| SOMNI LOL | |
|
+6Dino Danxi Xriiis Caqueta Aquestnom Nuni 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dt Abr 14 2009, 22:46 | |
| Franky i resta de gent del fòrum, no us fa gràcia fer el test? És que és molt interessant llegir sobre els somnis dels altres! I així fem una base per saber més o menys quina classe de somnis té cadascú... i tal... | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dt Abr 14 2009, 23:54 | |
| Home, podria haver etst pitjor... podries haver contestat no a tot... Dino, a tu no et fa pas gràcia? | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 00:54 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Dino, a tu no et fa pas gràcia?
No, però tampoc em fa desgràcia, així que el faré.
-Creus que els somnis tenen un sentit? Són creats pel cervell, per tant crec que algo de sentit tenen, encara que no gaire determinat. -Sols recordar el que somies? No, poquíssimes vegades. u.u Alguna vegada has... -Tingut un somni lúcid (=quan t'adones que estàs somiant i pots controlar el somni com tu vulguis)? No que jo recordi. -Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? No. -Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat? Sí, algun/s cop/s he somiat que m'aixeco, em vesteixo i quan me'n vaig a l'institut em desperto. -Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)? Crec que no. -Somiat en blanc i negre? No. -Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? No. -Somiat en un idioma estranger? No. | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 01:04 | |
| - Aquestnom escrigué:
- -Somiat en un idioma estranger? Sí, a l'estiu em vaig empassar dues temporades de Monty Python's Flying Circus en una setmana i a la nit en somiava programes sencers en versió original (eren gags nous i feien gràcia, eh?). I ara cada cop més, si conec algun famós anglès o a mericà sempre parlo en anglès amb ell.
Has somiat algun cop en un idioma estranger i amb subtítols? | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
Nombre de missatges : 472 Age : 34 Registration date : 24/11/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 02:42 | |
| - Caqueta escrigué:
- Danxi escrigué:
- -Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? doncs si, amb alguna varietat pero passa el ke diu el somni, i a part, els dejavus akells jaja
-Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat? no men recordo jaja
-Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)? noo -Somiat en blanc i negre? diria k no, no ho se jaja
-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? repugna no, pero un cop vaig somiar amb no se ki ke no magradava pas jaja
-Somiat en un idioma estranger? no jajaja crek xd Com és que acabes gairebé totes les frases amb "jaja"? Que et rius de la vida o què? no me ric de la vida ¬¬' ho posu perke vui, perke me surt, no se ¬¬' | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 02:45 | |
| -Creus que els somnis tenen un sentit?
Crec que acumulen conceptes (no relacionats entre si) que t'han passat pel cap al llarg del dia (o varis) i els barrejen d'una forma explosiva amb un final normalment brutal, es a dir... triomfen, m'agraden els meus somnis.
-Sols recordar el que somies?
Sempre, a mes, molt detalladament
Alguna vegada has...
-Tingut un somni lúcid (=quan t'adones que estàs somiant i pots controlar el somni com tu vulguis)?
Nomes quan de mes petit somiava que queia de un edifici, al cap del temps ja em tirava expressament del edifici per despertar-me (va molt enserio, ho feia voluntariament)
-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)?
Aixo si que no... si cas metaforicament, interpretant una mort a un somni per un "mal rollo" a la realitat al dia seguent.
-Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat?
Nah aixo si que no.
-Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)?
He somiat que una persona em podia fer mal, i gracies al somni vaig fer certes prevencions i van estar acertades, no venia amb bones intencions i el vaig calar per un somni. (things of he life xD)
-Somiat en blanc i negre?
Et val en sepia??? era com una devastacio del mon, jo corria i tot es veia taronja amarronat... es a dir sepia xDD
-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA?
Erotic per mi no... perque em feia fastic, pero les coses que feia si es podien considerar erotiques desde un punt de vista objectiu sense considerar el seu deplorable cos... puaj. (streaptease)
-Somiat en un idioma estranger?
He somiat que viatjava i em comunicava amb altres persones amb angles, pero curiosament el meu angles era extranyament identic al catala... osigui com en el cas de les pelis, les roden a estats units suposadament parlen angles pero a nosaltres ens ho doblen al castella/catala i quan canvien de l'angles de la versio original a un hipotetic "hispano, mejicano" o com li vulguin dir (em refereixo dins la trama de la peli), ens ho hem de tragar i queda fatal.
m'ha agradat respondre les questions xDD | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 17:53 | |
| -Creus que els somnis tenen un sentit? Sí, com bé a dit l'Anna per cada persona es pot interpretar diferent ja que no som tots iguals.
-Sols recordar el que somies? Els caps de setmana, els dies de cada dia no. Alguna vegada has...
-Tingut un somni lúcid (=quan t'adones que estàs somiant i pots controlar el somni com tu vulguis)? Molts, sobretot quan em desperto i vull continuar somiant, al continuar ho puc controlar com vull. És genial. -Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? Crec que no. Tot i que jo de petita tenia la teoria que els dejavús (o com s'escrigui) són somnis que no ens en recordem. -Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat? Sí, i estava cuinant creps per en "Frankenstain" que havia de venir a menjar. -Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)? No, nops. -Somiat en blanc i negre? Els somnis són IDEES que tinc al cap, no tenen color, et pots imaginar el color suposo però són idees. -Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? Només he tingut un somni eròtic i no, no era amb ningú que em repugni. -Somiat en un idioma estranger? Nops, crec. | |
|
| |
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 18:39 | |
| - Caqueta escrigué:
- Aquestnom escrigué:
- -Somiat en un idioma estranger? Sí, a l'estiu em vaig empassar dues temporades de Monty Python's Flying Circus en una setmana i a la nit en somiava programes sencers en versió original (eren gags nous i feien gràcia, eh?). I ara cada cop més, si conec algun famós anglès o a mericà sempre parlo en anglès amb ell.
Has somiat algun cop en un idioma estranger i amb subtítols? No del tot. En els primers somnis del Flying Circus somiava amb els Python, amb el seu vestuari i tal, parlant en anglès, però a la vegada jo estava llegint els subtítols (no se sentia la meva "veu mental" a sota seu parlant en català, però jo sabia que els llegia) Gràcies a tots per respondre el test! M'ha agradat molt llegir-los | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 18:45 | |
| Gràcies a tu Anna, per fer-los. Jo quan tingui temps de veritat els llegiré tots perquè m'interessa moltíssim tot això. | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 20:55 | |
| - Nuni escrigué:
-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? Crec que no. Tot i que jo de petita tenia la teoria que els dejavús (o com s'escrigui) són somnis que no ens en recordem.
jo dic encara ke els dejavus son somnis k no ens enrecordem ke hem tingut, sempre ke tinc un dejavu dic: això ho he sumiat | |
|
| |
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 20:55 | |
| Jo en l'últim any m'he estat infromant molt sobre els somnis, perquè és un món que sempre m'ha semblat interessantíssim. Aquest estiu tornaré a practicar amb els somnis lúcids. | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 22:12 | |
| - Danxi escrigué:
- Nuni escrigué:
-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? Crec que no. Tot i que jo de petita tenia la teoria que els dejavús (o com s'escrigui) són somnis que no ens en recordem.
jo dic encara ke els dejavus son somnis k no ens enrecordem ke hem tingut, sempre ke tinc un dejavu dic: això ho he sumiat Fals. Quan tu vas pel carrer i mires, per exemple, una farola, no només estàs veient aquesta farola sinó que veus tot el que envolta aquesta farola. El cervell perceb molt més del que creiem i tot això queda enregistrat en la memòria. I llavors, en un moment donat, recordem allò que subliminalment havíem vist prèviament, anomentant-lo Déjà vu. Que hagis somiat amb alguna cosa que has vist però que no te n'has adonat és una altra cosa. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dc Abr 15 2009, 22:28 | |
| - Darko escrigué:
- Danxi escrigué:
- Nuni escrigué:
jo dic encara ke els dejavus son somnis k no ens enrecordem ke hem tingut, sempre ke tinc un dejavu dic: això ho he sumiat Fals.
Quan tu vas pel carrer i mires, per exemple, una farola, no només estàs veient aquesta farola sinó que veus tot el que envolta aquesta farola. El cervell perceb molt més del que creiem i tot això queda enregistrat en la memòria. I llavors, en un moment donat, recordem allò que subliminalment havíem vist prèviament, anomentant-lo Déjà vu.
Que hagis somiat amb alguna cosa que has vist però que no te n'has adonat és una altra cosa. Waw! No sé d'on ho has tret però et crec, és impressionant, els poders de la ment són increïbles i no només per aquest cas. | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| |
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 16:10 | |
| Ahir per la nit vaig somiar que em depilava les cames amb la maquina aquella de tallars els cabells... | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 17:33 | |
| Tornant als "dejà vu" (s'escriu així?), jo vaig sentir que aquestes coses no passen perquè ens recordem d'una cosa anterior. Simplement ens dóna aquesta sensació, però és per algu xungo que passa al cervell. No me'n recordo què era exactament, alguna cosa dels reflexos o de la percepció. Un dia d'aquests ho busco.
- Nuni escrigué:
- -Sols recordar el que somies?
Els caps de setmana, els dies de cada dia no. Exigeixo una explicació... xD | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 17:45 | |
| - Darko escrigué:
- Danxi escrigué:
- Nuni escrigué:
jo dic encara ke els dejavus son somnis k no ens enrecordem ke hem tingut, sempre ke tinc un dejavu dic: això ho he sumiat Fals.
Quan tu vas pel carrer i mires, per exemple, una farola, no només estàs veient aquesta farola sinó que veus tot el que envolta aquesta farola. El cervell perceb molt més del que creiem i tot això queda enregistrat en la memòria. I llavors, en un moment donat, recordem allò que subliminalment havíem vist prèviament, anomentant-lo Déjà vu.
Que hagis somiat amb alguna cosa que has vist però que no te n'has adonat és una altra cosa. kuan tink dejavus i dic aixo ho he somiat.. no es per veure una cosa només, es per una situació en concret, una conversa, la posicio de la gent, etc un cop vaig tenir un dejavu en un lloc que no hi havia estat mai.. | |
|
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 19:41 | |
| Jo ara tinc problemes amb els "dejavis", perquè no sé si són records, si ja havia tingut algun altre cop o és la primera vegada que els tinc. La veritat és q jo no recordo haver-los somiat, només em fa la sensació que els he somiat... I a vegades tmb tararejo una cançó, no sé perque, i al cap d'un segon em surt aquella cançó a l'mp4 (que està en modo Random). Coses que passen... | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 20:23 | |
| - Danxi escrigué:
- Darko escrigué:
- El meu post
kuan tink dejavus i dic aixo ho he somiat.. no es per veure una cosa només, es per una situació en concret, una conversa, la posicio de la gent, etc un cop vaig tenir un dejavu en un lloc que no hi havia estat mai.. És el mateix. | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 20:54 | |
| però si tinc un dejavu en un lloc ke no havia estat mai, no entenc la raó ke és el recordatori de algun lloc o situació pasada :S però buenoo.... es igual | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 21:48 | |
| Joder, no és tant difícil.
Imagina't que al costat de la farola d'abans hi ha un nen amb un globus vermell i uns texans verds. I més tard, a Besalú, per exemple, veus un nen amb un globus vermell i uns pantalons verds. Ell lloc no té res a veure, però el nen sí, i et fa l'efecte d'haver-ho vist abans. I és que ja ho havies vist abans. | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 22:57 | |
| - Caqueta escrigué:
- Nuni escrigué:
- -Sols recordar el que somies?
Els caps de setmana, els dies de cada dia no. Exigeixo una explicació... xD Doncs suposo que és perquè els dies de cada dia m'aixeco a les 7 menys 10 atabalada perquè sona el despartador i no tinc temps de parar-me a pensar en el què somiat, cosa que fa que me'n oblidi ràpid. Els caps de setmana em desperto a l'hora que vull, "més o menys" (Dissabtes no, però igualment hi ha més tranquilitat) i, tinc més temps per estar al llit, cosa que fa que quan m'aixeco penso més en el que acabo de somiar. Però aquestes raons poden ser MENTIDA, vés a saber, aquesta és la lògica que jo li he trobat. | |
|
| |
Danxi Spammer listillo
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 23:26 | |
| - Darko escrigué:
- Joder, no és tant difícil.
Imagina't que al costat de la farola d'abans hi ha un nen amb un globus vermell i uns texans verds. I més tard, a Besalú, per exemple, veus un nen amb un globus vermell i uns pantalons verds. Ell lloc no té res a veure, però el nen sí, i et fa l'efecte d'haver-ho vist abans. I és que ja ho havies vist abans. bueno bueno, doncs te faig cas | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: SOMNI LOL Dj Abr 16 2009, 23:33 | |
| "Els poders de la ment"
Aquest era el títol que volia pel meu treball de recerca. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: SOMNI LOL | |
| |
|
| |
| SOMNI LOL | |
|