| Miss N's "secret" diary | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 11:43 | |
| LOLAZO! Estava fent proves al panell d'admin amb la descripció del fòrum que se suposa que s'ha de veure a Google. Total, que he buscat al Google "Spamusfri" i, entre moltes altres coses, he vist això. O__O'
I a sobre és recent, és merda fresca, perquè explica coses que han passat fa relativament poc. Miss N, qui són la Z i la X? - Spoiler:
Com que està penjat per internet, he pensat que no et faria res que ho posés... n.n
| |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 13:04 | |
| de qui es? aquesta merda fresca es interessant xD
EDIT: em sembla que ja se qui es EDIT2: es MOLT interessant. Donen ganes de coneixer a la persona en questio | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 15:07 | |
| A vere, que ningú malinterpreti. Lo de merda fresca és un dir, és un argot de caçador, és el rastre, un rastre recent. Eso. | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 15:22 | |
| - Caqueta escrigué:
- A vere, que ningú malinterpreti. Lo de merda fresca és un dir, és un argot de caçador, és el rastre, un rastre recent. Eso.
res de malentesos. m'ha semblat una bona metafora gens ofensiva. almenys a mi. jo l'he emprat en aquest sentit | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 15:45 | |
| Me parece una falta de respeto.. pero cada uno que haga lo que quiera. | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 16:13 | |
| Home, no és de massa bona educació, però pensa que ella ho ha penjat a internet, a la vista de cada persona del món sencer. | |
|
| |
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 17:14 | |
| Ja, pero ho ha fet anonimament, i si ho fa sera per alguna rao.. aixo si, l'ha cagat posant la direccio del forum | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 17:17 | |
| Jo simplement he trobat un document sospitós a internet i he deduït que l'ha escrit certa persona. Però jo no he donat noms.
(Pollan, encara que no posi la direcció segueix sent evident xD) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 17:19 | |
| Ja, pero com has trobat la pàgina aquella del seu diari? Doncs buscant spamusfri al google, no? Pos ja está, es el que volia dir.. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 21:32 | |
| Precisament has dit que quasi tothom ja sap de qui és el diari. No crec que la N hagi sigut una pista clau. A més, la N és tan sols una hipòtesi. Perquè, com tu has dit, la persona no diu el seu nom.- Spoiler:
Va, Rage, pensa, va... xD
| |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dl Maig 25 2009, 22:37 | |
| - Caqueta escrigué:
- Precisament has dit que quasi tothom ja sap de qui és el diari. No crec que la N hagi sigut una pista clau. A més, la N és tan sols una hipòtesi. Perquè, com tu has dit, la persona no diu el seu nom.
- Spoiler:
Va, Rage, pensa, va... xD
| |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dv Maig 29 2009, 01:04 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Home, no és de massa bona educació, però pensa que ella ho ha penjat a internet, a la vista de cada persona del món sencer.
Voliem fer un diary compartit amb una molt bona amiga meva perquè m'havien parlat que hi havia una web així i, era per provar i començar-lo però em semba que la Txell ho va posar públic sense voler. És que.. .De què cony vas Franky? | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dv Maig 29 2009, 01:20 | |
| LA QUE HAS LIAO CHAVALIN!! xDDDD
Dios nuri pero que inepte de voler posar aixo a internet... pero que INEPTEEE xDDDDD
es fan diaris a la puta llibreteta de classe o a l'agenda no a inet xD
por el amor de Pep todopoderoso...
| |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dv Maig 29 2009, 22:17 | |
| - Xriiis escrigué:
por el amor de Pep todopoderoso...
Oh, ara estaré en estat d'empanament unes dues hores! No es pot fer aquest tipus de mencions sense previ avís Nuri, jo he flipat, però no pel que diu al diari sinó perquè tinguessis un diari públic a internet... I ni el que hi diu ni que el tinguis em fan canviar la meva percepció de tu ni res semblant, eh? En Franky l'ha cagat molt i és un maleducat, però no t'exaltis massa perquè no passa res! | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary Dv Maig 29 2009, 22:26 | |
| exacte anna... pero el fet de saber d'una vegada que a internet no hi ha res privat..RES, es algo que ens haurien de ensenyar a tots, perque per ignorants podem posar la nostra vida privada en perill xD
o simplement el nostre orgull...
joder que costa escriure a una llibreta o un full, que sino es perdran aquests habits tant bons! fins i tot jo ho faig xD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Miss N's "secret" diary | |
| |
|
| |
| Miss N's "secret" diary | |
|