¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

SOMNI LOL

+6
Dino
Danxi
Xriiis
Caqueta
Aquestnom
Nuni
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
kurukuu
¿Qué mierda es esta?
¿Qué mierda es esta?
kurukuu

Masculí
Nombre de missatges : 37
Ubicació : BCN
Registration date : 18/08/2009

SOMNI LOL - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL - Página 3 Icon_minitimeDj Ago 20 2009, 18:44

-Creus que els somnis tenen un sentit? OC serveixen per ordednar els records
-Sols recordar el que somies? lagunes vegades
Alguna vegada has...
-Tingut un somni lúcid (=quan t'adones que estàs somiant i pots controlar el somni com tu vulguis)? crec que no
-Tingut un somni premonitori (=somiar alguna cosa que després passa realment)? Moltes vegades
-Somiat que estaves despert fent alguna cosa molt normal i després t'has despertat? Sí
-Tingut un somni que ha repercutit directament en la teva vida (per exemple, somiar que no t'agrada la pizza i que de cop i volta no t\'agradi la pizza)? Crec que no
-Somiat en blanc i negre? crec que sí (o amb poca llum)
-Tingut un somni eròtic amb algú que realment et REPUGNA? no
-Somiat en un idioma estranger? sí
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL - Página 3 Icon_minitimeDv Ago 21 2009, 22:56

kurukuu escrigué:
-Creus que els somnis tenen un sentit? OC serveixen per ordednar els records

T'equivoques.
Diga'm la raó per la qual creus això.
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
kurukuu
¿Qué mierda es esta?
¿Qué mierda es esta?
kurukuu

Masculí
Nombre de missatges : 37
Ubicació : BCN
Registration date : 18/08/2009

MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL - Página 3 Icon_minitimeDv Ago 21 2009, 23:11

Has provat de passar molt de temps sense dormir? acabes molt malament. Iaés que els somnis serveixen per ordenar els pensaments, vivències, etc del dia i "arxivar-ho" a la memòria. I, de pas, descansar el cervell del dia que ha tingut.
És la meva opinió.
Tornar a dalt Ir abajo
Nuni
REINA SPAM
REINA SPAM
Nuni

Femení
Nombre de missatges : 4265
Ubicació : St. Daniel, Girona
Registration date : 03/01/2008

MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL - Página 3 Icon_minitimeDs Ago 22 2009, 10:42

kurukuu escrigué:
Has provat de passar molt de temps sense dormir? acabes molt malament. Iaés que els somnis serveixen per ordenar els pensaments, vivències, etc del dia i "arxivar-ho" a la memòria. I, de pas, descansar el cervell del dia que ha tingut.
És la meva opinió.

No hi ha cap nit que dormim i no somiem, l'únic que pot ser que no ens en recordem però sempre somiem.
I això d'ordenar els pensaments em sembla una anada d'olla, crec que la teva teoria no s'aguanta.
Tornar a dalt Ir abajo
https://spamusfri.forocatalan.com
f_yomismo
Spammer listillo
Spammer listillo
f_yomismo

Masculí
Nombre de missatges : 357
Ubicació : Aquí
Registration date : 28/12/2008

PERFIL DEL PESONATGE
1r camp: Qué coi és això!?

MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL - Página 3 Icon_minitimeDs Ago 22 2009, 17:01

Nuni escrigué:
kurukuu escrigué:
És la meva opinió.

No hi ha cap nit que dormim i no somiem, l'únic que pot ser que no ens en recordem però sempre somiem.
I això d'ordenar els pensaments em sembla una anada d'olla, crec que la teva teoria no s'aguanta.

Jo crec q no es del tot incorrecte. De petit, recordaba les coses en somnis. A més de la extranya relació entre el somni i el record. Quan somies una cosa, es com si recordesis algo q en realitat no ha passat. A més, molts somnis es formen a partir dels records.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/f_etc_etc_etc
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: SOMNI LOL   SOMNI LOL - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

SOMNI LOL
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Off-topic :: Parides en general-
Canviar a: