Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
Assumpte: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 16:23
Vinga va, a veure qui la té més grossa.
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 16:44
M'agradaria que algú em mantingues economicament, pero com ho vaig poc provable suposo que continuare amb una vida mediocre, no crec que els estudis em salvin perque acabare fent alguna cosa que no m'agrada... perque per fer les que m'agraden he perdut el meu tren (decisions de la vida). Com a minim de moment tinc amor, cosa que posa un vél a sobre de tot i sembla que sigui mes feliç.
Pero sabeu que? despres de tot aquest... "realisme", quan era petit volia ser bomber... i encara mantinc alguna petita esperança xD certa persona de aqui al forum ho sap.
(no es cap post emo, simplement soc sincer, com a la majoria no us veig cara a cara despres no tindre vergonya de que em mireu sabent que penso aixo xD)
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
Jo encara no sé de que treballaré de gran, però el més segur es que seré professor o entrenador, o ambdues coses. Sé que sortirà algun comentari estùpid dient que no sóc capaç d'ensenyar res a ningú, però això es perque no em coneix realment.
Suposo que serà perque desde ben petit sempre m'he trobat sol i me les tenia que "apañar" sense ajuda... una ajuda que mai demanava no sé si per orgull o perque sempre penso que tot el mon té més prioritat que jo.. així de poc m'estimo.
Darko The Killer
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 17:42
Rage escrigué:
Xriiis escrigué:
VAA pero poseu... tu a qué aspires Rage? xD
a 20
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 17:47
Suposo que a hores d'ara tot el fòrum deu saber que vull ser actriu. Vull ser-ho perquè mai em sento tan plena com quan actuo, perquè tothom aspira a la felicitat i a mi el que em fa més feliç és això. No només pel fet d'actuar sinó per tot el que comporta; és una manera d'entendre la vida. Fa molt temps que ho tinc clar, molt.
I tu, Darko, que mai respons les teves preguntes?
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 19:13
Jo vull fer algo relacionat amb informàtica, però no sé coses de les més bàsiques
Darko The Killer
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 19:35
Jo seré psicòleg.
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 19:38
tindras feina xD
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 19:40
Darko escrigué:
Jo seré psicòleg.
I el per què?(ho dic perque ho posa al titol..)
Xriiis Mr. Borde Admin
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dl Jun 15 2009, 19:46
el perque es evident, jo crec que ens vol fer un favor... aixo si, de gratis res xD
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 15:50
Darko escrigué:
Jo seré psicòleg.
Doncs hauries de començar a aprendre a tractar millor a la gent.
Darko The Killer
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 16:24
Nuni escrigué:
Darko escrigué:
Jo seré psicòleg.
Però si no saps com tracto jo a la gent.
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 16:28
Darko escrigué:
Nuni escrigué:
Darko escrigué:
Jo seré psicòleg.
Sé con tranctes a alguns del fòrum
Darko The Killer
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 16:54
Nuni escrigué:
Darko escrigué:
Nuni escrigué:
Darko escrigué:
Jo seré psicòleg.
A alguns, tu ho has dit. No pots definir el meu comportament basant-te en el tracte que dono a 2 o 3 persones (que tampoc crec que sigui com per tirar-me pedres) d'un foro on n'hi han 10. No saps com em comporto amb els amics, amb els amics dels amics, amb la família, etc.
Per tant el teu comentari està completament fora de lloc.
Xriiis Mr. Borde Admin
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 17:31
hmm, no vull crear polemiques pero suposo que saps que als psicolegs no els deixen tractar a familia ni a amics massa intims i propers perque estan vinculats afectivament i no veurien objectivament el cas. (nomes apuntava aixo)
Per suposat que en darko no va per la vida fent owneds, basicament perque si ho fa en una situacio real o l'inflen a tortas o el tracten de friki segons com parli xD per tant, basta de juzgar a la gente por solo haber matado a un perro u_ú
Nuni REINA SPAM
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 17:32
Darko escrigué:
Nuni escrigué:
Darko escrigué:
Nuni escrigué:
Darko escrigué:
Jo seré psicòleg.
A alguns, tu ho has dit. No pots definir el meu comportament basant-te en el tracte que dono a 2 o 3 persones (que tampoc crec que sigui com per tirar-me pedres) d'un foro on n'hi han 10. No saps com em comporto amb els amics, amb els amics dels amics, amb la família, etc.
Per tant el teu comentari està completament fora de lloc.
Quan siguis pscicòleg no hauràs de tractar amb amics i familia només.
*edit: Te m'has avançat Xris!
Darko The Killer
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 17:46
Nuni escrigué:
Quan siguis pscicòleg no hauràs de tractar amb amics i familia només.
A veure, que això ja comença a ser una conversa estúpida.
No es tracta igual a una persona que té un problema i busca la teva ajuda que a una altra que no fa més que dir parides (i no les conec a les 2, no són ni familia ni amics).
És que de veritat, trobo estúpid, però molt i molt estúpid comparar el comportament que tinc amb poques persones d'aquí (que torno a dir, no és tan abusiu joder) amb el que tindria TREBALLANT (que sembla que se us oblidi) per ajudar a una persona amb problemes.
Xriiis Mr. Borde Admin
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 17:54
la unica rao justificada per la qual la nuri es queixi es que s'ho hagi pres personalment xD i en aquest cas ja no seria competencia del forum per tant haurieu de deixar el tema...
Nuni REINA SPAM
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 17:57
Darko escrigué:
És que de veritat, trobo estúpid, però molt i molt estúpid comparar el comportament que tinc amb poques persones d'aquí (que torno a dir, no és tan abusiu joder) amb el que tindria TREBALLANT (que sembla que se us oblidi) per ajudar a una persona amb proble mes.
No és estúpid.
En fi, Jo de "gran" vull ser professora de música de nens de primària o també, pscicòloga.
En principi tenia clar que seria psicòloga però ara tiro més per la primera opció. Tot i que un dels meus propòsits d'aquesta vida és fer la carrera de pscicologia, crec que és interessantíssima i molt útil!
*edit: Xris, sempre m'adelantes!! ¬¬
Xriiis Mr. Borde Admin
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 21:59
jo crec que psicologia esta sobreexplotada de intrusisme de gent de lletres que no els hi dona la nota per res mes... i aixo q psico es un 6 o 6'5 ara no recordo... xD
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què?