Plusi ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 99 Age : 35 Ubicació : Planeta Montilivi, galàxia Girona Registration date : 14/08/2009
| Assumpte: Fantasies sexuals i llocs on ho haveu "fet" Dg Ago 16 2009, 19:55 | |
| Tema portat des del foro de Brigada. Expliqueu la vostra experiència sexual i el que us agradaria fer! - Plusline (o sigui, jo, que Plusi és la versió curta de Plusline) escrigué:
( http://brigadasos.org/foro/viewtopic.php?p=14587#p14587 )
Um, mi experiencia sexual no ha sido muy grande... pero bueno.
Cumplido: - Con alguien con novio. - Con otra trans. - En el telepi de Urquinaona (xD) - En mi cama (dos veces) - En los lavabos de la Fira de Barcelona - Strip Uno (bueno xD la cosa no llegó a mucho, pero bien nos quitábamos ropa cada vez que alguien perdía xD)
Por cumplir: - Atada/vendada/esposada - Sexo geek (hablar de geekadas en la cama, usar usb como consoladores... etc) - Tríos/orgías lésbicas - Con mi mejor amiga/o - Strip Yugi | |
|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Fantasies sexuals i llocs on ho haveu "fet" Dl Ago 17 2009, 02:51 | |
| JO em limito a clasificar el que tu has dit:
- Con alguien con novio. NO - Con otra lesbi(bi). SÍ - En el telepi de Urquinaona NO - En mi cama (dos veces) SI - En los lavabos de la Fira de Barcelona NO - Strip NO - Atada/vendada/esposada SI - Sexo geek (hablar de geekadas en la cama, usar usb como consoladores... etc) NO - Tríos/orgías lésbicas NO - Con mi mejor amiga/o SI - Strip Yugi NO | |
|
Plusi ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 99 Age : 35 Ubicació : Planeta Montilivi, galàxia Girona Registration date : 14/08/2009
| Assumpte: Re: Fantasies sexuals i llocs on ho haveu "fet" Dl Ago 17 2009, 11:21 | |
| Ja, però així no té gràcia... la idea és posar què has fet o no (mira el fil de Brigada per sortir de dubtes). | |
|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Fantasies sexuals i llocs on ho haveu "fet" Dl Ago 17 2009, 13:54 | |
| | |
|