| Què voleu ser ''de grans''? I per què? | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 22:50 | |
| - Darko escrigué:
- Jo seré psicòleg.
Deixant de banda si et comportes bé amb la gent o no(que a mí me le suda) per què ja no estàs estudiant psicologia? ja tens certa edat, ja haurás fet la sele i tot...(suposo) | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 23:15 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- Darko escrigué:
- Jo seré psicòleg.
Deixant de banda si et comportes bé amb la gent o no(que a mí me le suda) per què ja no estàs estudiant psicologia? ja tens certa edat, ja haurás fet la sele i tot...(suposo) Jo abans de la uni faré un grau superior, així m'estalvio la selectivitat i tinc un títol més. | |
|
| |
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 23:17 | |
| - Darko escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- Darko escrigué:
- Jo seré psicòleg.
Deixant de banda si et comportes bé amb la gent o no(que a mí me le suda) per què ja no estàs estudiant psicologia? ja tens certa edat, ja haurás fet la sele i tot...(suposo) Jo abans de la uni faré un grau superior, així m'estalvio la selectivitat i tinc un títol més. Sinceramente, me parece un buen plan. | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 23:34 | |
| - Veu Sexy escrigué:
- Darko escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- Darko escrigué:
- Jo seré psicòleg.
Deixant de banda si et comportes bé amb la gent o no(que a mí me le suda) per què ja no estàs estudiant psicologia? ja tens certa edat, ja haurás fet la sele i tot...(suposo) Jo abans de la uni faré un grau superior, així m'estalvio la selectivitat i tinc un títol més. Sinceramente, me parece un buen plan. Si eh xD Tot sigui per no empollar-se primer i segon de batxillerat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Jun 24 2009, 23:41 | |
| - Darko escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- Darko escrigué:
- Veu Sexy escrigué:
- Darko escrigué:
- Jo seré psicòleg.
Deixant de banda si et comportes bé amb la gent o no(que a mí me le suda) per què ja no estàs estudiant psicologia? ja tens certa edat, ja haurás fet la sele i tot...(suposo) Jo abans de la uni faré un grau superior, així m'estalvio la selectivitat i tinc un títol més. Sinceramente, me parece un buen plan. Si eh xD Tot sigui per no empollar-se primer i segon de batxillerat. LOL! Llavors no has fet el bachillerat? Interessant... | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dc Maig 04 2011, 02:12 | |
| | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? Dv Maig 13 2011, 00:00 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Què voleu ser ''de grans''? I per què? | |
| |
|
| |
| Què voleu ser ''de grans''? I per què? | |
|