|
|
| Parla de tu (; | |
|
+11Wecoc f_yomismo Veu Sexy Darko Aquestnom Caqueta Dino Nuni Limonzillo Xriiis Taki 15 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Plusi ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 99 Age : 35 Ubicació : Planeta Montilivi, galàxia Girona Registration date : 14/08/2009
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Ago 19 2009, 17:19 | |
| Va, copiem al Kuku.
Nom vertader: Marta Quirante Martínez Altres noms: Plusi, Plus, Plusi-chan, Plusline, ... Zodíac: Lliura Color preferit: Lila, rosa, blau cel. En aquest ordre. Ubicació: Girona, Montilivi. Animes "preferits": hurrr... Ara mateix Sorakake (nom curt de Sora wo Kakeru Shoujo), Tokyo Magnitude 8.0 i Haruhi 2009 Aficions: Fer el manta Maníes: uf... xD Edat: 19 Aniversari: 4 d'octubre Element: m'ho deien de petita, "ets una elementa!" Caràcter: um... Virtut destacable: És conya, oi? Por a: ¿? Mai surto de casa sense: roba posada Estació: Passeig de Gràcia, enllaç amb línia 2, línia 4, rodalies i renfe. Ràbia a: tu Comentari que no vé al cas: over 9000 mudkips Cita preferida: "When in doubt, use chainsaws." Jo. | |
| | | Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Ago 19 2009, 22:20 | |
| - Plusi escrigué:
Element: m'ho deien de petita, "ets una elementa!" T'ho deien en femení? Wow! xD - Cita :
Mai surto de casa sense: roba posada. llàstima u.u | |
| | | Plusi ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 99 Age : 35 Ubicació : Planeta Montilivi, galàxia Girona Registration date : 14/08/2009
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Ago 19 2009, 22:27 | |
| - Nuni escrigué:
- Plusi escrigué:
Element: m'ho deien de petita, "ets una elementa!" T'ho deien en femení? Wow! xD No, però és per no posar-ho en masculí, que no m'agrada. | |
| | | Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Ago 19 2009, 22:36 | |
| - Plusi escrigué:
- Nuni escrigué:
- Plusi escrigué:
Element: m'ho deien de petita, "ets una elementa!" T'ho deien en femení? Wow! xD No, però és per no posar-ho en masculí, que no m'agrada. Vale, ho sento. | |
| | | Plusi ¡Me voy enterando...!
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Ago 19 2009, 22:41 | |
| - Nuni escrigué:
- Plusi escrigué:
- Nuni escrigué:
- Plusi escrigué:
Element: m'ho deien de petita, "ets una elementa!" T'ho deien en femení? Wow! xD No, però és per no posar-ho en masculí, que no m'agrada. Vale, ho sento. No t'has de disculpar pas, dona, que ja m'ho veia a venir que algú m'ho preguntaria. | |
| | | Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dv Ago 21 2009, 14:47 | |
| [quote="Nuni"] - Plusi escrigué:
-
- Cita :
Mai surto de casa sense: roba posada. llàstima u.u ¬¬ | |
| | | Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dv Ago 21 2009, 22:30 | |
| [quote="Rage"] - Nuni escrigué:
- Plusi escrigué:
-
- Cita :
Mai surto de casa sense: roba posada. llàstima u.u ¬¬ xDDD | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Parla de tu (; | |
| |
| | | | Parla de tu (; | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum