| Somnis estranys | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Somnis estranys Dc Jun 24 2009, 16:09 | |
| Doncs això el tema que vaig obrir, "Somni LOL". no va funcionar (o va funcionar molt poc) així que ho provo per aquí. Sempre que tingueu algun somni estrany expliqueu-lo per aquí si us plau. | |
|
| |
Wecoc ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 94 Age : 31 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols Registration date : 17/02/2009
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dc Jun 24 2009, 17:56 | |
| Dish, avui he somiat que participava a un torneig d'skate i al jurat hi havia en Pardo , que em descualificava per trampós, tot i que jo no havia fet trampes... I el meu pare m'ha despertat (cridava per no se què d'un gos a la seva habitació) just quan jo anava a insultar en Pardo... aaaah! sempre em desperto al millor moment del somni! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dc Jun 24 2009, 18:04 | |
| | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dc Jun 24 2009, 19:50 | |
| Jo l'únic que recordo haver somiat avui és que la Nuri actualitzava el flog insultant-me perquè ahir vaig estar callat com sempre xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dc Jun 24 2009, 21:03 | |
| - Dino escrigué:
- Jo l'únic que recordo haver somiat avui és que la Nuri actualitzava el flog insultant-me perquè ahir vaig estar callat com sempre xD
Somies amb internet? Interessant... | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dc Jun 24 2009, 22:29 | |
| Buah buah buaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo abans m'enrecordo que somiava amb internet!! xDD
Era boníssim. Mira, estava jo en el meu fotolog, mirant el comentaris i tal, i quan anava a postejar el fotolog de certa persona trigava molt en carregar-se la pàgina i dic: Mierda! mi padre me ha apagado el router, i just en aquell moment apareixia el meu pare per la porta fotent-me fora...(Tal i com passa a la vida real, per això em pensava sempre que els somnis eran reals)
I més d'una vegada he somiat el mateix xDDD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dj Jun 25 2009, 10:02 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- Buah buah buaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!
Era boníssim. Mira, estava jo en el meu fotolog, mirant el comentaris i tal, i quan anava a postejar el fotolog de certa persona trigava molt en carregar-se la pàgina i dic: Mierda! mi padre me ha apagado el router, i just en aquell moment apareixia el meu pare per la porta fotent-me fora...(Tal i com passa a la vida real, per això em pensava sempre que els somnis eran reals)
I més d'una vegada he somiat el mateix xDDD Total, ella no renova quasi mai. Un dia em va deciar el flog! ^^ Què maca! =) | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dj Jun 25 2009, 11:01 | |
| - Nuni escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- Buah buah buaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!
I més d'una vegada he somiat el mateix xDDD Total, ella no renova quasi mai. Un dia em va deciar el flog! ^^ Què maca! =) No sé que penses, pero no és exactament aquesta persona que et penses... | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dj Jun 25 2009, 22:45 | |
| M'encanta aquest tema! ^^ Però els somnis solen caracteritzar-se per ser estranys, oi? En fi, és igual. Jo fa dies que no recordo massa del que somio o me n'oblido ràpidament... Avui només recordo alguna cosa d'una xancleta u.u' | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dj Jun 25 2009, 22:56 | |
| Jo d'avui només recordo algo relacionat amb la Taki i el facebook (però no recordo el què "u.u) i que mirava la meva reputació i m'havien baixat un punt xD- Spoiler:
Crec que hauria de deixar internet durant una bona temporada xD
| |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dv Jun 26 2009, 00:37 | |
| - Aquestnom escrigué:
- .. Avui només recordo alguna cosa d'una xancleta u.u'
Hahahaha, estàs ben boja! Anna, encara recordo el doia aquellk ac asa meva en què vas començar a despertar-te i a dormir-te moltes vegades seguides i cada vegada que et despertàves ens explicàves un somni nou. xDD | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dv Jun 26 2009, 00:55 | |
| Seh, la famosa anècdota del biombo xinès xD | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| |
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dv Jun 26 2009, 16:45 | |
| Jo no consegueixo retenir gaire els meus somnis... Tots són molt rarus... Encara recordo quan estava dins d'un videojoc de disparar (cosa rara, xq no en conec cap) i que per una cantonada sortia en Barrancas (el de "el hormiguero") i em disparava amb una pistola gegant. Des d'aleshores no miro sovint "el hormiguero". | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dv Jun 26 2009, 22:48 | |
| Jo no solo somiar quasi mai amb la TV ni el PC.
A vegades somia amb algú que no he vist mai. Però hi ha la seva "prescència" ^^ l'Altre dia vaig somiar que anàva a la banyera amb un fantasma i hi havia un matalàs infable amb una marca de bolsos de pell de la botiga xDD
Editat per darrera vegada per Nuni el Dl Jun 29 2009, 11:42, editat 1 cop en total | |
|
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dg Jun 28 2009, 21:09 | |
| Una vegada vaig somiar q feia un exàmen d'història Encara estic esperant que arribi el somni amb el resultat de la nota Es broma, no sóc tan empollón... (crec...) | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Somnis estranys Dl Jun 29 2009, 11:41 | |
| Jo ahir o abans d'ahir vaig tenir un somni molt divertit. La Kati, pocs dies abans m'havia ensenyat vídeoclips d'una cantant chorra que no us agradarà (a mi sí que m'agrada) i vaig somiar amb un dels videoclips. Però jo no era la protagonista, jo era la "dolenta" i ho veia tot des del punt de vista de la "dolenta". Les parts en que no sortia, jo sí que hi sortia. Va ser molt divertit!! ^^ Vull dir, que al despertar-me vaig dir "què divertit!". | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Somnis estranys | |
| |
|
| |
| Somnis estranys | |
|