¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

SOMNI LOL

+6
Dino
Danxi
Xriiis
Caqueta
Aquestnom
Nuni
10 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 20:20

Avui he somiat que em suicidava :S

Us explico:
Anava per un pis així
SOMNI LOL Planol10
morta de por, jo, cridant ben fort "NO SÓC UNA BRUIXA I LA MÀGINA NO EXISTEIX I ARA US HO DEMOSTRARÉ!"
Spoiler:
i, mentres cridava això, em passejava per aquest pis.
Primer sortia des del número 1 del plànol aquest. I començava a cridar mirant a totes als costats en direcció en aquella habitació. (lila en el plànol)
Obria els armaris (de groc en el plànol) i anava cridant allò.
Anava al balcó (el del plànol) i veia a gent (entre ells la Txell)
i em tirava.
però em tirava en una corda al coll i tenia una capsa marró a sota que no trepitjava (la del plànol), em suicidava però encara no havia mort i després venia la Txell preocupada (el puntet vermell del plànol) i jo deia. Veieu com no sóc una bruixa i la màgia no existeix? m'estic escanyant. I la Txell preocupada preguntant-me Però no em moria perquè m'he despertat de cop.
ÉS MOLT FORT perquè quan m'he despertat tenia una sensació al coll rara sabeu? nosé tenia por i he anat a dormir amb els papis xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení
Nombre de missatges : 1016
Registration date : 19/10/2008

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 20:34

M'han encantat els (el plànol) entre parèntesis, era com si fessis una exposició oral xD I també em mola molt sentir (llegir) els somnis de l'altra gent. I aquest somni mola molt, més enllà que sigui el teu suicidi i tal. És molt interessant. Per cert, diuen que somiar en el suicidi es deu al fet de no trobar-te bé en algun aspecte de la teva vida.

Jo he somiat que en William Powell (actor dels anys 30/40) s'enamorava de mi Embarassed

Edit: Ei, què us sembla si expliquem els nostres somnis en aquest post? :D
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí
Nombre de missatges : 4566
Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom
Registration date : 06/09/2008

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 21:36

Dios, vaia afició que tens als mapes! xD (rè, coses entre ella i jo)

Jo no me'n recordo gairebé mai, dels somnis. Només en recordo dos o tres (i a mitges), però eren molt estranys. Intentaré fer memòria i els explicaré. Més tard. u.u
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/kakolukiya
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 21:39

Sí, sí! Posa'ls! :D Que tothom els posi!
Jo els recordo gairebé sempre, com a mínim una imatge o el concepte general. Per exemple avui, no recordo del tot què passava, però sé que hi havia el senyor Powell amb un abric de pells i estava enamorat de mi :gam:
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí
Nombre de missatges : 2055
Ubicació : Girona

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 21:49

jo ahir vaig tenir un somni xungo xungo i molt complet (fruto de beber demasiado):

Estava com en un complexe..de hotel i instalacions (pista de basquet i piscina), surtia la Daniela la nuri, i les noies amb les que vam estar fent botellon dissabte... total comença que segueixo la Daniela fins el primer pis del hotel (era molt gros) i anem cap a una habitacio... alla ens trobem a la nuri i les altres noies. Despres es posen a mirar la tele i jo veig que la Daniela desapareix, la nuri em diu que ha anat a comprar gelats, i baixo a buscar-la. Baixant a buscar-la passo per la pista de basquet i veig a un antic equip meu entrenant, i un amic que trobo a faltar perque fa molt que no parlem mirant l'entrenament sentat a un banc, m'acosto a uns nens petits i em deixen tirar, pero tiro molt malament i un entrenador em diu "dedicat a una altra cosa noi..."

Total, trobo la Daniela i pujem a la mateixa habitacio que abans, pero alla torna a desapareixer... ANTENCIO PERQUE AQUI VÉ ALGO MOOOLT LOL: vaig cap a les noies a preguntar on es, pero veig que es pujen la samarreta mentre em miren i es treuen els sostens i es carden a riure, i jo em tapo els ulls i vaig cap a la nuri que esta fora de l'habitacio, i atencio perque ella fa el mateix i es posa a riure!! m'ensenya una teta i just arriba la Daniela i jo amb els ulls tapats.... i totes juntes es posen a dir-li a la Daniela "Tranquila que ha sigut bon noi, no ens ha mirat en cap moment".... i aqui s'acaba xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Danxi
Spammer listillo
Spammer listillo
Danxi

Masculí
Nombre de missatges : 472
Registration date : 24/11/2008

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 21:50

ooooh ningu veu la seva mort, la mort es kuan et despertes del somni jaja jo portu dos somnis lianme am un noi ke magrada :O Embarassed un si ke me liava, latre era estar amb ell i xarrera i tal :P
recordo un altre ke el meu poble estava en guerra :S i corria cap a casa.
un altre k la noia ke magradava (abans era hetero si) se liava amb un altre noi darrera un autobus (cosa ke despres va passar això als meus morros a un viatge am transalantic venint d italia..)
un altre ke li donava una carta damor a un noi ke magradava, poc despres vaig tenir el valor de donarli jaja
normalment no men recordo dels somnis o se mobliden rapidament, pro alguns sem keden grabats jeje
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/d4nii_90
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 21:52

Uf, és que el que més recordo té context històric... xD

A veure, va ser un dia de fires a Sant Feliu. La tarda anterior havia anat amb en Pol (que per cert, encara estava gros) i no sé qui més al simulador (que per cert, en vam sortir marejats xD).

La nit aquella vaig somiar que ens havia agradat molt el simulador i per això en Pol, algú més que venia amb nosatrus a la tarda i jo ens vam vestir d'exploradors (traje caqui i barret) i vam prendre romb cap a Anglaterra, caminant, amb una falç cadascun per poder-nos obrir camí a la selva que separa Sant Feliu d'Anglaterra. u.u

Total, que a mig camí ens trobem una base futurista tipu Mazinger, hi entrem i ens trobem a dins un espai molt gran, blanc, amb gent reposant, un simulador i uns iaios. Els iaios eren els jefes dels simuladors i nosaltres vam felicitar als iaios perquè els seus simuladors eren molt guais (no ho he dit encara, però l'objectiu del viatge era aquest, trobar els jefes dels simuladors i donar-los l'enhorabona). I ja no recordo més. n.n'
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 22:10

Danxi escrigué:
ooooh ningu veu la seva mort, la mort es kuan et despertes del somni

Jo vaig anar al meu propi enterrament. I també he vsit com em degollaven i com demanava que ho fessin. En gran part dels meus somnis acabo plena de sang.

Editat per darrera vegada per Aquestnom el Dl Abr 13 2009, 22:26, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 22:17

Aquestnom escrigué:
Danxi escrigué:

Jo vaig anar al meu propi enterrament. I també he vsit com em degollaven i com demanava que ho fessin. En gran part dels meus somnis acabo plena de sang.

em..hola? degollar???? xDDD mare meva jo aixo si que mai...
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 22:25

Xriiis escrigué:
em..hola? degollar???? xDDD mare meva jo aixo si que mai...

Sí, li demanava a Sweeney Todd que ho fes perquè no volia veure'l morir a ell abans que a mi.

Hosti, acabo derecordar un somni:
Estava a classe de filosofia quan entrava el Joker i se'm quedava mirant fixament. Jo em doblegava de dolor sobre la taula, crec que degut a la seva presència, però aconseguia aixecar-me i anar a parlar amb ell en veu baixa. Jo duia un rascló agafat de forma horitzontal amb les dues mans a forma d'amenaça, i quan estava prop d'ell, ell també l'agafava. Li fotia la bronca, li deia que no hauria d'haver vingut a l'isntitut i moltes coses més, però molt ràpid i en veu baixa. Ell no deia res, em mirava i somreia, somreia molt, i de cop em feia un petó (cosa estranya, perquè tot i considerar el Joker el millor personatge del món, mai he estat enamorada d'ell). En el momet que me'l feia, em començava a sortir sang per tot arreu (no a xorro, m'anava regalimant per la roba i la pell). Em sentia molt dèbil, cada cop més. Em desmaiava, i l'últim que esntia era el seu riure.

Spoiler:

Editat per darrera vegada per Aquestnom el Dl Abr 13 2009, 22:32, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Dino
Hikkikomori spam
Hikkikomori spam
Dino

Masculí
Nombre de missatges : 1510
Ubicació : Fontajau
Registration date : 30/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Gñá

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 22:32

La meva germana té somnis moooooolt LOLs, però no vol que els digui. u.u

Un cop vaig somiar que la meva germana tenia una bessona maligna i que el meu pare i jo l'havíem de derrotar i jo li deia al meu pare: "T'enrecordes de l'encanteri que ens va dir la Laura?" (Laura = cosina meva) i ja no recordo més, només aquest moment. Jo no recordo somnis llargs, només moments esporàdics com aquest.

Un altre cop estava en una festa d'aniversari d'una de la meva classe i estàvem en una espècie de cova lila rodona, i enmig un fossa rodona on hi havia un monstre marí gegant. i tots estàvem sentats al en rotllana, en silenci, i de tant en tant algú se n'anava o sortia un tentacle i s'emportava algú.
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 22:41

el tema ha triomfat, m'encanta llegir somnis xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 23:03

Nuni escrigué:
Xriiis escrigué:
jo ahir vaig tenir un somni xungo xungo i molt complet (fruto de beber demasiado):

Estava com en un complexe..de hotel i instalacions (pista de basquet i piscina), surtia la Daniela la nuri, i les noies amb les que vam estar fent botellon dissabte... total comença que segueixo la Daniela fins el primer pis del hotel (era molt gros) i anem cap a una habitacio... alla ens trobem a la nuri i les altres noies. Despres es posen a mirar la tele i jo veig que la Daniela desapareix, la nuri em diu que ha anat a comprar gelats, i baixo a buscar-la. Baixant a buscar-la passo per la pista de basquet i veig a un antic equip meu entrenant, i un amic que trobo a faltar perque fa molt que no parlem mirant l'entrenament sentat a un banc, m'acosto a uns nens petits i em deixen tirar, pero tiro molt malament i un entrenador em diu "dedicat a una altra cosa noi..."

Total, trobo la Daniela i pujem a la mateixa habitacio que abans, pero alla torna a desapareixer... ANTENCIO PERQUE AQUI VÉ ALGO MOOOLT LOL: vaig cap a les noies a preguntar on es, pero veig que es pujen la samarreta mentre em miren i es treuen els sostens i es carden a riure, i jo em tapo els ulls i vaig cap a la nuri que esta fora de l'habitacio, i atencio perque ella fa el mateix i es posa a riure!! m'ensenya una teta i just arriba la Daniela i jo amb els ulls tapats.... i totes juntes es posen a dir-li a la Daniela "Tranquila que ha sigut bon noi, no ens ha mirat en cap moment".... i aqui s'acaba xDDDD

LOOOOL xDDD

Anna, a mi també m'encanta parlar de somnis.
Tu tens uns smonis molt raros i els recordes molt, ets genial! :)

Jo una vegada vaig somiar que el meu papà matava a tota la família i que fugiem la meva mare i jo i bueno, era molt llarg i ara no tinc temps per explicar però vaig flipar molt....
També, quan llegia Harry potter 5 i després d'acabarme'l, somiava amb el passadís que ell somiava però que jo passava amb ell agafats de la mà i arribàvem a la sala de profecies ( que era molt diferent a la de la peli) i, ho vaig somiar forçes nits...
També tinc un somni molt present de jo i les meves amigues de petita per casa meva fugint d'uns dimonis... Amb la Míriam Redrado!! és LOOOL! xDD

És genial somiar! :)

------

edit:Ja havia creat un tema de somnis fa mooolt però no el trobava.

--------

edit : El lloc del meu primer somni em fa por, no l'he vist en la vida real ni en cap altre somni. :S

A més, porto tot el dia amb una presencia al coll com si un esperit m'estiquès escanyant. Tinc por
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 23:08

Teniu mai malsons, o millor dit, somnis que considereu malsons? És que he estat pensant, i a part d'un parell o tres, no considero que el que jo somio, encara que sigui Sweeney Todd degollant-me o el Joker fent-me dessagnar, siguin malsons. I de fet, ara mateix no sabria definir-vos el que jo considero un malson.
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 23:13

Jo el que he tingut aquesta nit tampoc el considero malson, ni tots els altres, crec que tots tenen un sentit.
I el que més li he trobat sentit ha estat al del meu pare matant als meus germans i a l'àvia i seguint-nos a la meva mare i a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Xriiis
Mr. Borde Admin
Mr. Borde Admin
Xriiis

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 23:18

si que tenen algun sentit xD i si ets supersticios encara mes... jo he somiat que algu em tirava desde una torre i despres aquesta persona a la realitat s'ha enfadat amb mi... em vaig quedar molt O.O
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 23:42

A veure... Vull saber sobre els vostres somnis. Us faré un petit test, que el respongui qui vulgui, però que respongui amb una mica de detall ok?

-Creus que els somnis tenen un sentit?
-Sols recordar el que somies?
Alguna vegada has...
-Tingut un somni lúcid (=quan t'adones que estàs somiant i pots controlar el somni com tu vulguis)?
-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)?
-Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat?
-Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)?
-Somiat en blanc i negre?
-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA?
-Somiat en un idioma estranger?

De moment ja està. Que el faci qui vulgui, després el contesto jo! (O potser edito aquest missatge, no ho sé)

Editat per darrera vegada per Aquestnom el Dt Abr 14 2009, 00:21, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Danxi
Spammer listillo
Spammer listillo
Danxi

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 23:49

Aquestnom escrigué:
Danxi escrigué:

d vritat? perke sempre k me pasa algo xungu en algun somni me desperto abans d morir i també he vist no se on k deien això, k no podem veure la nostra mort als somnis.. pro bueno
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDl Abr 13 2009, 23:52

Noi, doncs jo la he vist, què vols que et digui...

Vaaa, faig el test xD
-Creus que els somnis tenen un sentit? Sí, i és que el tenen. De totes maneres, els somnis de cada persona han de ser interpretats de manera diferent. Un diccionari de somnis ajuda, però no sempre cal fer-li cas.
-Sols recordar el que somies? Sempre, ja ho he dit, encara que nomé sigui una imatge
Alguna vegada has...
-Tingut un somni lúcid (=quan t'adones que estàs somiant i pots controlar el somni com tu vulguis)?
Sí, i he estat practicant per poder tenir-los (hi ha molta gent que en sap). Va ser durant l'estiu perquè tenia temps lliure, i vaig aconseguir algun resultat.
-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? Sí, quan anava a primària. vaig somiar que cinc noies concretes de la classe despenjaven uns dibuixos que teniem penjats a les finestres, i l'endemà van ser exactament aquestes noies qui van fer exactament això.
-Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat? Sí, molts cops al matí somio que m'aixeco, em vesteixo, em rento les dents... De cop em deserto i encara sóc al llit u.u\'
-Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t'agradi la pizza)? Sí, vaig somiar que les oreo em feien MOLT fàstic, i des d'aleshores es podria dir que no en menjo. I també vaig somiar que en John Travolta era el meu pare, i des d'aleshores li tinc certa mania.
-Somiat en blanc i negre? Sí, aquesta nit per primera vegada, que jo recordi (però és comprensible si penses que mai he vist en William Powell en color)
-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? Eròtic eròtic no, però sí que he somiat estar a punt a punt amb 1.un professor de qui no penso dir el nom (perquè en Franky es riuria de mi tota la vida. Et puc dir que no és en J****, si és això el que penses) i 2.Un polític (cap en concret, però el ser polític és suficient per repugnar-me)
-Somiat en un idioma estranger? Sí, a l'estiu em vaig empassar dues temporades de Monty Python's Flying Circus en una setmana i a la nit en somiava programes sencers en versió original (eren gags nous i feien gràcia, eh?). I ara cada cop més, si conec algun famós anglès o a mericà sempre parlo en anglès amb ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDt Abr 14 2009, 00:26

Aquestnom escrigué:
aconseguir algun resultat.
I també vaig somiar que en John Travolta era el meu pare, i des d'aleshores li tinc certa mania.

No se suposa que l'hauries de veue com a una figura paterna...? (O és precisament per això? o.O)

Aquestnom escrigué:
-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? Eròtic eròtic no, però sí que he somiat estar a punt a punt amb 1.un professor de qui no penso dir el nom (perquè en Franky es riuria de mi tota la vida. Et puc dir que no és en J****, si és això el que penses)

Anna, em deixes a quadros, no sé qui és en J****! xD

Però sospito enormement de l'A***.
Tornar a dalt Ir abajo
Aquestnom
Spam, bacon and spam
Spam, bacon and spam
Aquestnom

Femení

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDt Abr 14 2009, 00:39

No, només és que era un mal pare.

(Franky, realment creus que l'A*** em repugna? xD A més, quants profes repugnants que es diguin J**** coneixes?)
Tornar a dalt Ir abajo
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDt Abr 14 2009, 01:23

Home, em ve al cap un... però pensava que no et repugnava...

Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
Danxi
Spammer listillo
Spammer listillo
Danxi

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDt Abr 14 2009, 04:32

-Creus que els somnis tenen un sentit? crek kes una barreja dels desitjos i pensaments diarias, i d'altres no els hi trobu cap sentit

-Sols recordar el que somies? d'alguns encara men recordo, d'altres me noblido rapidament, i la majoria al despertar no men recordo

Alguna vegada has...
-Tingut un somni lúcid (=quan t'adones que estàs somiant i pots controlar el somni com tu vulguis)? pokisims fa temps k no en tink d'akets

-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? doncs si, amb alguna varietat pero passa el ke diu el somni, i a part, els dejavus akells jaja

-Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat? no men recordo jaja

-Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)? noo
-Somiat en blanc i negre? diria k no, no ho se jaja

-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? repugna no, pero un cop vaig somiar amb no se ki ke no magradava pas jaja

-Somiat en un idioma estranger? no jajaja crek xd
Tornar a dalt Ir abajo
f_yomismo
Spammer listillo
Spammer listillo
f_yomismo

Masculí
Nombre de missatges : 357
Ubicació : Aquí
Registration date : 28/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Qué coi és això!?

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDt Abr 14 2009, 17:35

primer comencem en somnis i acabem en testos... Això canvia molt...
Somnis importants n'he tingut i vull remarcar uns quants:
-Un somni que passava en una cova i que anava morint gent (el qual he explicat en aquest fórum...)
-Un somni basat en una novela: "el buho", que va d'assasinats i tal (que en realitat no existeix...)
-Un somni d'una festa on hi apareixia una balena i una manguera d'una salsa rara.
-Un somni on al costat d'un precipi hi havia un piano de cola blanc i q al final em queia al buit. Aquest es repetia quan era un nen. (El típic somni que els psicoanalistes miren...)
-Un somni on em dispirava en Barrancas del hormiguero... =.='
-I somnis que no puc explicar... (ira, ira)
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/f_etc_etc_etc
Caqueta
Spamatozoide
Spamatozoide
Caqueta

Masculí

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitimeDt Abr 14 2009, 21:30

Danxi escrigué:
-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? doncs si, amb alguna varietat pero passa el ke diu el somni, i a part, els dejavus akells jaja

-Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat? no men recordo jaja

-Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)? noo
-Somiat en blanc i negre? diria k no, no ho se jaja

-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? repugna no, pero un cop vaig somiar amb no se ki ke no magradava pas jaja

-Somiat en un idioma estranger? no jajaja crek xd
Com és que acabes gairebé totes les frases amb "jaja"? Que et rius de la vida o què?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

SOMNI LOL Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

SOMNI LOL
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Off-topic :: Parides en general-
Canviar a: