| Parla de tu (; | |
|
+11Wecoc f_yomismo Veu Sexy Darko Aquestnom Caqueta Dino Nuni Limonzillo Xriiis Taki 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 12:47 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Nom vertader: Anna
Altres noms: no m'agrada que em diguin de cap altra manera, tret d'Aquestnom si estic en un fòrum o algun lloc semblant
An-chan! xD | |
|
| |
Aquestnom Spam, bacon and spam
Nombre de missatges : 1016 Age : 33 Registration date : 19/10/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 13:42 | |
| Ui, però d'això en fa moooolt temps! I Igualment, ningú m'ho ha dit mai seriosament xD | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 14:30 | |
| jo que em llueixo sempre per la meva ineptitud ens moments inoportuns, anna explica lo dels python que no ho entenc xD (o explicat no te gracia? u.u) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 15:36 | |
| A veure... estas intentant entendre-ho? No to'ho prenguis malament, vull dir si estas intentant trobar-li un sentit. És que no en té xD | |
|
| |
Xriiis Mr. Borde Admin
Nombre de missatges : 2055 Age : 33 Ubicació : Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 15:56 | |
| OSTIA VALE xDDD burma no vol dir res... es que estava patint molt bffffffff | |
|
| |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 16:47 | |
| Voler dir, voler dir... És un país asiàtic xD Però no, dins la conversa no vol dir res | |
|
| |
Darko The Killer
Nombre de missatges : 719 Age : 34 Registration date : 17/11/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 22:19 | |
| Nom vertader: Victor Altres noms: Em solen insultar bastant. Zodíac: Géminis Color preferit: Gris Blavós / Blau Grisós. Ubicació: Crec que a casa meva. Animes "preferits": Bola de Drac, i la resta que són per passar el temps. Aficions: M'encanta vacilar a la gent^^ Maníes: Alguna tindré, sí. Edat: 18 Aniversari: 22 de maig Element: Sí. Caràcter: No. Virtut destacable: Autocontrol. Por a: Tenir gana i que no hi hagi menjar a prop. Mai surto de casa sense: Sense jo. Estació: Hivern. Ràbia a: no tenir més remei que empassar-me l'orgull. Comentari que no vé al cas: M'estic menjant un iogurt de macedònia Cita preferida: ¿Carreteras? Donde vamos no necesitamos...carreteras... | |
|
| |
Veu Sexy Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1742 Age : 33 Ubicació : L'Hospitalet de Llobregat!! Registration date : 19/12/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 23:53 | |
| * Nom vertader: Carlo Alessandro * Altres noms: CarLOL, Carlow, Tratad'arranCarlo i algun més... * Zodíac: Libra (jo tampoc dic els zodíacs en català ) * Color preferit: Blau * Ubicació: L'Hosptalet de Llobregat, Barcelona, Catalunya * Animes "preferits": DB Z, DB GT apesta. * Aficions: Escoltar música, fer la pitjor parida que se m'hagi acudit, sortit a còrrer, sortir amb la bici per BCN, etc etc * Manies: Observar a la gent molt detenidament, fer crits así porque sí i no sé si alguna més... * Edat: 17 * Aniversari: 1 d'octubre * Element: Fe(Ferro) * Caràcter: Esquizofrènic * Virtut destacable: Pff... Explicar acudits malos que te cagas xD * Por a: FRACASAR * Mai surto de casa sense: Cartera i mp4 * Estació: Florida, LINIA 1(Sí... és la estació de metro més a prop de casa que tinc.. xD) * Ràbia a: l'impotència * Comentari que no ve al cas: Joder, que feos son los colores del foro * Cites preferides: "Oye, me pones un Durum de cerdo?" "Carlo tío, quedan 5 minutos de clase, despiértate ya" "¿Te gustan las tías con muchas tetas? No, no me gustan tías con más de 2 tetas" | |
|
| |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 07 2009, 23:58 | |
| - Darko escrigué:
- ¿Carreteras? Donde vamos no necesitamos...carreteras...
Doc | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Abr 08 2009, 00:23 | |
| - Aquestnom escrigué:
- Darko escrigué:
- ¿Carreteras? Donde vamos no necesitamos...carreteras...
Doc Un 10, senyora Anna. | |
|
| |
f_yomismo Spammer listillo
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Qué coi és això!?
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Ds Abr 11 2009, 19:11 | |
| Nom vertader: Ferran Fon s (ja estic fart de que s'equivoquin als aeroports per Font...) Altres noms: Cap que volgui recordar Zodíac: Sagitari Color preferit: Negre Ubicació: Aquí Animes "preferits": Masses Aficions: Cartes i videojocs Maníes: No en tinc gaires, que jo sapiga... Edat: 17 i 1/3 Aniversari: 2 de Desembre (fum, fum , fum) Element: Caràcter: Raru Virtut destacable: I això què és? Por a: Parlar i cagarla Mai surto de casa sense: Roba i el meu mp4 Estació: Hivern Ràbia a: No dic noms (Crec, crec) Comentari que no vé al cas: Al carrer al costat de casa meva hi han penjades unes bambes en un cable de telefón. Cita preferida: Mai tinc memoria per recordar cap... Però em quedaré amb... " LLuita com un covard" Que és l'única que recordo en aquest moment. ... Sí, ja ho sé, sóc molt vanitós posant una cita meva, però és q no recordo cap ara... | |
|
| |
Wecoc ¡Me voy enterando...!
Nombre de missatges : 94 Age : 31 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols Registration date : 17/02/2009
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Ds Abr 11 2009, 19:48 | |
| no queda massa bé dir "Ubicació: Aquí" tinguent en compte que al perfil hi tens "Ubicació: WC" xDD i està clar que et tenen per un "Font" als aeroports... on més ho vaig veure? al DNI ho tens bé no? XDXD | |
|
| |
Caqueta Spamatozoide
Nombre de missatges : 4566 Age : 33 Ubicació : Lloc en què s'ubica quelcom Registration date : 06/09/2008
| |
| |
Nuni REINA SPAM
Nombre de missatges : 4265 Age : 32 Ubicació : St. Daniel, Girona Registration date : 03/01/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dl Abr 13 2009, 00:03 | |
| - Wecoc escrigué:
- no queda massa bé dir "Ubicació: Aquí" tinguent en compte que al perfil hi tens "Ubicació: WC" xDD
+3 x''DDDD (No m'hi havia fixat) | |
|
| |
Nombre de missatges : 357 Age : 32 Ubicació : Aquí Registration date : 28/12/2008
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 14 2009, 17:15 | |
| Eh! Un moment, no sabia el q deieu fins que ho acabo d veure. Jo no vaig posar això... (que jo recordi...) | |
|
| |
Dino Hikkikomori spam
Nombre de missatges : 1510 Age : 32 Ubicació : Fontajau Registration date : 30/12/2008
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp: Gñá
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 14 2009, 23:25 | |
| - f_yomismo escrigué:
- Jo no vaig posar això...
- Spoiler:
| |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
PERFIL DEL PESONATGE 1r camp:
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dt Abr 14 2009, 23:38 | |
| au va jo tambe:
Nom vertader: Ferran
Altres noms: Moro, Chmo, Burán, Golokopitenko.
Zodíac: Escorpio.
Color preferit: Verd.
Ubicació: Crec que a casa meva. <--- no ho cambio
Animes "preferits": Bola de Drac <--- no ho cambio / + Naruto.
Aficions: Teh Internets
Maníes: Fap
Edat: 17
Aniversari: 30 d'Octubre
Element: ¿?
Caràcter: No se. Aixo ho iindria que preguntar als que em coneixen
Virtut destacable: Vago dels collons.
Por a: El futur.
Mai surto de casa sense: Un bon motiu.
Estació: Estiu.
Ràbia a: Segons quina gent.
Comentari que no vé al cas: Calla, Fowler, PISAMIERDAS!! encara que tambe hauria posar GIRUGAMESH!!
Cita preferida: ¿Alguna vez le has disparado a la cabeza de un camello con un '45 ? Es un dispario lento y preciso...Que convierte su cabeza en tres putos muñones...brrssgrgrggrgggrrr... *gestos amb la ma* | |
|
| |
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Abr 15 2009, 16:57 | |
| - Dino escrigué:
- f_yomismo escrigué:
- Jo no vaig posar això...
- Spoiler:
Volia dir que jo no recordo haver posat lu de WC com a ubicació (després ho vaig canviar, en adonar-me...). I deixeu d baixar-me la reputació! | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Abr 15 2009, 17:58 | |
| - Rage escrigué:
- Altres noms:
Moro, Chmo, Burán, Golokopitenko. Em podries explicar la història de cada mot? PD: Com es pronuncia Chmo?? | |
|
| |
Rage Faildmin
Nombre de missatges : 690 Age : 33 Ubicació : In The Soviet Russia Registration date : 24/01/2009
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Abr 15 2009, 18:58 | |
| - Nuni escrigué:
- Rage escrigué:
- Altres noms:
Moro, Chmo, Burán, Golokopitenko. Em podries explicar la història de cada mot? PD: Com es pronuncia Chmo?? Ch'mó la historia de cadascunnnn? es massa llarg... ok m'hi animo: Moro: es per l'Eugeni. com ell eso ros i d'ulls blaus i jo soc mes aviat moreno amb cabell MARRO (lol) sempre deia que era moro. sempre sempre sempre sempre sempre, durant anys cada dia em va taladrar el cervell dientme que soc moro. ara jo soc inmune, pero m'agrada imitar als moros dient ASMMLAA AJDLHH...ALLAH U\'AKKBARRR!!!!i d'aqui ve lo de moro Chmo: Quan estava començant a aprendre rus, els meus amics (incloent l'Eugeni) em van convençre que el meu nom en rus era "chmo" que en rus es una paraulota forta. Com jugaba a un joc rus tambe, em vaig cambiar el nom del perfil per "Chmo". sort que em van avisar peque si ho hagues vist algun admin em banejaba xD Burán: el germa del meu veí deia aixi el meu nom. va ser tan epic que es va quedar aixi. amb variants con Burance, Burancillo, Buranzoide, Bur... Golokopitenko: Heu llegit la novela "Taras Bulba" de Nikolai Gogol? tracta de la historia de un cosac i els seus fills que van a la guerra... en la ciutat de la Sech (on s\'agrupen els cosacs) hi ha un lider que es qui posa ordre, ordena les tropes, etc, que es el Koshevói (koshevoi es el nom del "carrec"). Aquest mor o no se que li pasa, i els cosacs es reuneixen per discutir qui sera el proxim koshevoi, i en el dialeg s\'escolten crits de fons: -¡Nombrad a Borodati! -¡Golokopitenko! ¡Nombrad a Golokopitenko! Com al veure "Borodati" i pensant que no podia haber en el mon un nom mes estrany, i despres sortint el nom de G-O-L-O-K-O-P-I-T-E-N-K-O va fer que la escena fos enormement epica amb grans dots de win i de lulz. Aixi vaig agafar el nom de Golokopitenko per les meves acomptes de jocs, registres i en general, de qualsevol parida on pugui ficar-ho. FI
Editat per darrera vegada per Rage el Dc Abr 15 2009, 19:11, editat 4 cops en total | |
|
| |
Nuni REINA SPAM
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Abr 15 2009, 19:02 | |
| | |
|
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dc Abr 15 2009, 22:01 | |
| - Rage escrigué:
- epica
Warglaives of Azzinoth | |
|
| |
Rage Faildmin
| |
| |
Darko The Killer
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dj Abr 16 2009, 20:35 | |
| | |
|
| |
Rage Faildmin
| Assumpte: Re: Parla de tu (; Dj Abr 16 2009, 20:41 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Parla de tu (; | |
| |
|
| |
| Parla de tu (; | |
|