Assumpte: Re: Què escolteu??? Ds Maig 30 2009, 12:36
a mi ara mateix m'ha donat per aixo
ah no ve a compte, estaveu parlant de una altre cosa. omgf, dona igual. disfruteu del baixista que es la polla amb all i olla. fail.
Wecoc ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 94 Age : 31 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols Registration date : 17/02/2009
Assumpte: Re: Què escolteu??? Ds Maig 30 2009, 13:19
Spoiler:
M'he trobat amb rebelde, Rihana, Britney Spears, Mamma mia, campr rock, Beyonce, etc..."
Sí, ho sé... n'hi ha molts d'aquests.... I lo pitjor és que creuen que tenen bon gust amb la música
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Ds Maig 30 2009, 13:57
Wecoc escrigué:
Spoiler:
M'he trobat amb rebelde, Rihana, Britney Spears, Mamma mia, campr rock, Beyonce, etc..."
Sí, ho sé... n'hi ha molts d'aquests.... I lo pitjor és que creuen que tenen bon gust amb la música
Són nens de 9 anyets... Mamma mía està bé i n'hi ha dues de camp rock que també.
Jo ara estic escoltant "kaori no theme" de la BSO de Strawberry panic. (Si veieu la serie sabreu perquè amb aquesta cançó quasi se'm cauen les llàgrimes... T___T Etoile! :'(
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dt Jun 02 2009, 00:36
https://www.youtube.com/watch?v=tKnek80eyPs
Ignoreu el megaman corrent, que no fa res, és que m'agrada la música que se sent.
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dt Jun 02 2009, 00:59
No puedo parar de escuchar esto.. es sumamente bueno
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dt Jun 02 2009, 01:19
MGMT- electric feel
lsd power, bueno mes que lsd... aixo debien ser bolets xungos de amsterdam que et fan menjar gespa imaginant que es un camp de llaminadures xD
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dc Jun 03 2009, 14:30
Xriiis escrigué:
MGMT- electric feel
L'estiu passat vaig estar-me una setmana tancada a la meva habitació fent un collage xungo, i MGMT formava part de la meva banda sonora principal (encara que massa estona em posen nerviosa u.u')
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dc Jun 03 2009, 18:43
Darko escrigué:
f_yomismo escrigué:
Un destello de felicidad
Tu només escoltes Ismael Serrano?
pwnd
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dc Jun 03 2009, 18:52
Aquestnom escrigué:
Xriiis escrigué:
MGMT- electric feel
L'estiu passat vaig estar-me una setmana tancada a la meva habitació fent un collage xungo, i MGMT formava part de la meva banda sonora principal (encara que massa estona em posen nerviosa u.u')
Dona, si... en cert punt s'allarguen massa les cançons, pero els videos m'agraden xD
amb aixo de collage xungo m'ha vingut art attack al cap
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dc Jun 03 2009, 18:54
Rage escrigué:
Darko escrigué:
f_yomismo escrigué:
Un destello de felicidad
pwnd
No no, no ho deia pas amb mala intenció, és només que escoltant un sol gènere o pitjor, un sol grup/cantant, no s'aprecia bé la música.
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dj Jun 04 2009, 18:43
Callar-sus, que no m'entero d res...
Darko escrigué:
f_yomismo escrigué:
Un destello de felicidad
Doncs no, a mi m'agrada de tot. Però sí q és veritat que és el meu preferit I a més aquesta cançó m'ha quedat enganxada... Tenia ganes de posar-la... Deixeu d'espatllar la meva felicitat!
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
Assumpte: Re: Què escolteu??? Dj Jun 04 2009, 19:28
f_yomismo escrigué:
Callar-sus, que no m'entero d res...
Darko escrigué:
f_yomismo escrigué:
Un destello de felicidad
Doncs no, a mi m'agrada de tot. Però sí q és veritat que és el meu preferit I a més aquesta cançó m'ha quedat enganxada... Tenia ganes de posar-la... Deixeu d'espatllar la meva felicitat!
AIXO segur que no xD
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008