¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Miss N's "secret" diary

+3
Veu Sexy
Rage
Caqueta
7 participantes
AutorMissatge
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí
Nombre de missatges : 4566
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

Miss N's "secret" diary Empty
MissatgeAssumpte: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 11:43

LOLAZO! Estava fent proves al panell d'admin amb la descripció del fòrum que se suposa que s'ha de veure a Google. Total, que he buscat al Google "Spamusfri" i, entre moltes altres coses, he vist això. O__O'

I a sobre és recent, és merda fresca, perquè explica coses que han passat fa relativament poc. Miss N, qui són la Z i la X? :gam:

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Rage
Faildmin
Faildmin
Rage

Masculí
Nombre de missatges : 690
Ubicació : In The Soviet Russia
Registration date : 24/01/2009

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp:

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 13:04

de qui es? aquesta merda fresca es interessant xD

EDIT: em sembla que ja se qui es
EDIT2: es MOLT interessant. Donen ganes de coneixer a la persona en questio
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 15:07

A vere, que ningú malinterpreti. Lo de merda fresca és un dir, és un argot de caçador, és el rastre, un rastre recent. Eso.
Tornar a dalt Ir abajo
Rage
Faildmin
Faildmin
Rage

Masculí

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp:

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 15:22

Caqueta escrigué:
A vere, que ningú malinterpreti. Lo de merda fresca és un dir, és un argot de caçador, és el rastre, un rastre recent. Eso.

res de malentesos. m'ha semblat una bona metafora gens ofensiva. almenys a mi. jo l'he emprat en aquest sentit
Tornar a dalt Ir abajo
Veu Sexy
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Veu Sexy

Masculí
Nombre de missatges : 1742
Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!!
Registration date : 19/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 15:45

Me parece una falta de respeto.. pero cada uno que haga lo que quiera.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/zegeo91
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení
Nombre de missatges : 1016
Registration date : 19/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 16:13

Home, no és de massa bona educació, però pensa que ella ho ha penjat a internet, a la vista de cada persona del món sencer.
Tornar a dalt Ir abajo
Veu Sexy
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Veu Sexy

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 17:14

Ja, pero ho ha fet anonimament, i si ho fa sera per alguna rao.. aixo si, l'ha cagat posant la direccio del forum :dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 17:17

Jo simplement he trobat un document sospitós a internet i he deduït que l'ha escrit certa persona. Però jo no he donat noms.

(Pollan, encara que no posi la direcció segueix sent evident xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Veu Sexy
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Veu Sexy

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 17:19

Ja, pero com has trobat la pàgina aquella del seu diari? Doncs buscant spamusfri al google, no? Pos ja está, es el que volia dir..
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí
Nombre de missatges : 1510
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 20:30

Hauria estat en contra de que ho féssiu, però ja posa clarament: "Everybody can see this.". Així tens tot el dret a fer-ho, tot i que no és ètic haver-ho posat en un lloc on tothom o quasi tothom sap a qui es refereix, quan abans segurament ningú de nosaltres ho hauria vist mai. :ains:

Caqueta escrigué:
Però jo no he donat noms.
Aquí hi ha una cosa en la que sí que crec que no tenies dret, que és a posar la lletra N quan no és mencionada en el diari en cap moment :¬¬:
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 21:32

Precisament has dit que quasi tothom ja sap de qui és el diari. No crec que la N hagi sigut una pista clau. A més, la N és tan sols una hipòtesi. Perquè, com tu has dit, la persona no diu el seu nom.

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Rage
Faildmin
Faildmin
Rage

Masculí

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp:

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDl Maig 25 2009, 22:37

Caqueta escrigué:
Precisament has dit que quasi tothom ja sap de qui és el diari. No crec que la N hagi sigut una pista clau. A més, la N és tan sols una hipòtesi. Perquè, com tu has dit, la persona no diu el seu nom.

Spoiler:

:dish:
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDv Maig 29 2009, 01:04

Aquestnom escrigué:
Home, no és de massa bona educació, però pensa que ella ho ha penjat a internet, a la vista de cada persona del món sencer.

Voliem fer un diary compartit amb una molt bona amiga meva perquè m'havien parlat que hi havia una web així i, era per provar i començar-lo però em semba que la Txell ho va posar públic sense voler.

És que.. .De què cony vas Franky?
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí
Nombre de missatges : 2055
Ubicació : Girona

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDv Maig 29 2009, 01:20

LA QUE HAS LIAO CHAVALIN!! xDDDD

Dios nuri pero que inepte de voler posar aixo a internet... pero que INEPTEEE xDDDDD

es fan diaris a la puta llibreteta de classe o a l'agenda no a inet xD

por el amor de Pep todopoderoso...

Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení
Nombre de missatges : 1016
Registration date : 19/10/2008

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDv Maig 29 2009, 22:17

Xriiis escrigué:

por el amor de Pep todopoderoso...

Oh, ara estaré en estat d'empanament unes dues hores! No es pot fer aquest tipus de mencions sense previ avís :vuelta:

Nuri, jo he flipat, però no pel que diu al diari sinó perquè tinguessis un diari públic a internet... I ni el que hi diu ni que el tinguis em fan canviar la meva percepció de tu ni res semblant, eh? En Franky l'ha cagat molt i és un maleducat, però no t'exaltis massa perquè no passa res!
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí
Nombre de missatges : 2055
Ubicació : Girona

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitimeDv Maig 29 2009, 22:26

exacte anna... pero el fet de saber d'una vegada que a internet no hi ha res privat..RES, es algo que ens haurien de ensenyar a tots, perque per ignorants podem posar la nostra vida privada en perill xD

o simplement el nostre orgull...

joder que costa escriure a una llibreta o un full, que sino es perdran aquests habits tant bons! fins i tot jo ho faig xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Miss N's "secret" diary   Miss N's "secret" diary Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Miss N's "secret" diary
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1