| Quina emissora escolteu? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Quina emissora escolteu? Ds Mar 07 2009, 22:04 | |
| Canal de musica a la tele? Quin? Emissora de ràdio? Quina?
Inspirada per haver vist aquest mig dia un tall de la llista del canal VEO que estava prou bé. (Paramore, Tokio Hotel, Coldplay) | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 00:39 | |
| canal de musica a la tele.. hmmm un que es diu 105 musica (que hi ha musica dels 80 i tal...pero tambe actual)
a la radioo.... flaix fm, radio flaixbac i si no hi ha cap canço bona (poques vegades) cadena 100
i per cert.. a internet----> last fm
| |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 00:50 | |
| Com tens els collons de fotre a Coldplay dins el mateix parèntesi que Paramore i Tokio Hotel? | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 01:23 | |
| ja veus nuri...enserio coldplay com a minim ha d'anar al mateix parentesis que My chemical romance!!!! xDDDD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 01:24 | |
| - Darko escrigué:
- Com tens els collons de fotre a Coldplay dins el mateix parèntesi que Paramore i Tokio Hotel?
Mira noi, tothom té els seus gustos musicals. A mi per exemple no m'agrada la música que escoltes tu en que els cantants criden en comptes de cantar. ¬¬ Si és que no fan ni ritme cantant, només el fan els instruments, sembla el heavy-rap amb música de fons xD | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 01:42 | |
| - Nuni escrigué:
Mira noi, tothom té els seus gustos musicals. Sep. Sempre i quan parlem de musica. I... Tokio Hotel... no és musica. - Nuni escrigué:
- A mi per exemple no m'agrada la música que escoltes tu en que els cantants criden en comptes de cantar. ¬¬
I què escolto jo? | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 01:52 | |
| - Darko escrigué:
- Nuni escrigué:
Mira noi, tothom té els seus gustos musicals. Sep. Sempre i quan parlem de musica. I... Tokio Hotel... no és musica. Tokio hotel és molt més música que el rap i el regetontos junts. - Cita :
- Nuni escrigué:
- A mi per exemple no m'agrada la música que escoltes tu en que els cantants criden en comptes de cantar. ¬¬
I què escolto jo? No m'ho fagis mirar però vas obrir un tema amb un grup que el cantant era horrible. (no fisicament sinó cantant) A mi m'agrada el heavy però una cosa és música i l'altra és música esguerrada pel cantant. | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 02:02 | |
| - Nuni escrigué:
- Darko escrigué:
- Nuni escrigué:
Mira noi, tothom té els seus gustos musicals. Sep. Sempre i quan parlem de musica. I... Tokio Hotel... no és musica. Tokio hotel és molt més música que el rap i el regetontos junts.
El rap, encara que no m'agradi és musica. El Reggaeton i Tokio Hotel no. - Nuni escrigué:
- Darko escrigué:
- Nuni escrigué:
I què escolto jo? No m'ho fagis mirar però vas obrir un tema amb un grup que el cantant era horrible. (no fisicament sinó cantant)
A mi m'agrada el heavy però una cosa és música i l'altra és música esguerrada pel cantant. Matas a un gato, y te llaman matagatos... u_u' | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 02:11 | |
| - Darko escrigué:
Matas a un gato, y te llaman matagatos... u_u' No entenc a què et referèixes. | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 02:36 | |
| - Nuni escrigué:
- Darko escrigué:
Matas a un gato, y te llaman matagatos... u_u' No entenc a què et referèixes. Doncs a que creus que única i exclusivament escolto System of a Down per haver creat un tema sobre ells quan en realitat escolto Coldplay, The Strokes, Mike Oldfield, Muse, Franz Ferdinand, Mägo de Oz, Bloc Party, Arctic Monkeys, The Cure, Alice Cooper, The Killers, Mike Oldfield, Oasis, Mendetz, Rage Against the Machine, Russian Red, Greenday, Mike Oldfield, Offspring, Tears for Fears, Fito & Fitipaldis, AncientDover, Joy Division, Depeche Mode, Radiohead, Mecano, Keane, R.E.M., Red Hot Chili Peppers, Rammstein, The Police, The Wombats, ... I tot això deixant-me grups i sense comptar compositors, cantants i bandes sonores. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 12:54 | |
| - Darko escrigué:
- Nuni escrigué:
- Darko escrigué:
Matas a un gato, y te llaman matagatos... u_u' No entenc a què et referèixes. Doncs a que creus que única i exclusivament escolto System of a Down per haver creat un tema sobre ells quan en realitat escolto Coldplay, The Strokes, Mike Oldfield, Muse, Franz Ferdinand, Mägo de Oz, Bloc Party, Arctic Monkeys, The Cure, Alice Cooper, The Killers, Mike Oldfield, Oasis, Mendetz, Rage Against the Machine, Russian Red, Greenday, Mike Oldfield, Offspring, Tears for Fears, Fito & Fitipaldis, AncientDover, Joy Division, Depeche Mode, Radiohead, Mecano, Keane, R.E.M., Red Hot Chili Peppers, Rammstein, The Police, The Wombats, ... I tot això deixant-me grups i sense comptar compositors, cantants i bandes sonores. No, no ho crec però em fa molta ràbia quan em retreuen coses que m'agraden. Em sap greu. A més, de la teva llista, tots els que conec m'agraden. PD: No hagués pensat mai que t'agradés Mecano. | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dg Mar 08 2009, 14:50 | |
| A mi tots em sonen menys The wombats, Joy division, bloc party i Offspring però d'alguns que em sonen tampoc n'he escoltat cap cançó. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
| |
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dt Mar 10 2009, 23:13 | |
| - Dino escrigué:
Abans posava ràdio Flaixbac i escoltava lo que poséssin, però ara ni això. Clar, ara no fan el bon PAP u.u | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| |
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dj Mar 12 2009, 02:16 | |
| Jo tampoc l'he escoltat mai. Però perquè no sabia que existia. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? Dj Mar 12 2009, 16:54 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Quina emissora escolteu? | |
| |
|
| |
| Quina emissora escolteu? | |
|