| Aaaatenció! | |
|
+4Veu Sexy Betty Page Nuni Aquestnom 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Aaaatenció! Dv Jun 12 2009, 14:01 | |
| Membres del fòrum, demà, dissabte 13 de juny del 2009, es presenta una oportunitat única i irrepetible! A les 8'30 a la sala La Planeta de Girona es representa " CUAC CUAC", el taller de final de curs dels Joves G del Galliner, entre els quals es troba la vostra moderadora preferida Hi esteu tots convidats! (No, no s'ha de pagar entrada) | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dv Jun 12 2009, 20:43 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Membres del fòrum, demà, dissabte 13 de juny del 2009, es presenta una oportunitat única i irrepetible! A les 8'30 a la sala La Planeta de Girona es representa "CUAC CUAC", el taller de final de curs dels Joves G del Galliner, entre els quals es troba la vostra moderadora preferida
Hi esteu tots convidats! (No, no s'ha de pagar entrada) No em perdo per res del món una actuació de la meva moderadora preferida!!!! :D:D Ni dels meus companys del curs passat (looooof (L)) Però tu ets la única que queda de lila... Heu de saber, postejadors, que la meva moderadora preferida és una gran actriu, és GENIAL! A més, d'aquí uns anys serà mooolt coneguda! ^^ I jo poré dir: "Vaig fer teatre amb ella" I vosaltres : "Vam compartir fòrum amb ella" xDD - Spoiler:
Buaaaaa, a tots els del curs passat i els d'aquest, com us he trobat a faltaaar...
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dv Jun 12 2009, 22:27 | |
| A tu també se t'ha trobat a faltar, creu-me. Ara que hi penso, m'encantaria veure't fent un dels papers que fem els del meu grup xD Series l'hòstia! Ah, els tallers comencen a les 8'00 i nosaltres som els segons (8'25 o 8'30 més o menys), si vens recorda ser-hi una mica abans per tot allò de la gent que entra i la gent que surt... Espero veure't demà, doncs! - Spoiler:
per cert, he passat la primera prova de l'Institut del Teatre!
| |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dv Jun 12 2009, 23:44 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Spoiler:
per cert, he passat la primera prova de l'Institut del Teatre!
WooooooooooooooooooooooooooooooooooooW! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW! Ets genial!!!! T'admirooo! ETs..... una CRACK! - Cita :
A tu també se t'ha trobat a faltar, creu-me. Ara que hi penso, m'encantaria veure't fent un dels papers que fem els del meu grup xD Series l'hòstia! Ah, els tallers comencen a les 8'00 i nosaltres som els segons (8'25 o 8'30 més o menys), si vens recorda ser-hi una mica abans per tot allò de la gent que entra i la gent que surt... Espero veure't demà, doncs! Jo volia quedar-me a veure'ls tots xD Però bé, esperaré al vostre per si de cas em fan fora del primer :S A més, sou els únics joves de dissabte, us posen ja amb els grans per l'alt nivell! xD UFf, encara flipo... Anna, ets GENIAAAAAAAAL!!!! És que ho sabiaaa! JA t'hi veig, ja t'hi veia!! T'ho vaig diiiiiiR! Què guaaaaaaaaaaay!
Editat per darrera vegada per Nuni el Dv Jun 12 2009, 23:48, editat 1 cop en total | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dv Jun 12 2009, 23:47 | |
| Doooona, que he passat la primera i prou! xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dv Jun 12 2009, 23:50 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Doooona, que he passat la primera i prou! xD
N'hi han 2 o 3, noo? Però és que ja hi ets, ja ho tens! SIIIIIIII!^^ | |
|
| |
Betty Page Spammer en construcción
Nombre de missatges : 220 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 10/02/2009
| |
| |
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 00:11 | |
| Nononononononononononononononononononononononono i no, res de ja ho tens, res de ja hi tens un peu a dins, res de no pots no entrar. Hi ha vint-i-cinc places, s'hi presenta moltíssima gent, alguna molt bona, i és molt més probable no entrar que entrar. Per tant, si de veritat voleu animar-me ,limiteu-vos a donar-me ànims i sort.
No us estic renyant, és que necessito tocar de peus a terra. Si no entro no em sentiré malament per pensar que no sóc prou bona, sinó que em sentiré malament perquè, encara que no sigui així, pensaré que he fallat o decebut a moltíssima gent. Per tant, moltes gràcies però prou.
Editat per darrera vegada per Aquestnom el Ds Jun 13 2009, 00:20, editat 1 cop en total | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 00:14 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Nononononononononononononononononononononononono i no, res de ja ho tens, res de ja hi tens un peu a dins, res de no pots no entrar. Hi ha vint-i-cinc places, s'hi presenta moltíssima gent, alguna molt bona, i és molt més probable no entrar que entrar. Per tant, si de veritat voleu animar-me ,limiteu-vos a donar-me ànims i sort.
No us estic renyant, és que necessito tocar de peus a terra, i si no entro no em sentiré malament per pensar que no sóc prou bona, sinó que em sentiré malament perquè, encara que no sigui així, pensaré que he fallat o decebut a moltíssima gent. Per tant, moltes gràcies però prou. T'entenc ÀNIMS DONCS!!! | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 00:28 | |
| Eiiiiiiiii!! M'en alegro molt Anna! M'ho va explicar la Nuri per l'Skype i estava EMOcionadissima, quiza plora la capulla.
Jo aniria a veure't, més que res perque és free(by the face) però... visc a Barcelona i tinc plans..
Et desitjo bona sort! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 00:45 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- Eiiiiiiiii!! M'en alegro molt Anna! M'ho va explicar la Nuri per l'Skype i estava EMOcionadissima, quiza plora la capulla.
l'Skype és com un telèfon, m'estava escoltant quan he llegit el tema xD | |
|
| |
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 01:35 | |
| Per cert... "quiza"=quasi
xD | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
| |
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 15:21 | |
| Es veu que es una oportunitat única, jo nomes et dic que si entres ho aprofitis, i si no... que t'ho hagis passat be a les proves. Sort! | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 15:26 | |
| Jo crec que hi ha coses que es porten a la sang, desitjar-te sort no canviaria res vaja. | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 16:18 | |
| - Darko escrigué:
- Jo crec que hi ha coses que es porten a la sang, desitjar-te sort no canviaria res vaja.
+1 | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 16:44 | |
| - Darko escrigué:
- Jo crec que hi ha coses que es porten a la sang, desitjar-te sort no canviaria res vaja.
Per si algú no ho ha pillat, això és bo. | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 16:47 | |
| - Darko escrigué:
- Darko escrigué:
Per si algú no ho ha pillat, això és bo. es evident que ho es | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Ds Jun 13 2009, 18:31 | |
| - Darko escrigué:
Sí, Anna, ho portes a la sang! Ara vinc a veure't! ^^ | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dg Jun 14 2009, 21:57 | |
| Creieu-me, a més de portar-ho a la sang es necessita sort. Segons qui no entra tant pel seu talent com perquè és el tipus que busquen per fer alguna cosa concreta, o per qualsevol motiu així. I això ja és una plaça que no té algú que se la mereixeria. De totes maneres, moltíssimes gràcies a tots | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dl Jun 15 2009, 09:27 | |
| Un moment!!! Has tancat molt ràpid!! Crec que hauriem de dir l'opinió de l'obra els que l'hem vist. A mi em va agradar molt! Com que era de text se'm va fer curtíssima però em va agradar molt i a la Carboni, l'Afru i la mini-Afru i a la Tnama també! ^^ | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dl Jun 15 2009, 14:41 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Creieu-me, a més de portar-ho a la sang es necessita sort. Segons qui no entra tant pel seu talent com perquè és el tipus que busquen per fer alguna cosa concreta, o per qualsevol motiu així. I això ja és una plaça que no té algú que se la mereixeria.
De totes maneres, moltíssimes gràcies a tots una pregunta important, en aquest cas (la prova) creus que comptaran el fisic? ja saps que per desgracia moltes vegades un fisic imponent es sobreposa al talent, pero en el camp de la actuacio hi ha tot tipus de gent, no nomes son els "guapos". Per aixo dic, creus que agafaran abans a una noia buenorra amb menys qualitats que una noia mes grassoneta pero amb talent, saber estar i improvitzar i tal?
(recalco que la question no te res a veure amb tu, perque no et conec ni se com ets i la meva opinio queda clara... millor tenir el fisic de la Aida i ser bona actriu que "encasillarte" en un paper de niñata al internado o aquestes series xD) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dl Jun 15 2009, 14:46 | |
| No, això tampoc ho crec (almenys no massa). Però si volen fer... No ho sé, algun muntatge pel que els hi vagi bé una noia baixeta, pèl roja i d'ascendència escandinava i se'n presenta una a la prova l'agafaran, encara que sigui un petardo. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Aaaatenció! Dl Jun 15 2009, 14:51 | |
| - Xriiis escrigué:
- Aquestnom escrigué:
- Creieu-me, a més de portar-ho a la sang es necessita sort. Segons qui no entra tant pel seu talent com perquè és el tipus que busquen per fer alguna cosa concreta, o per qualsevol motiu així. I això ja és una plaça que no té algú que se la mereixeria.
De totes maneres, moltíssimes gràcies a tots una pregunta important, en aquest cas (la prova) creus que comptaran el fisic? ja saps que per desgracia moltes vegades un fisic imponent es sobreposa al talent, pero en el camp de la actuacio hi ha tot tipus de gent, no nomes son els "guapos". Per aixo dic, creus que agafaran abans a una noia buenorra amb menys qualitats que una noia mes grassoneta pero amb talent, saber estar i improvitzar i tal?
No, l'institut del teatre és serio. ANNA, NO LLEGEIXIS: - Spoiler:
A més, ecara que fos així l'Anna entraria igual de facilment que ho farà ara xD (Sé que l'Anna no ho vol però no puc evitar tenir-ho per suposat)
| |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Aaaatenció! | |
| |
|
| |
| Aaaatenció! | |
|