| Herois | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Herois Dg Abr 26 2009, 22:12 | |
| Una de les meves sèries més preferides de totes les meves sèries preferides, però ara que vaig per la 4ta temporada crec que pararia el temps un cop acabada la segona... En fi, què me'n dieu de la sèrie? Us agrada, sí, no? Personatges preferits? Què, què?
Ah, els meus personatges preferits són Sylar i Adam Monroe fins a l'infinit i més enllà. Abans també m'encantava en Mohinder perquè era intel·ligent i l'home més guapo del món, però des que es va tornar gilipolles que no ens parlem. | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: Herois Dg Abr 26 2009, 23:13 | |
| Jo és que no puc dir res, vaig per la 4a temporada... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Herois Dl Abr 27 2009, 16:43 | |
| Jo porto tres o quatre capítols de la quarta. I, la veritat, continua estant bé, però a la tercera m'han mort SPOILERS DE LA TERCERA - Spoiler:
S'han tret completament de la màniga que n Mohinder volgués tenir poders, i al pobre noi l'han tornat imbècil des de la segona temporada. També s'han tret de la màniga allò de les tres germanes bessones idèntiques mutades genèticament. Joder, si volien continuar tenint l'actriu que feia de Nikki podien trobar una altra excusa. HAN MORT L'ADAM! JODER!! No em fa res que els meus personatges preferits es morin si és absolutament necessari, i ho era si el papa Petrelli havia de curar-se, però havent estat un personatge fonamental a la segona temporada, crec que es mereixia un final més digne. O com a mínim sortir més que no pas l'últim segon d'un capítol, un de sencer i cinc minuts d'un altre. I en Sylar. Me cago en tot. La mama Petrelli li diu que és la seva mare, ell se la creu sense més ni més i de cop i volta vol ser bo però és el poder que el manipula i la família és el més important? I a més, quan el papa Petrelli li diu que ella el va intentar matar se'l creu per les bones i es posa de part seva? Hòstia puta! I en Nathan m'està tornant boja amb els seus putos canvis de postura. Però això sí que és típic d'ell
| |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Herois Dl Abr 27 2009, 18:08 | |
| Anna, Herois ha mort i ho saps. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Herois Dl Abr 27 2009, 19:44 | |
| El que havia estat ha mort, sí. Però és això, collons, com a sèrie continua estant bé (penso jo). Tu quan creus que va morir/començar a morir? | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Herois Dl Abr 27 2009, 19:57 | |
| - Spoiler:
Al principi, quan la vaig començar a veure deia ''ostia puta, aqui hi ha un que vola, un que és invisible, un que para el temps i una organització secreta! A més del misteri de l'eclipsi, què farien amb els seus poders i com salvarien el món. Quina pasada de serie!
Però ara ja no queda res d'això. Tot el misticisme que tenia la serie se n'ha anat a la merda.
Però vaja, tota la decaiguda es pot resumir en una frase:
Un cop l'Adam va morir, Herois també ho va fer.
Així que res, una serie menys. És una llàstima.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Herois Dl Abr 27 2009, 20:47 | |
| - Darko escrigué:
- Spoiler:
Gràcies per dir el que penso (altra vegada) - Spoiler:
Ah, i abans no he parlat del merda eclipsi. no sé si a la quarta s'explica res més que ho faci encaixar, però l'explicació que donen, a part de no aguantar-se per enlloc, no quadra ni que vulguin! Tanta tonteria i tant misteri per això?
Editat per darrera vegada per Aquestnom el Dl Abr 27 2009, 22:37, editat 1 cop en total | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: Herois Dl Abr 27 2009, 21:57 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Darko escrigué:
- Spoiler:
Gràcies per dir el que penso (altra vegada)
- Spoiler:
Ah, i abans no he parlat del merda eclipsi. no sé si a la quarta s'explica res més que ho faci encaixar, però l'explicació que donen, a part de no aguantar-se per enlloc, no quadra ni que vulguin! Tanta tonteria i tant misteri per això?
apoiler | |
|
| |
| Assumpte: Re: Herois Dv Maig 01 2009, 20:28 | |
| Gràcies i perdó, Rage
Ja he acabat la quarta temporada. M'ha agradat més que la tercera, que no és gaire difícil, però m'he sentit com si hagués canviat de sèrie.
Per cert, qui és el simpàtic que s'ha dedicat a posar reputació negativa a tots els posts del tema? | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Herois Dv Maig 01 2009, 21:12 | |
| En Mohinder es va tornar gilipolles? O_O Ouch Anna, això et devia fer molt mal :S | |
|
| |
| Assumpte: Re: Herois Dv Maig 01 2009, 21:30 | |
| La veritat és que no. Em fa mal que es morin innecessàriament, em fa mal que els facin fer coses que ells no farien... En Mohinder es va tornar gilipolles progressivament i ara ja és un fet, i la veritat és que ja m'és igual. Han passat coses tan, tan pitjors, que en Mohinder ha tingut moltíssima sort. Continuant amb el tema quarta temporada, opino que haurien de parar. Ho han deixat en un bon moment, un final obert del qual tampoc t'esperes un gran argument - Spoiler:
Un parell de crisis de personalitat d'en Sylar/Nathan, un toc de menjada de coco del mag Parkman i tot arreglat. I pel que fa a en Hiro, només cal que l'Ando el recarregui i estarà fresc com una rosa
S'haurien de dedicar a fer la preqüela que tenien prevista abans que comencés la vaga de guionistes. La generació dels pares mola molt i dóna per una molt bona temporada (que consti, parlo sense saber si ja estan preparant-la o què, però després de dues temporades des que l'havien planejada em sembla que han aparcat la idea). Voto per "Heroes: Origins" i per deixar estar el que durant dues temporades va ser una de les millors sèries que s'han fet. | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Herois Dv Maig 01 2009, 23:20 | |
| - Dino escrigué:
- No ho sé, però potser té algo a veure amb que la reputació de la Nuri i en Carlo hagués baixat fa poc a 0 i la meva a 1.
Jo crec que han estat dos persones molt diferents. | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: Herois Dv Maig 01 2009, 23:45 | |
| Jo no he sigut, i tampoc entenc perquè ho han fet. Us ho compenso. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Herois | |
| |
|
| |
| Herois | |
|