Jo sempre feia lo típic de deixar-los tancats i fer-los barallar fins que es morien de gana. I el nen petit se l'anaven a emportar al servei militar, però com que estava tancat, es vestia de militar i es quedava allà xD
Rage escrigué:
Un cop la meva cosina va cremar viu al marit per intentar cuinar, aleshores va posar les cendres a una urna, i despres de plorar-hi, les va vendre.
LOL
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: SIMS Dl Mar 29 2010, 21:58
Jo els feia afogar a la piscina traient-li les escales o també els matava tancant-los en una sala sense porta, cremant-los sense nivell de cuina. Quan moren els poden ressuscitar per sort. Surten els esperits i mola un pilo. Si els has mort a la piscina se't comença a inundar la casa. Has de vendre la làpida o les cendres perquè marxi al maledicció. També mola quan ve la mort, el pallasso del quadre, quan cau un fill alien del cel i coses així, M'ENCANTEN ELS SIMS!!!
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
Surten els esperits i mola un pilo. Si els has mort a la piscina se't comença a inundar la casa. Has de vendre la làpida o les cendres perquè marxi al maledicció. També mola quan ve la mort, el pallasso del quadre, quan cau un fill alien del cel i coses així, M'ENCANTEN ELS SIMS!!!
No m'havia passat mai res del que has dit
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: SIMS Dl Mar 29 2010, 22:02
Dino escrigué:
Nuni escrigué:
Surten els esperits i mola un pilo. Si els has mort a la piscina se't comença a inundar la casa. Has de vendre la làpida o les cendres perquè marxi al maledicció. També mola quan ve la mort, el pallasso del quadre, quan cau un fill alien del cel i coses així, M'ENCANTEN ELS SIMS!!!
No tens el sims 2??? doncs no l'aprofites bé noi.... Hi han moltes coses guaaays!!!
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
No tens el sims 2??? doncs no l'aprofites bé noi.... Hi han moltes coses guaaays!!!
Només he jugat a l'1, que els podies matar i ja està xD
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009