| Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Plusi ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 99 Age : 35 Ubicació : Planeta Montilivi, galàxia Girona Registration date : 14/08/2009
| Assumpte: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Dv Ago 14 2009, 23:57 | |
| Hola! Alguns potser em coneixereu, sóc aquella torre de 9000 metres amb veu de tio xD, la Marta. Bueno en fi, la Nuni m'ha obligat a registrar-me, o em treia el látigo. I com que no estic per llatigassos ara mateix. xD En fi, ara suposo que he de dir algo sobre mi, no? Pues... tinc 19 anys (prop de 20 ja, joer què vella sóc), estic soltera, sóc bi amb preferència femenina i sóc bastant friki. Tirant a molt. No em coneixeu prou bé. Treballo com a tècnic a la botiga de PCBOX de Girona (prop dels químics), sóc fixa :3 i re, que per motius X que no venen al cas, al meu DNI no hi fica Marta. I re, que m'encanta el logo. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:01 | |
| Andaa!!! Ja t'agradarien els latigasos xDDD Gràcies per registrar-te plusiii!^^ Si haguèssis entrat 6 messos abans t'hagués ajuntat amb la Barbara però ara fa poques setmanes que ja té nòvia.. .u.u abans estava al fòrum, és força friki i molt simpàtica, ja te la presentaré! BENVINGUDAA!!! Comenta ooo... Com veuràs, les icones sóc guays aquí!^^ | |
|
| |
Nombre de missatges : 99 Age : 35 Ubicació : Planeta Montilivi, galàxia Girona Registration date : 14/08/2009
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:02 | |
| Bueno, no solo fer servir emoticons, em rallen. Però no em puc resistir a un bon :awesome: :3 | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:03 | |
| - Plusi escrigué:
I re, que m'encanta el logo. nomes per aixo ets membre d'honor | |
|
| |
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:06 | |
| Veig que ets 4channer, Rage xD Jo vaig tenir la meva època com a /b/tard, reconec el teu avatar xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:19 | |
| - Plusi escrigué:
- Veig que ets 4channer, Rage xD Jo vaig tenir la meva època com a /b/tard, reconec el teu avatar xD
4chan és una SECTAAA! T_T | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:23 | |
| - Plusi escrigué:
- Veig que ets 4channer, Rage xD Jo vaig tenir la meva època com a /b/tard, reconec el teu avatar xD
seehh jo hi estic ficat fins al fons no t'agradaria veure la meva carpeta de OC. pero no guardo CP eh? aixo mai EDITO: encara que si dius que va ser una "epoca"... no crec que passis de ser una Newfag mes | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:26 | |
| - Rage escrigué:
EDITO: encara que si dius que va ser una "epoca"... no crec que passis de ser una Newfag mes És informàtica i sap anglès... jo crec que una temporada llarga si que ha estat | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:29 | |
| - Nuni escrigué:
- Rage escrigué:
EDITO: encara que si dius que va ser una "epoca"... no crec que passis de ser una Newfag mes És informàtica i sap anglès... jo crec que una temporada llarga si que ha estat per ser /b/tard fa falta molt mes | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:30 | |
| Benvinguda - Spoiler:
Quin post més cutre u.u
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:38 | |
| - Rage escrigué:
- EDITO: encara que si dius que va ser una "epoca"... no crec que passis de ser una Newfag mes
Perdona? Li estàs dient newfag a la Plusi, la persona que va participar com un altre nigga a la Great Habbo Raid del 2006? La que va veure com memes com slowpoke, mudkips, chocolate rain, over9000, es feien populars ràpidament? Jo també estava allà quan els newfags i els oldfags es barallaven, quan els gaiafags invadien /b/, quan per qualsevol cosa et deien "press z or r twice" o "do a barrelroll", quan tots els jocs eren battletoads, quan trollejaven a GameSpot preguntant si tenien el Battletoads per la Wii edició 9000 mudkips (xDDD)... I altres coses més de les que no m'en recordo... Van ser dos anys i pico al cul de l'internet. Quins records... potser el newfag ets tu... | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:43 | |
| - Plusi escrigué:
- Rage escrigué:
- EDITO: encara que si dius que va ser una "epoca"... no crec que passis de ser una Newfag mes
Perdona? Li estàs dient newfag a la Plusi, la persona que va participar com un altre nigga a la Great Habbo Raid del 2006? La que va veure com memes com slowpoke, mudkips, chocolate rain, over9000, es feien populars ràpidament? Jo també estava allà quan els newfags i els oldfags es barallaven, quan els gaiafags invadien /b/, quan per qualsevol cosa et deien "press z or r twice" o "do a barrelroll", quan tots els jocs eren battletoads, quan trollejaven a GameSpot preguntant si tenien el Battletoads per la Wii edició 9000 mudkips (xDDD)... I altres coses més de les que no m'en recordo...
Van ser dos anys i pico al cul de l'internet. Quins records... potser el newfag ets tu... Wow, crec que queda demostrat que sap de què parla... xD | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:43 | |
| | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| |
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:47 | |
| - Plusi escrigué:
- Rage escrigué:
Perdona? Li estàs dient newfag a la Plusi, la persona que va participar com un altre nigga a la Great Habbo Raid del 2006? La que va veure com memes com slowpoke, mudkips, chocolate rain, over9000, es feien populars ràpidament? Jo també estava allà quan els newfags i els oldfags es barallaven, quan els gaiafags invadien /b/, quan per qualsevol cosa et deien "press z or r twice" o "do a barrelroll", quan tots els jocs eren battletoads, quan trollejaven a GameSpot preguntant si tenien el Battletoads per la Wii edició 9000 mudkips (xDDD)... I altres coses més de les que no m'en recordo...
Van ser dos anys i pico al cul de l'internet. Quins records... potser el newfag ets tu... primer de tot: Lol troll'd despres... la raid de Habbo hotel, a mes de que no va ser nomes una...bah no hi ha per tant. OHH POOLS CLOSED au va. el que si que m'agradaria saber mes detalls es si realment has trucat al Game Stop a mes jo he vist coses mes importants Boxxy MS-DOS atacs a Anontalk /b/ caigut mes de una setmana per la venjança d'Anontalk guerres del drawball The Game etc. lulz. encara aixi si fa tant de temps que no hi vas ja no t'enteraras de res. segur que no saps ni que es el datass | |
|
| |
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:48 | |
| I deprés em diuen friki a mi.. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
| |
| |
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:53 | |
| - Dino escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- I deprés em diuen friki a mi..
I després em diràs friki a mi... Jajajajajajaaj Anda, ves a jugar a la nintendo! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:54 | |
| Carlo, te comprendo... a mi también me decian friki y no habia pisado 4chan Pero tienes que ir, es la hóstia! xD - Spoiler:
El game stop sé de què va i el the game també!^^ (Gràcies a en Ferran, clar xD)
| |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:55 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- Jajajajajajaaj
Anda, ves a jugar a la nintendo! tengo que decirlo /thread | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
| |
| |
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:56 | |
| Sí, recordo lo del The Game (you lost it). No he trucat mai a GS lol però hi era allà llegint lo que deien. Però últimament /b/ ja no és lo que era, amb el dichós anontalk donant pel sac.
Altres memes: - This is an ass sandwich. It is made of ass and poo. - FUCK YEAH SEAKING - El còmic del YEEEEAH - etc.
Bueno, no volia sonar desafiant de totes maneres >__<. Salutacions, /b/rother! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:58 | |
| - Rage escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- Jajajajajajaaj
Anda, ves a jugar a la nintendo! tengo que decirlo
/thread No sé què vols dir, però no ho penso buscar a internet a veure qué és... xD | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 00:59 | |
| - Plusi escrigué:
Altres memes: - This is an ass sandwich. It is made of ass and poo. - FUCK YEAH SEAKING - El còmic del YEEEEAH - etc.
1) OC 2) forçat 3) porta un template i en parlem | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... Ds Ago 15 2009, 01:04 | |
| Déu n'hi do amb 4chan... u.u | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... | |
| |
|
| |
| Ja l'heu liat. Mira que fer registrar a la Plusi... | |
|