Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
Assumpte: Coraline Dl Jun 08 2009, 16:51
"Los mundos de Coraline". Siusplau, aneu-la a veure, és una passada. És la classe de pel·lícules que es converteixen en una de les meves preferides només de sortir del cine. És del director de "Pesadilla antes de Navidad" i "James y el melocotón Gigante", feta amb stop-motion. No us explico de què va, crec que és millor anar-hi sense saber res.
Ah, representa que és familiar, però l'he posada a terror perquè és molt inquietant. Si l'hagués vista de petita m'hauria cagat!
Us deixo aquesta cançó que obre i tanca la pel·li, que també fa mol a aquest ambient de mal rollo:
Wecoc ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 94 Age : 31 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols Registration date : 17/02/2009
Assumpte: Re: Coraline Dl Jun 08 2009, 20:47
Per què collons si es diu "Coraline" en castellà ho han traduit com "Los Mundos de Coraline"?? Quin fàstig de gent...
Deixant de banda la traducció hexakosioihexekontahexafòbica i estúpida del títol, tinc ganes de veure la peli xP
Betty Page Spammer en construcción
Nombre de missatges : 220 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 10/02/2009
Assumpte: Re: Coraline Dc Jun 10 2009, 17:06
jo tmb hem smebla ke m' agradara xD po estic sense blanca...
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Coraline Dv Jun 12 2009, 20:56
Ja la vaig veure i, vaig pensar en tuu xDD La vaig anar a veure amb el meu germà, el germà de la Tnama i dos nenes petites més xD Em va encantar!
Vaig pensar: "què estrany que l'Anna no n'hagi dit res pel fòrum..." I mira, resulta que si que havies dit. En fi, ja no sé què escric perquè estic al telèfon i sóc com un home, que no sé fer dues coses alhora Així que ho deixo aquí.