¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Busco resposta. (Coherent si pot ser)

+2
Xriiis
Taki
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 14:57

Diddy, pots veure els teus posts a sota la imatge i pots veure a quin rang estàs a sobre. ;)
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
diddy_lcp
¡Me voy enterando...!
¡Me voy enterando...!
diddy_lcp

Femení
Nombre de missatges : 63
Ubicació : mundo
Registration date : 13/08/2008

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 14:59

u savia dai q m vax ta fixan kap a les dues am q ja nohi havia ningu... po... no tenia ganes d mirari abans jeje
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/diddy_lcp
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 15:01

Alà! mandrosa u.u'''

Bé, jo me'n vaig que ja n'hi a prou per avui.
Adéu!
Tornar a dalt Ir abajo
diddy_lcp
¡Me voy enterando...!
¡Me voy enterando...!
diddy_lcp

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 15:01

si axo para ja o no podre skriure el 7è
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 15:03

No m'amenacis amb això! :S
D'acord AQUEST ÉS L'ÚLTIM POST D'AQUEST MATÍ!
(a la tarda tornaré! :twisted: )
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí
Nombre de missatges : 2055
Ubicació : Girona

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 15:57

jo vull ser monu Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
diddy_lcp
¡Me voy enterando...!
¡Me voy enterando...!
diddy_lcp

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 16:54

ja u ets d monu! jej
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Ago 31 2008, 17:02

Tse, aquí la més mona sóc jo! (H)
Tornar a dalt Ir abajo
Taki
El Spammer ofisiá
El Spammer ofisiá
Taki

Femení
Nombre de missatges : 1277
Ubicació : Girona - Sarrià de Ter
Registration date : 30/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDl Set 01 2008, 14:35

^^uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

M'heu desvirtuat el temaa T.T
Tornar a dalt Ir abajo
http://adames.org/
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDl Set 01 2008, 23:18

sol passar a tots els temes d'aquest forum... bléh
Tornar a dalt Ir abajo
Limonzillo
Locaza spammer
Locaza spammer
Limonzillo

Masculí
Nombre de missatges : 809
Registration date : 04/01/2008

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDc Set 03 2008, 01:01

nomes cal mirar el títol del fòrum..
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/lemonzi
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDc Set 03 2008, 01:18

qui li haura posat el nom... ah si.. jo 8)
Tornar a dalt Ir abajo
Taki
El Spammer ofisiá
El Spammer ofisiá
Taki

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDc Set 03 2008, 13:52

Ja deia jo, un nom tan patètic no podia ser obra de la Nuri. Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDc Set 03 2008, 14:25

en el seu moment spamusfri et va semblar ve... ho vas proposar tu... falsa u_ú
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí
Nombre de missatges : 4566
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDs Set 06 2008, 21:03

La Nuni és qui jo me penso que és...? Buenu, tan li fot.

Una noia em va aconsellar que em fes nou al fòrum i jo, sense pensar-m'ho gaire (com faig de costum a la vida), li he fet cas. El que passa és que no sé gaire com va tot això... :|

A veure, respecte a la pregunta que heu fet (no sé qui, perquè no conec ningú), intentaré contestar-la.

Com ja deveu saber, l'home és esclau de les seves tradicions. La gent segueix fent el que ha fet sempre per tradició, encara que estigui bé, malament, o sigui una parida. Però això dels cuiners és només un petit exemple dels molts que podem trobar al llarg de la història i de l'evolució.

Els maies, per exemple. Aquesta gent feia sacrificis humans per alimentar els déus (una parida com una catedral) i quedaven com uns senyors. Mentrestant, les dones a casa es fartaven a degollar porcs, pollastres i conills amb una gran destresa, però ningú els deia res. Ningú era capaç de veure el mèrit de les seves accions.

Amb els grecs, tan refinats i tolerants que semblaven, també passava això. Els homes es passejaven en pilota picada pel carrer per fer les olimpíades i eren considerats herois. En canvi les putes eren la vergonya de la societat. I si fa o no fa feien el mateix... no?

Tot això és per culpa de les tradicions que ens han envolcallat al llarg dels segles. Però tot té un començament. I aquesta tradició de commemorar els mascles es remunta a un canvi genètic espontani o mutació que van patir uns animals. I aquests animals són els lleons.

Les lleones corren, les lleones cacen, les lleones cuiden els fills, però clar, el lleó té melena al coll i és el "no va más"! La culpa és de l'atzar. Una simple mutació que va fer que el lleó tingués melena.

Per tant, si us pregunten que per què tots els cuiners famosos són homes si qui cuinen a casa són les dones podreu contestar amb orgull: perquè els lleons tenen melena al coll. :shock:

I ja està. :P
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDs Set 06 2008, 23:35

que fort, t'has pres la pregunta enserio... i a mes la resposta es mig logica i coherent... :shock:

nose que fer.. m'he colapsat com a admin no creia possible en aquest forum algu que seguis el tema de els posts :crazy:

vaig a meditar sobre lo dicho u.u
Tornar a dalt Ir abajo
Limonzillo
Locaza spammer
Locaza spammer
Limonzillo

Masculí
Nombre de missatges : 809
Registration date : 04/01/2008

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDg Set 07 2008, 12:45

o.o ostres....
coherent, efectivament.. xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/lemonzi
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 14:30

He, he... Jo aquest tipus de preguntes me les prenc molt seriosament... Quan m'hi poso, m'hi poso...
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 14:42

quina pena que no t'hi poses casi mai u.u
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 15:37

Què dius ara? Que no m'hi poso casi mai? I totes les reflexions del meu fotolog? I tota la resta de contes? I tots els vídeos? Si això no és posar-s'hi és... és... kakulukiya?
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 15:55

tu mateix ho has dit, esta clar que es avorriment, o com dius tu en idioma frankies pastillero->kakulukiya
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 19:13

Kakulukiya no és del meu idioma! És una paraula màgica que li va ensenyar a la Farah la seva mare...

A més! Jo no sóc un past... un moment... Sí que ho sóc... Buenu, però no del mateix tipus! Jo prenc medicaments!

[...]

Em penso que no ho he arreclat gaire...
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 21:44

ara se'n diuen medicaments... despres demanareu que es legalitzi la mariajuana amb venta a les farmacies al costat dels CARISSIMS! condons...
Tornar a dalt Ir abajo
Taki
El Spammer ofisiá
El Spammer ofisiá
Taki

Femení

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 23:03

Cullerot escrigué:
La Nuni és qui jo me penso que és...? Buenu, tan li fot.

Una noia em va aconsellar que em fes nou al fòrum i jo, sense pensar-m'ho gaire (com faig de costum a la vida), li he fet cas. El que passa és que no sé gaire com va tot això... :|

A veure, respecte a la pregunta que heu fet (no sé qui, perquè no conec ningú), intentaré contestar-la.

Com ja deveu saber, l'home és esclau de les seves tradicions. La gent segueix fent el que ha fet sempre per tradició, encara que estigui bé, malament, o sigui una parida. Però això dels cuiners és només un petit exemple dels molts que podem trobar al llarg de la història i de l'evolució.

Els maies, per exemple. Aquesta gent feia sacrificis humans per alimentar els déus (una parida com una catedral) i quedaven com uns senyors. Mentrestant, les dones a casa es fartaven a degollar porcs, pollastres i conills amb una gran destresa, però ningú els deia res. Ningú era capaç de veure el mèrit de les seves accions.

Amb els grecs, tan refinats i tolerants que semblaven, també passava això. Els homes es passejaven en pilota picada pel carrer per fer les olimpíades i eren considerats herois. En canvi les putes eren la vergonya de la societat. I si fa o no fa feien el mateix... no?

Tot això és per culpa de les tradicions que ens han envolcallat al llarg dels segles. Però tot té un començament. I aquesta tradició de commemorar els mascles es remunta a un canvi genètic espontani o mutació que van patir uns animals. I aquests animals són els lleons.

Les lleones corren, les lleones cacen, les lleones cuiden els fills, però clar, el lleó té melena al coll i és el "no va más"! La culpa és de l'atzar. Una simple mutació que va fer que el lleó tingués melena.

Per tant, si us pregunten que per què tots els cuiners famosos són homes si qui cuinen a casa són les dones podreu contestar amb orgull: perquè els lleons tenen melena al coll. :shock:

I ja està. :P

Saps que també és el mateix amb els perruquers, no? Tsk u.u
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitimeDt Set 09 2008, 23:11

es veritat, tothom coneix en llongueras la locaza xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Busco resposta. (Coherent si pot ser)   Busco resposta. (Coherent si pot ser) - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Busco resposta. (Coherent si pot ser)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent