| El arte de rallar las mesas! | |
|
+6Aquestnom Danxi Nuni Caqueta Dino Veu Sexy 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: El arte de rallar las mesas! Dj Abr 30 2009, 03:19 | |
| Hi ha gent que ha fet pitjor temes que jo o sigui que ningú es queixi... A classe m'aburro cacho i alguna cosa he de fer i acabo fent coses com aquestes(A més, vaig prometre algun dia que pujaria una foto d'aquestes jeje) - Spoiler:
| |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dj Abr 30 2009, 17:39 | |
| Deixant de banda que és un acte delictiu i vandàlic, el dibuix mola molt. n.n | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 12:35 | |
| Els de la meva classe quan veuen una taula dibuixada ja diuen "La Nuri s'ha assentat aquí" xDD | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 12:43 | |
| I els de la casa cultu també. Per allà on passes deixes rastre. u.u
A partir d'ara et diré Cargol. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 12:50 | |
| Jo quan veig escrit en una taula: "DANI M. MARICÓN Firmat: Pere Sánchez" ja sé que ha estat en Martí. xD | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
Nombre de missatges : 472 Age : 34 Registration date : 24/11/2008
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 16:23 | |
| - Nuni escrigué:
- Els de la meva classe quan veuen una taula dibuixada ja diuen "La Nuri s'ha assentat aquí" xDD
jajjaja es ke es tan way dibuxar taules *-* si dibuxa taaaan pro taaaaan bee!!! xDDDD mmmmm faré veure k no he vist lo k posa x aki d maricon... | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 20:22 | |
| La meva època de màxim esplendor guixant taules va ser a primer i segon d'ESO (a primer fins i tot tenia un paper vegetal on calcava els dibuixos que m'agradaven més per no perdre'ls), però la veritat és que ara només la faig servir per "parlar" amb qui s'asseu al meu costat quan la classe està en silenci, jugar al tres en ratlla i fer dibuixos a mitges amb la Núria (la noia de la meva dreta). | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 21:04 | |
| - Aquestnom escrigué:
- La meva època de màxim esplendor guixant taules va ser a primer i segon d'ESO (a primer fins i tot tenia un paper vegetal on calcava els dibuixos que m'agradaven més per no perdre'ls), però la veritat és que ara només la faig servir per "parlar" amb qui s'asseu al meu costat quan la classe està en silenci, jugar al tres en ratlla i fer dibuixos a mitges amb la Núria (la noia de la meva dreta).
hi havia una taula a la classe de 3r o 4t d'eo que era la taula dels tres enralla xDD Estava TOTa plena de tres en ralla haha A tercer d'eso em van castigar un dimecres a la tarda i em van fer anar a netejar taules.. em feia pena borrar depèn de quins dibuixos.. I la classe de segon d'internacional tenia molts de dibuixos xDD | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 21:16 | |
| ratllar les taulas es un fotut crim macagondena... despres arriben els hipocrites fills de puta perque dono llibertat a la meva imaginacio i faig un parell de obres mestres fugideres AMB LLAPIS, "ohh perque pintes les taules, oh que es aixo?? ohh" i despres els veus fotent gargots DE MERDA amb PERMANENT o el collonut TIPP-EX posant oouuiiiiiiii APS APSPSPSPASPASPASAS, i em veniu a parlar de RALLAR les taules?? a mi?? GTFO - Spoiler:
se, tambe se que a ningu m'hi ha cridat aqui, pero com a usuari de taules escolars aixo em fa bullir la sang
| |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 23:42 | |
| Jo, quasi només escric a la taula "h?" a les classes d'història, perquè la companya em digui quan falta per acabar l'hora. u.u
- Rage escrigué:
- Spoiler:
se, tambe se que a ningu m'hi ha cridat aqui, pero com a usuari de taules escolars aixo em fa bullir la sang
Com que ningú t'hi ha cridat? Ets usuari del fòrum i tens tot el dret del món a opinar. Faltaria més.
- Danxi escrigué:
- Nuni escrigué:
- Els de la meva classe quan veuen una taula dibuixada ja diuen "La Nuri s'ha assentat aquí" xDD
jajjaja es ke es tan way dibuxar taules *-* si dibuxa taaaan pro taaaaan bee!!! xDDDD mmmmm faré veure k no he vist lo k posa x aki d maricon... No t'has plantejat que pugui haver-hi més d'un Dani al fòrum? És més, no et sembla estrany que algú que no coneixes de res sàpiga el teu nom? | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 01 2009, 23:58 | |
| Ja he dit la M de Marcos.
Últimament no guixo les taules, només ressegeixo lo que està ratllat amb el boli quan he acabat un examen i encara no s'ha acabat l'hora. | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Ds Maig 02 2009, 12:05 | |
| - Caqueta escrigué:
- Rage escrigué:
- Spoiler:
Com que ningú t'hi ha cridat? Ets usuari del fòrum i tens tot el dret del món a opinar. Faltaria més.
collons, m'has fet sentir molt especial | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Ds Maig 02 2009, 15:34 | |
| - Danxi escrigué:
- Nuni escrigué:
jajjaja es ke es tan way dibuxar taules *-* si dibuxa taaaan pro taaaaan bee!!! xDDDD mmmmm faré veure k no he vist lo k posa x aki d maricon... No t'has plantejat que pugui haver-hi més d'un Dani al fòrum? És més, no et sembla estrany que algú que no coneixes de res sàpiga el teu nom? [/color][/quote] aps ara e vist ke li deien a un dani, mes iwal a ki li diuen, lo ke fa mal es la paraula maricon sigui a ki sigui | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Ds Maig 02 2009, 23:42 | |
| Aquesta paraula no té perquè tenir sentit despectiu. És només un atribut. | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dl Maig 04 2009, 15:23 | |
| bueno bueno, eske dit x heteros x mi sona a malficarte en el tema.. pro bueno és igual, ja està no en vui saber res més | |
|
| |
Betty Page Spammer en construcción
Nombre de missatges : 220 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 10/02/2009
| |
| |
Wecoc ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 94 Age : 31 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols Registration date : 17/02/2009
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 08 2009, 21:26 | |
| jo casi mai les guixo, xro si ho faig només és x escriure frikades de Sherlock Holmes tipu "Baker Street 221B" o "Shelling Ford"... que dura és la vida de l'estudiant friki avorrit | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Dv Maig 08 2009, 21:32 | |
| - Wecoc escrigué:
- jo casi mai les guixo, xro si ho faig només és x escriure frikades de Sherlock Holmes tipu "Baker Street 221B" o "Shelling Ford"... que dura és la vida de l'estudiant friki avorrit
dibuixa una palanca | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Ds Maig 09 2009, 12:47 | |
| - Betty Page escrigué:
- jo no guixo les taules que coonstiii...
Tu les carbonitzes! xDD (les guixes amb carbó) | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Ds Maig 09 2009, 13:36 | |
| Dino, tu t'assentes al costat de les finestres (de la teva classe)? Allà tots aquells dibuixos són meus | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Ds Maig 09 2009, 13:42 | |
| Nuri, i a més de les taules també dibuixes a les parets?
Jo acostumo a fer servir les taules de paper en brut en els exàmens de números. O per fer algun dibuixet furtiu a mates. Però després ho esborro... | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| |
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! Ds Maig 09 2009, 14:19 | |
| qui es qui? tots aneu al sant elm? perque aleshores tindrieu que coneixer el meu ert de pintar a les taules | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El arte de rallar las mesas! | |
| |
|
| |
| El arte de rallar las mesas! | |
|