| Creus en el poder dels miracles? | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 18:15 | |
| UTENA- Spoiler:
Per mi és shojo-ai. (= tirant a yuri)
"Qui sap? Qui sap? Podria ser que...?" "Si la closca de l'ou no es trenca el pollet morirà sense haver nascut. Si la closca del món no es trenca nosaltres morirem sense haver nascut. Trenquem la closca de l'ou per revolucionar el món!"
Altres frases famoses d'Utena: http://ca.wikiquote.org/wiki/Sh%C5%8Djo_Kakumei_Utena | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 19:52 | |
| - Nuni escrigué:
"Si la closca de l'ou no es trenca el pollet morirà sense haver nascut. Si la closca del món no es trenca nosaltres morirem sense haver nascut. Trenquem la closca de l'ou per revolucionar el món!"
Fa poc vam fer un sopar d'aniversari, i les meves amigues i jo vam organitzar un joc on cada persona tenia una senyal del tipus "Cada cop que algú s'eixugui amb un tovalló, aixeca't i pregunta a la gent de la taula 'Ser o no ser?'" / "Cada cop que algú digui un dia de la setmana, crida que s'acosta la fi del món" N'hi havia duess que estaven connectades, una persona havia de dir la primera part d'això de la closca de l'ou i una altra havia d'acabar-ho. Va ser brutal, la gent flipava xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 21:16 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Nuni escrigué:
"Si la closca de l'ou no es trenca el pollet morirà sense haver nascut. Si la closca del món no es trenca nosaltres morirem sense haver nascut. Trenquem la closca de l'ou per revolucionar el món!"
Fa poc vam fer un sopar d'aniversari, i les meves amigues i jo vam organitzar un joc on cada persona tenia una senyal del tipus "Cada cop que algú s'eixugui amb un tovalló, aixeca't i pregunta a la gent de la taula 'Ser o no ser?'" / "Cada cop que algú digui un dia de la setmana, crida que s'acosta la fi del món" N'hi havia duess que estaven connectades, una persona havia de dir la primera part d'això de la closca de l'ou i una altra havia d'acabar-ho. Va ser brutal, la gent flipava xD Quins jocs més xulos que feu! xD | |
|
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 21:24 | |
| Sí, és que som guays | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 21:31 | |
| Nosaltres (la Kati, la Txell i jo) fem jocs de delinquents U_U
Tirem basures de la montanya, entrem a pisos foscos del mig de Girona, fem sinpa's als bars.... I tot sense voler! T_T (bé, els pisos... xdd) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 21:35 | |
| Dona, però això no són jocs, són actes vandàlics xD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 21:42 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Dona, però això no són jocs, són actes vandàlics xD
Sí xDD (nosé, jocs d'aquests com els vostres no en fem gaires, sempre tenim objectius a fer o, els busquem) | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 23:21 | |
| BUAAAAAAAAAAAAAAAHHH! A classe meva hi ha una otaku obsesionada amb això... fins i tot es va disfresar d'Utena per carnvaal! Mireu l'spoiler - Spoiler:
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 23:44 | |
| Ara que hi penso, el tema closca de l'ou jo no el recordava com tu l'has posat, Nuri. jo sempre l'he recitat així: Si la closca de l'ou no es trenca, el pollet morirà sense haver nascut. Nosaltres som el pollet, l'ou és el món. Si la closca del món no es trenca, morirem sense haver nascut. Trenquem la closca del món! Trenquem la closca del món per revolucionar el món! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 23:45 | |
| - Polla Bruta escrigué:
- BUAAAAAAAAAAAAAAAHHH! A classe meva hi ha una otaku obsesionada amb això... fins i tot es va disfresar d'Utena per carnvaal!
Mireu l'spoiler
- Spoiler:
WAWWWW! ^^ - Aquestnom escrigué:
- Ara que hi penso, el tema closca de l'ou jo no el
recordava com tu l'has posat, Nuri. jo sempre l'he recitat així: Si la closca de l'ou no es trenca, el pollet morirà sense haver nascut. Nosaltres som el pollet, l'ou és el món. Si la closca del món no es trenca, morirem sense haver nascut. Trenquem la closca del món! Trenquem la closca del món per revolucionar el món! Tens raó, és que he fet copiar pegar de la pàgina aquella que he trobat ^^+ Buaa, jo també m'ho sabia! T_T Tens molta memòria. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dl Feb 23 2009, 23:56 | |
| - Nuni escrigué:
- Buaa, jo també m'ho sabia! T_T
Tens molta memòria. No has assistit mai a un concurs de "Demanem-li a l'Anna que canti una cançó de dibuixos animats que no se sàpiga"? No és per fardar [bueno, una mica] , però matxaco a tothom | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dt Feb 24 2009, 00:23 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Nuni escrigué:
Tens molta memòria. No has assistit mai a un concurs de "Demanem-li a l'Anna que canti una cançó de dibuixos animats que no se sàpiga"? No és per fardar [bueno, una mica] , però matxaco a tothom ha ha sí xD és veritat 100%. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dt Feb 24 2009, 20:11 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Nuni escrigué:
Tens molta memòria. No has assistit mai a un concurs de "Demanem-li a l'Anna que canti una cançó de dibuixos animats que no se sàpiga"? No és per fardar [bueno, una mica] , però matxaco a tothom Sí, un dia a mitja part de teatre. Tothom flipava amb tu jo i algú més cantant cançons de dibuixos xDDD | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dt Feb 24 2009, 22:26 | |
| - Caqueta escrigué:
- Mmmm... Demà ho provaré.
Norma: només són vàlides les del club super 3 i les de disney a partir d'aquí, endavant | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dt Feb 24 2009, 23:18 | |
| El Franky no va tenir infància.. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dt Feb 24 2009, 23:25 | |
| Ara que ho dius, és veritat. Com cony he de parlar del super 3 i de disney amb algú que no ha tingut infància? Com m'ha de posar a prova? Me ofende usted, caballero | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dc Feb 25 2009, 19:40 | |
| - Caqueta escrigué:
- Jo no he vist pelis Disney, però he vist el Super 3 desde petit.
I quan dius Super 3, vols dir sèries del Super 3, oi? O les cançons tontes dels súpers? La doremi no l'has vista! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dc Feb 25 2009, 20:02 | |
| - Caqueta escrigué:
- I quan dius Super 3, vols dir sèries del Super 3, oi? O les cançons tontes dels súpers?
Les dels súpers també me les sé, si vols | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dc Feb 25 2009, 22:16 | |
| Ui, però jo a aquestes no arribo... També me les mirava, però no me'n recordo gaire... | |
|
| |
| |
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? Dj Feb 26 2009, 00:18 | |
| Aquesta cançó és del primer disc del super 3 (el Clubifaximàtic, crec), mira si és del principi. De totes maneres, em sembla molt millor el Super 3 que hi ha ara que no el dels últims anys, sense Petri ni Noti ni Nets, amb un look antiquadíssim i uns presentadors patètics. - Dino escrigué:
- (es deia supermà? és que no recordo com es deia u.u)
Sí, supermà (fiuuu!) | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Creus en el poder dels miracles? | |
| |
|
| |
| Creus en el poder dels miracles? | |
|