¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Aaaatenció!

+4
Veu Sexy
Betty Page
Nuni
Aquestnom
8 participantes
AutorMissatge
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení
Nombre de missatges : 1016
Registration date : 19/10/2008

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDv Jun 12 2009, 14:01

Membres del fòrum, demà, dissabte 13 de juny del 2009, es presenta una oportunitat única i irrepetible! A les 8'30 a la sala La Planeta de Girona es representa "CUAC CUAC", el taller de final de curs dels Joves G del Galliner, entre els quals es troba la vostra moderadora preferida :fum:
Hi esteu tots convidats! :birra: (No, no s'ha de pagar entrada)
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDv Jun 12 2009, 20:43

Aquestnom escrigué:
Membres del fòrum, demà, dissabte 13 de juny del 2009, es presenta una oportunitat única i irrepetible! A les 8'30 a la sala La Planeta de Girona es representa "CUAC CUAC", el taller de final de curs dels Joves G del Galliner, entre els quals es troba la vostra moderadora preferida :fum:
Hi esteu tots convidats! :birra: (No, no s'ha de pagar entrada)

No em perdo per res del món una actuació de la meva moderadora preferida!!!! :D:D:D
Ni dels meus companys del curs passat :) (looooof (L))
Però tu ets la única que queda de lila...
Heu de saber, postejadors, que la meva moderadora preferida és una gran actriu, és GENIAL!
A més, d'aquí uns anys serà mooolt coneguda! ^^
I jo poré dir: "Vaig fer teatre amb ella"
I vosaltres : "Vam compartir fòrum amb ella" xDD

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDv Jun 12 2009, 22:27

A tu també se t'ha trobat a faltar, creu-me. Ara que hi penso, m'encantaria veure't fent un dels papers que fem els del meu grup xD Series l'hòstia!
Ah, els tallers comencen a les 8'00 i nosaltres som els segons (8'25 o 8'30 més o menys), si vens recorda ser-hi una mica abans per tot allò de la gent que entra i la gent que surt...
Espero veure't demà, doncs! ;)

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDv Jun 12 2009, 23:44

Aquestnom escrigué:

Spoiler:

WooooooooooooooooooooooooooooooooooooW!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
Ets genial!!!!
T'admirooo!
ETs..... una CRACK!

Cita :

A tu també se t'ha trobat a faltar, creu-me. Ara que hi penso, m'encantaria veure't fent un dels papers que fem els del meu grup xD Series l'hòstia!
Ah, els tallers comencen a les 8'00 i nosaltres som els segons (8'25 o 8'30 més o menys), si vens recorda ser-hi una mica abans per tot allò de la gent que entra i la gent que surt...
Espero veure't demà, doncs! ;)

Jo volia quedar-me a veure'ls tots xD
Però bé, esperaré al vostre per si de cas em fan fora del primer :S
A més, sou els únics joves de dissabte, us posen ja amb els grans per l'alt nivell! xD

UFf, encara flipo... Anna, ets GENIAAAAAAAAL!!!!
És que ho sabiaaa!
JA t'hi veig, ja t'hi veia!!
T'ho vaig diiiiiiR! :P
Què guaaaaaaaaaaay! ;)

Editat per darrera vegada per Nuni el Dv Jun 12 2009, 23:48, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDv Jun 12 2009, 23:47

Doooona, que he passat la primera i prou! xD
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDv Jun 12 2009, 23:50

Aquestnom escrigué:
Doooona, que he passat la primera i prou! xD

N'hi han 2 o 3, noo?
Però és que ja hi ets, ja ho tens! :D
SIIIIIIII!^^
Tornar a dalt Ir abajo
Betty Page
Spammer en construcción
Spammer en construcción
Betty Page

Femení
Nombre de missatges : 220
Ubicació : Girona
Registration date : 10/02/2009

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDv Jun 12 2009, 23:58

FELICITAAAAAAAAAAAAAATS ANNAAAAAAAAAAAA!! ;) quina sort a el trollaco ja li agradari entrar ella :P
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 00:11

Nononononononononononononononononononononononono i no, res de ja ho tens, res de ja hi tens un peu a dins, res de no pots no entrar. Hi ha vint-i-cinc places, s'hi presenta moltíssima gent, alguna molt bona, i és molt més probable no entrar que entrar. Per tant, si de veritat voleu animar-me ,limiteu-vos a donar-me ànims i sort.

No us estic renyant, és que necessito tocar de peus a terra. Si no entro no em sentiré malament per pensar que no sóc prou bona, sinó que em sentiré malament perquè, encara que no sigui així, pensaré que he fallat o decebut a moltíssima gent. Per tant, moltes gràcies però prou.

Editat per darrera vegada per Aquestnom el Ds Jun 13 2009, 00:20, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 00:14

Aquestnom escrigué:
Nononononononononononononononononononononononono i no, res de ja ho tens, res de ja hi tens un peu a dins, res de no pots no entrar. Hi ha vint-i-cinc places, s'hi presenta moltíssima gent, alguna molt bona, i és molt més probable no entrar que entrar. Per tant, si de veritat voleu animar-me ,limiteu-vos a donar-me ànims i sort.

No us estic renyant, és que necessito tocar de peus a terra, i si no entro no em sentiré malament per pensar que no sóc prou bona, sinó que em sentiré malament perquè, encara que no sigui així, pensaré que he fallat o decebut a moltíssima gent. Per tant, moltes gràcies però prou.
T'entenc :)

ÀNIMS DONCS!!! ;)
Tornar a dalt Ir abajo
Veu Sexy
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Veu Sexy

Masculí
Nombre de missatges : 1742
Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!!
Registration date : 19/12/2008

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 00:28

Eiiiiiiiii!! M'en alegro molt Anna! M'ho va explicar la Nuri per l'Skype i estava EMOcionadissima, quiza plora la capulla.

Jo aniria a veure't, més que res perque és free(by the face) però... visc a Barcelona i tinc plans..

Et desitjo bona sort!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/zegeo91
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 00:45

Veu Sexy escrigué:
Eiiiiiiiii!! M'en alegro molt Anna! M'ho va explicar la Nuri per l'Skype i estava EMOcionadissima, quiza plora la capulla.

l'Skype és com un telèfon, m'estava escoltant quan he llegit el tema xD
Tornar a dalt Ir abajo
Veu Sexy
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Veu Sexy

Masculí

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 01:35

Per cert...
"quiza"=quasi

xD
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí
Nombre de missatges : 1510
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 01:47

Ja m'estranyava que hi hagués un "quizás" en aquella frase :ains:

Bona sort!
:D

Editat per darrera vegada per Dino el Ds Jun 13 2009, 01:49, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veu Sexy
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Veu Sexy

Masculí

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 01:47

Dino escrigué:
Ja m'estranyava que hi hagués un "quizás" en aquella frase :ains:

Bona sort!
:D

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí
Nombre de missatges : 2055

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 15:21

Es veu que es una oportunitat única, jo nomes et dic que si entres ho aprofitis, i si no... que t'ho hagis passat be a les proves. Sort!
Tornar a dalt Ir abajo
Darko
The Killer
The Killer
Darko

Masculí
Nombre de missatges : 719
Registration date : 17/11/2008

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 15:26

Jo crec que hi ha coses que es porten a la sang, desitjar-te sort no canviaria res vaja.
Tornar a dalt Ir abajo
Rage
Faildmin
Faildmin
Rage

Masculí
Nombre de missatges : 690
Ubicació : In The Soviet Russia
Registration date : 24/01/2009

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp:

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 16:18

Darko escrigué:
Jo crec que hi ha coses que es porten a la sang, desitjar-te sort no canviaria res vaja.

+1
Tornar a dalt Ir abajo
Darko
The Killer
The Killer
Darko

Masculí
Nombre de missatges : 719
Registration date : 17/11/2008

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 16:44

Darko escrigué:

Per si algú no ho ha pillat, això és bo.
Tornar a dalt Ir abajo
Rage
Faildmin
Faildmin
Rage

Masculí
Nombre de missatges : 690
Ubicació : In The Soviet Russia
Registration date : 24/01/2009

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp:

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 16:47

Darko escrigué:
Darko escrigué:

Per si algú no ho ha pillat, això és bo.

es evident que ho es
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDs Jun 13 2009, 18:31

Darko escrigué:

Sí, Anna, ho portes a la sang! ;)
Ara vinc a veure't! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDg Jun 14 2009, 21:57

Creieu-me, a més de portar-ho a la sang es necessita sort. Segons qui no entra tant pel seu talent com perquè és el tipus que busquen per fer alguna cosa concreta, o per qualsevol motiu així. I això ja és una plaça que no té algú que se la mereixeria.

De totes maneres, moltíssimes gràcies a tots :D
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDl Jun 15 2009, 09:27

Un moment!!!
Has tancat molt ràpid!!
Crec que hauriem de dir l'opinió de l'obra els que l'hem vist.
A mi em va agradar molt! ;)
Com que era de text se'm va fer curtíssima però em va agradar molt :)
i a la Carboni, l'Afru i la mini-Afru i a la Tnama també! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí
Nombre de missatges : 2055

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDl Jun 15 2009, 14:41

Aquestnom escrigué:
Creieu-me, a més de portar-ho a la sang es necessita sort. Segons qui no entra tant pel seu talent com perquè és el tipus que busquen per fer alguna cosa concreta, o per qualsevol motiu així. I això ja és una plaça que no té algú que se la mereixeria.

una pregunta important, en aquest cas (la prova) creus que comptaran el fisic? ja saps que per desgracia moltes vegades un fisic imponent es sobreposa al talent, pero en el camp de la actuacio hi ha tot tipus de gent, no nomes son els "guapos". Per aixo dic, creus que agafaran abans a una noia buenorra amb menys qualitats que una noia mes grassoneta pero amb talent, saber estar i improvitzar i tal?

(recalco que la question no te res a veure amb tu, perque no et conec ni se com ets i la meva opinio queda clara... millor tenir el fisic de la Aida i ser bona actriu que "encasillarte" en un paper de niñata al internado o aquestes series xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDl Jun 15 2009, 14:46

No, això tampoc ho crec (almenys no massa). Però si volen fer... No ho sé, algun muntatge pel que els hi vagi bé una noia baixeta, pèl roja i d'ascendència escandinava i se'n presenta una a la prova l'agafaran, encara que sigui un petardo.
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitimeDl Jun 15 2009, 14:51

Xriiis escrigué:
Aquestnom escrigué:

una pregunta important, en aquest cas (la prova) creus que comptaran el fisic? ja saps que per desgracia moltes vegades un fisic imponent es sobreposa al talent, pero en el camp de la actuacio hi ha tot tipus de gent, no nomes son els "guapos". Per aixo dic, creus que agafaran abans a una noia buenorra amb menys qualitats que una noia mes grassoneta pero amb talent, saber estar i improvitzar i tal?

No, l'institut del teatre és serio.
ANNA, NO LLEGEIXIS:
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Aaaatenció! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aaaatenció!   Aaaatenció! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Aaaatenció!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1