| Joc dels desitjos | |
|
+16Veu Sexy Mote Darko Poliuts Nineta Aquestnom Andraixa Bella Cullen Caqueta Xriiis Taki arual Piloteta eròtica Naima Limonzillo Nuni 20 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Joc dels desitjos Dj Gen 03 2008, 21:06 | |
| es tracta en demanar un desig i que el pròxim postejador te'l consedeixi però que també te l'esguerri amb un però i en demani un altre perquè li esguerrin. mola molt.
s'enten¿?
ho proveeem¿?
va, començo:
destijo menjar tanta xocolata com vulgui i no engreixar-me.
eX: (ara el pròxim postejador podria posar: menjarás tanta xocolata com vulguis i no t'engreixarás durant un any, però l'any que ve et transformarás en una foca) no plagis siusplaaau! ^^ | |
|
| |
Limonzillo Locaza spammer
Nombre de missatges : 809 Age : 33 Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dv Gen 04 2008, 17:49 | |
| uaaa ke waaaii vale, pots menjar tanta xocolata com trobis... però no en trobaràs perquè ara estic al tren i me la vinc a menjar tota!!! mmm... i jo.... vui un peluche gegant de la mokona! :cat: | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dv Gen 04 2008, 17:58 | |
| tindrás el peluxe gegant, però uns extaterrestres marrons vindrán a la nit i te'l robaráaan! juajuajaujauajau! vull un tamahomee! de persona i enter!!! que no sigui gay i que s'anamori de mi!! (havera com m'ho espalleu ...) | |
|
| |
Naima ¿Qué mierda es esta?
Nombre de missatges : 37 Age : 32 Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dv Gen 04 2008, 20:16 | |
| jajajaj aixo den tama tu respondre jo nurii xD k ens vam baallar x ell eee xDD
dons el tindras i et casara am ell i tot perfecte fins k tadonaras k era un SOMNIIIUUUU jajjajajajajaj
tsm!
aiiii jo tb tinc de dir el meu daixo no se kin dir :S puesss
jo vull ser princesa por sorpresa!! eee katii | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dv Gen 04 2008, 21:28 | |
| Kati:
Avui he vist la peli d'encantada..... si a la gent li sembla que princesa oper sorpresa es cutre encara no han vist aixo XDDDDDD
si ...princesa &princesa& princesa&.... XDDDDDDDDDDDDDD ( nuri: se suposa que te l'està espallant xd)
no tink teeeeeeeeeeeeemmmmmmmopppppooo aaaaaaaaa
nuri: desitjooo ser macaaaa! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Ds Gen 05 2008, 15:45 | |
| mm seràs maca... però vindrà la bruixa malvada i et convertirà en un gripau! Ai no, que axiò ho fa als prínceps... doncs... et convertirà en una granota! :geek:
uix! se m'havia oblidat demanar un desig!
és que estic estudiant violí, i...
doncs destijo... que estigui el dinar aviat, que tinc gana!
Editat per darrera vegada per el Ds Gen 05 2008, 16:02, editat 1 cop en total | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Ds Gen 05 2008, 15:47 | |
| el dinar està, però quan arribes a la cuina veus com es cau tot a terra (sorry xD) desitjooo... tenir poders! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Ds Gen 05 2008, 17:57 | |
| et diuen k tens poders!! jojo i tu et fikes mlt contenta xo despres kuan els vols fer servir veus k nu+ pots treuret els mocs del nas i res mes jajajja
jo desitjo emmm tindre una setmana mes de festa! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Ds Gen 05 2008, 18:25 | |
| ok... doncs tindràs una setmana més de festa perquè a l'insti fan obres... però el dia 8 et despertaràs amb una grip que no et podràs aixecar del llit i quan et curis descobriràs que encara no has fet els deures extres que us han posat per adelantar la feina de la setmana.
i jo...desitjo que els dies tinguin 30 hores per poder fer-ho tot! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Ds Gen 05 2008, 18:28 | |
| vale el rei surt per la tV digen k a parltri dara faran magia i els dies tindran 30 hores tu mlt conten tu prepares tot x repartirte les 30 hores i despres el mateix rei et diu k de les 30 hores 5 an de ser x adorarlo i 12 x dormir! i no pots fer res mes
desitjor saver k soc! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dg Gen 06 2008, 01:05 | |
| Ets la noia mes popular del mon, a la que tots coneixen, pero quan et mires el mirall una nit no tens ni ulls ni nas ni boca, com si fossis una nina sense cara (coma les pelis de por)
Desitjo poder volar xD |
|
| |
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dg Gen 06 2008, 14:45 | |
| uiii kati ara tu tornu!!!
voles i voles i voles i voles i ho veus tot des de dalt i tu passeesss mlt bbb!!! fnis k veus un llac mlt fondu i tu no saps nedar i k passsa???!! dons caus jajajja i tofeges!! te jodes!!!
jo desitjo ... emmm ser la millor x un dia | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dg Gen 06 2008, 16:11 | |
| durant aquell dia serás la millor en neteja XDDDD
desitjo no envellir! ^^ | |
|
| |
Piloteta eròtica El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| |
| |
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dg Gen 06 2008, 23:37 | |
| ok, no t'hauràs d'allisar el serrell... però fen el burro te'l tallaràs amb les tisores i tardarà molt a créixer! jaja
i jo... demano... ser aficionat!
(ah, i aixo com ho espatlleu... perquè quan acabi d'escriure aquest post ja ho seré...que és el que fa 25...) -Admins, no s'hi val dir doncs canvio el número de posts per pujar de rang!!! que us conec ¬¬" | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dl Gen 07 2008, 14:39 | |
| ho serás però postejaràs taaant que arribarás a el seguent de seguida xDDD
desitjo no haver de tornar al cole u.u' | |
|
| |
Nombre de missatges : 1275 Age : 33 Ubicació : A on menys t'ho esperes Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dl Gen 07 2008, 16:51 | |
| Desitg concedit! No aniràs a l'insti però el teu futur serà demanar almoina per Girona ja que no tens ni els estudis bàsics xDDDD
Mmmm.. Desitjo banyar-me ara mateix al mar o a la piscina sense haver de passar fred x) | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dl Gen 07 2008, 17:29 | |
| ok, vindrás a casa meva i et banyarás amb un vestit de submarinista però t'afogaràs xDDDDD
desitjo tenir moooolts diners i no perdre'ls maaai! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dt Gen 08 2008, 01:15 | |
| Destig concedit! Seràs milionària i no perdràs els diners, però a canvi pensaràs tant en els diners que et quedaràs sense amics u_u (ho sento, la vida és dura xDDD)
Desitjo tenir més de dues mans i no fer-me un embolic | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dc Gen 09 2008, 19:25 | |
| tu em deixaries per pensar massa en els diners¿? T.T i si et regalo cosetes¿? XDD (afru:siii!) ¬¬ aprofitadaaa!
tindràs 4 mans, però demà et posaràn a la presó i només les podràs fer servir per gratar-te l'esquena xD
desitjo estar sempre "happy". | |
|
| |
arual ¿Qué mierda es esta?
Nombre de missatges : 3 Registration date : 06/01/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Ds Abr 12 2008, 19:38 | |
| Desig concedit! Seràs sempre happy, però seràs tan i tan heppy que no t'adonaràs que t'estafen,i quedaràs pobre i sola (xo feliç) per sempre...
Desitjo ser jo mateixa... jeje | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| |
| |
Taki El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1277 Age : 32 Ubicació : Girona - Sarrià de Ter Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dj Jul 31 2008, 23:16 | |
| Quan estàs a punt de ser-ho (de famosa) va i et mata un mico. (Sí, la vida és així de desgraciada a vegades)
- Desitjo tenir una guitarra u.u | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dj Jul 31 2008, 23:18 | |
| -Et regalaran una guitarra blava molt maca, pero te n'aburriras de ella i me la deixaras a mi
-Destijo no menjar pizza un dissabte (sempre en menjo u.u) | |
|
| |
Taki El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1277 Age : 32 Ubicació : Girona - Sarrià de Ter Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos Dj Jul 31 2008, 23:22 | |
| No crec que m'aVOrreixi la guitarra... És com dir que m'avorreix la Yui O_O!!! (impossible)
- Menjaràs pizza per esmorzar, dinar, berenar i sopar ^¬^
- Vull tenir més llibertat u.u (com a aquest fòrum xD) | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Joc dels desitjos | |
| |
|
| |
| Joc dels desitjos | |
|