (suposo) que són el tipus de persones de les quals has tingut consciència tota la teva vida, i és com si no t'haguessis parat a pensar mai que són mortals com tots nosaltres.
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí

PERFIL DEL PESONATGE

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 20:09

En resum: persones dignes de ser anomenades en el tema "Vaques sagrades".
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 21:11

HE DIT MIL MILONS DE VEGADES QUE AMB "VAQUES SAGRADES" VOLIA FER REFERÈNCIA A PERSONATGES! :dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Darko
The Killer
The Killer
Darko

Masculí

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 21:37

Aquestnom escrigué:
HE DIT MIL MILONS DE VEGADES QUE AMB "VAQUES SAGRADES" VOLIA FER REFERÈNCIA A PERSONATGES! :dish:

Anna, no val la pena...
Tornar a dalt Ir abajo
Andraixa
Spammer listillo
Spammer listillo
Andraixa

Femení
Nombre de missatges : 477
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols
Registration date : 16/09/2008

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 22:33

Anna, m'has entès a la perfecció!
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 22:44

Recordo també una entrevista que li va fer l'Andreu a "La cosa nostra", o "Una altra cosa", no ho sé ara mateix... La qüestió és que a en Pepe "li va venir un retortijón" i es va passar tota l'entrevista cridant als quatre vents "¡Aaaaayyyy...! ¡Me caaaaagooo...!". :)
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDv Mar 06 2009, 23:28

Aquestnom escrigué:
A veure, vol dir (suposo) que són el tipus de persones de les quals has tingut consciència tota la teva vida, i és com si no t'haguessis parat a pensar mai que són mortals com tots nosaltres.

Ja ho havia entès però fa gràcia perquè nosé, jo sóc concient que els meus ídols moriran.
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDs Mar 07 2009, 01:52

Darko escrigué:
Anna, no val la pena...

Andraixa escrigué:
Anna, m'has entès a la perfecció!

Nuni escrigué:
Anna, no et moris! T_T

Quanta Anna, no? xD
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí

PERFIL DEL PESONATGE

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDs Mar 07 2009, 02:38

Aquestnom escrigué:

Perdó, no ho havia entès bé del tot u.u
Encara falten 999.999.998
:¬¬:

----------------------

M'han dit que es podria dir que en Pepe Rubianes és el creador dels monòlegs. No n'he vist mai cap de seu, però tothom diu que és molt bo, així que segurament en miraré algun.
:)
Tornar a dalt Ir abajo
Darko
The Killer
The Killer
Darko

Masculí

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDs Mar 07 2009, 03:49

Aquestnom escrigué:

Quanta Anna, no? xD

Bah, però jo he sigut el primer xD

Spoiler:

...
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitimeDs Mar 07 2009, 19:45

Tranquil, que això no et desprestigia.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Pepe Rubianes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pepe Rubianes   Pepe Rubianes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Pepe Rubianes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Cinema i televisió :: Actors/actrius-