|
|
| Parla de tu (; | |
|
+11Wecoc f_yomismo Veu Sexy Darko Aquestnom Caqueta Dino Nuni Limonzillo Xriiis Taki 15 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Taki El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1277 Age : 32 Ubicació : Girona - Sarrià de Ter Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Parla de tu (; Dc Jul 30 2008, 19:38 | |
| Pa que se vea por donde van los tiros la cosa va asín: Ahí voy yo xD Nom vertader: Daniela Altres noms: Yusura, Kaede, Miwa, Takiko, Taki to, Taki, Fetito, Dani, Anela ( ), Liante, Demonio, Aki~, Penélope, Bicho, Gremmli, Danucha, Naniela... Zodíac: Virgo - Mono u_u Color preferit: Depèn del moment i quin hem queda millor o.o' Ubicació: Espanya, Catalunya, Gironés, Girona. (Quedaos con lo último) Animes "preferits": Samurai Champloo, Welcome to the N.H.K, MPD Psycho, Fruits Basket, Get Backers, tot el que vingui de Yuu Watase, Shinshi Doumei Cross, Full Moon Wo Sagashite, Slam Dunk, DNA2, Peacemaker Kurogane, Midori No Hibi, Detective Conan, KKJeanne, Slayers, Tsubasa Reservoir, XXX Holic, Genshiken, Tenjou tenge, Last Exile, El misterioso Loki, Chobits i NANA... (L) Aficions: Anar a la platja, inet en general, escoltar música, beure amb Xriis i foll... Bueno, ja sabeu, el típic. Maníes: Dormir amb el mp3 posat, dutxar-me dues o tres hores abans de quedar amb algú (sinó faig tard...), beure Cocacola abans de dinar i sopar, insultar quan obro una birra i em surt l'espuma, petar-me els ossos xD, parar a mirar-me per cada mirall que hi ha a casa (i al carrer... però no és narcisisme), passar a net els apunts de l'insti i si no m'agrada la lletra doncs tornar-ho a fer, mirar cada 2x3 el mòbil, llegir-me tropecientasmil vegades un post per veure si hi ha alguna cosa mal escrita... xD Edat: 15 anys; en agost 16. Aniversari: 28 d' agost. Element: Aigua i Terra Caràcter: Diguem que no sóc de caràcter dèbil precisament... ^^ Virtut destacable: El meu sarcasme i ironía; I quan em toquen els ovaris... Jo... Huum... Sé contestar u.ú Por a: ¡Els pèls! Mai surtu de casa sense: Roba i intento no deixar-me mai el mòbil. Estació: Estiu. Ràbia a: Opinions absurdes sense fonament. Comentari que no vé al cas: La nevera està plena de xocolata ^///^ Cita preferida: "Ni que fueras la última limonada del desierto" "Quiero hablar con los dueños del circo, no con los payasos" (Les dues son regals de la meva mami ^.^) i una que era de no sé quin manga "¿Sabes por qué eres débil? Porque careces de odio..." Fins aqui el toxo post | |
| | | Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Jul 30 2008, 19:42 | |
| que fort aixo ultim es de naruto xD ho diu l'itachi... que raro viniendo de ti.. ara edito i ho faig u.u[
ahi va: Nom vertader: Christian (si amb h...) Altres noms: Xris, chris, filldeputa, teclat, coll... Zodíac: capricony-caball Color preferit: verd, fosc eh? u.u (i taronja) Ubicació: Girona, pero sembla africa u.u Animes "preferits": Naruto, bleach, gantz, tengen toppa gurren laggan, monster,furi kuri y poco maasss... Aficions: piscina de la nuri, espiar a la Takiko per internet, escoltar música (que valgui la pena), tajar-la amb una llauna de birra, pero no amb litres de JB... tot aixo en companyia de la Taki sempre (i allo que fem tambee.. es aficio.. vici..) Maníes: Rentar-me molt les mans, portar sempre aquella samarreta amb aquells pantalons i no barrejar roba. Edat: 17 anys Aniversari: 7 de gener Element: Terra (em sembla.. jo no crec en parides xD) Caràcter: moldeable a la situación, com diu la Daniela "els que semblen tontooos.." ;P Virtut destacable: borde... soc.. borde xD Por a: arañas y abejas u.u Mai surtu de casa sense: 3 euros Estació: si no fa molt fred, totes, la pluja m'encanta, pero el sol tambe. Ràbia a: Mentides, i coses que queden suspeses en l'aire sense aclarar. Comentari que no vé al cas: que coi faig a casa?? u_ú Cita preferida:" En un evento deportivo, no se trata de ganar o de perder, si no de cuánto te puedes emborrachar" " Tiene que haber algo en esta cosa para hacer esa cosa en esta cosa " les dues de mi mentor, homer simpson xD
Editat per darrera vegada per Xriiis el Dc Jul 30 2008, 20:01, editat 3 cops en total | |
| | | Taki El Spammer ofisiá
Nombre de missatges : 1277 Age : 32 Ubicació : Girona - Sarrià de Ter Registration date : 30/07/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Jul 30 2008, 19:46 | |
| Ams, sí, pot ser...
Completa era "Eres débil... ¿Por qué eres débil? Porque careces de odio..." em va molar força xD | |
| | | Limonzillo Locaza spammer
Nombre de missatges : 809 Age : 33 Registration date : 04/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dj Jul 31 2008, 02:24 | |
| aii se ma borrat
deia q vaia totxo posts
i q mencaaanten aqests testos
i qe un dia daqets el fare jo tambe
xD | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dj Jul 31 2008, 16:36 | |
| xDDDD
Tranquil, un tarda d'estiu d'aquestes, quan t'avorreixes molt... Trobaràs que és divertit xD Simplement tenía ganes de cantar una mica en aquest fòrum posant un toxo post xD | |
| | | Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dg Ago 10 2008, 17:33 | |
| Nom vertader: Núria Altres noms: Nuri Zodíac: Verge Color preferit: negre Ubicació: Sant Daniel, Girona Animes "preferits": molts Aficions: piano, estar al PC, escoltar musica, nedar, estar a l'aigua, re-llegir-me HP i crepuscle, menjar xocolata u.u, cantar (un dels meus somnis és arribar a tenir bona veu :'). ), i ser mamà XD (estoy esperando a Lilu). Maníes: moltes. Edat: 15 anys, el 29 d'aquest mes 16! ^^ Aniversari: ja ho he dit però... bé: 29 d' Agost. Element: Aigua i aire. Caràcter: Vampiresc i bruixesc. Virtut destacable: em sé fer la tonta i la gent s'ho creu. (sóc una gran actriu) Por a: els escarbats U__U Mai surtu de casa sense: estar despentinada... El cabell és una cosa que no em se controlar. Estació: Hivern. Ràbia a: Moltes coses... x) Comentari que no vé al cas: takiko va escriure: "La nevera està plena de xocolata ^///^" què... com... jejeej *¬* ... Cita preferida: no en tinc
Editat per darrera vegada per Nuni el Dl Abr 06 2009, 19:56, editat 1 cop en total | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dg Ago 17 2008, 11:27 | |
| - Cita :
- Caràcter: Vampiresc i bruixesc.
De dabó? O.O | |
| | | Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Ago 18 2008, 02:53 | |
| | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Ago 18 2008, 15:43 | |
| | |
| | | Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Ds Ago 30 2008, 17:15 | |
| LA DOREMI!! La cançó, el secret, l'aniversari, pilles? buaaaaaaaaaaaaa | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Ds Ago 30 2008, 23:30 | |
| Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh...
No T.T | |
| | | Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dg Ago 31 2008, 01:08 | |
| Vale :'(
Em referia a un end. XD | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dg Ago 31 2008, 18:29 | |
| | |
| | | Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dg Ago 31 2008, 18:30 | |
| Ending, no et facis la tonta u.u | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Set 01 2008, 00:59 | |
| parlant d'endings.. el mou sukoshi aquell és genial m'hi he viciat
xDD
a sobre és de Midori no Hibi, una de les millors sèries del món.. (L) | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Set 01 2008, 13:57 | |
| Tu també Lemonzi?(L) Juuuuuuuuuu és que és molt maca...
Jo tinc els tomos n_n | |
| | | Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dv Set 12 2008, 20:08 | |
| Me'ls has de acabar de deixar que em vaig quedar a mitjes! ¬¬ | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dv Set 12 2008, 20:48 | |
| juujuju jo tinc el primer pero com que un amic la feia me'ls va deixar =P | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dv Set 12 2008, 22:32 | |
| | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Ds Set 13 2008, 16:45 | |
| em vaig trobar un al salo que anava del que porta la midori ( com es diu... hachibe? o em confonc amb l'altre...) i portava la midori, esclar molt curraaat *____*
i li vaig fer una foto xDD | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dg Set 14 2008, 19:23 | |
| | |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dg Set 14 2008, 21:33 | |
| ogh.. merda... fa massa temps
estic perdent facultats u.u" | |
| | | Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Abr 06 2009, 00:27 | |
| - Nom vertader: Daniel
- Altres noms: Dani, Dino, Danonino, Danomino, Marcos, Markitus ù.u
- Zodíac: Piscis (jo mai dic els zodíacs en català )
- Color preferit: Vermell
- Ubicació: Catalunya, Girona, Fontajau (no confondre amb Palau )
- Animes "preferits": Naruto, One piece, Death Note, Elfen Lied, la Llei de Ueki
- Aficions: Videojocs, tele, bàsquet (jugar, no mirar)
- Manies: Menjar-me les ungles, estar callat quan hi ha molta gent, viciar-me als videojocs i als mangas que em diu la Nuri, començar a pujar les escales amb el peu esquerre, començar a baixar les escales amb el peu dret, pujar/baixar les escales de 2 en 2... i més coses que em fa mandra pensar
- Edat: 17
- Aniversari: 5 de març
- Element: Raig es considera element?
- Caràcter: Introvertit, i en grans quantitats u.u
- Virtut destacable: NS/NC
- Por a: Els tios amb parkinson que m'apunten amb una pistola carregada
- Mai surto de casa sense: Roba
- Estació: Estiu (a fer el vago! n.n)
- Ràbia a: Els deures
- Comentari que no ve al cas: L'L sembla que cagui quan està assegut
- Cites preferides: "Ven p'acá, orejudo. PIM! POM! PIM! Le metí cinco puñetazos, cjj y desmaiao." (Ramón el vanidoso)
"Erej un maricón! Njn" (Ramón el vanidoso) "Se va a abé, se va a abé un foyón que no sabe ni dónde sa metío." (APM?) "A robar carteras." (APM?) "Es tan agradable como una cerveza helada en una calurosa mañana de Navidad." (Homer Simpson) "Hehehehehe... Propano..." (Peter Griffin) I Vàries més.
------------------------ Només s'han presentat així la Taki, en Chris i la Nuri, així que els demés ja us podeu animar.
Editat per darrera vegada per Dino el Dc Ago 19 2009, 12:34, editat 1 cop en total | |
| | | Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Abr 06 2009, 02:15 | |
| Nom vertader: Francisco Cárdenas Valdepeñas, però Franky també compta com a vertader Altres noms: Frankenstein (m'ho deien de petit ), Caca, Ramón Zodíac: Me abstengo T____T Color preferit: Taronja Ubicació: Sant Feliu de Guíxols, la Terra Animes "preferits": Bo-bobo! (entre d'altres) Aficions: Internet, piano, videojocs (PoP ), animació i els cullerots (bé, això ja ho estic deixant) Manies: Intentar repetir la trajectòria quan una cosa que em cau a terra (entre d'altres), no acostar-me fulls de paper als ulls per por de tallar-me Edat: 17 Aniversari: 7 de juliol, un dels pocs dies amb cançó Element: Puf... no ho sabria dir... x.x Caràcter: tímid, força pesat (a vegades), amb el cap ple de pardals, de tant en tant ric sol... u__u Virtut destacable: facilitat musical i sintàctica, gran memòria per les coses poc importants Por a: els animals típics (aranyes, serps, etc.) i al patiment Mai surto de casa sense: les claus Estació: Estiu, que no fa fred Ràbia a: la gent que no aprofita les oportunitats Comentari que no ve al cas: Sabia que les rates no vomitaven, però m'han dit que els cavalls tampoc Cites preferides: "Aunque admiro vuestra arrogancia, haríais bien por mostrar un poco de respeto", "tócate, tócate, tócate!" | |
| | | Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Abr 06 2009, 18:06 | |
| Nom vertader: Anna Altres noms: no m'agrada que em diguin de cap altra manera, tret d'Aquestnom si estic en un fòrum o algun lloc semblant Zodíac: Virgo Color preferit: negre i verd Ubicació: la biblioteca de casa meva Animes "preferits": Essencialment Bola de Drac, tots els altres els tinc molt deixats de banda Aficions: cinema, teatre, llegir... Maníes: mossegar-me les ungles, posar nom a algunes de les meves pertinences, parlar sola Edat: 17 Aniversari: 22 setembre Element: aigua, aire i foc (de fet no és que m'identifiqui amb aquests sinó que no m'identifico amb la terra) Caràcter: histriònic Virtut destacable: bona memòria Por a: els coloms (sóc patètica, però és així) Mai surto de casa sense: les ulleres (posades o al bolso, però sempre van amb mi) Estació: Tardor Ràbia a: la gent buida que creu que és plena Comentari que no vé al cas: em pregunto si Roschach es renta la màscara a mà o la posa a la rentadora Cita preferida: una infinitat! Poso una genialitat pythonesca que acabo de veure: Woman 1: Penguins don't come from next door; they come from the Antarctic! Woman 2: BURMA! [awkward silence, looking around the room] Woman 1: Why'd you say "Burma"? Woman 2: I panicked. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Parla de tu (; | |
| |
| | | | Parla de tu (; | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |
|